Terv,
Küsimus järgmine: olen märganud, et külma ilmaga sõites tõuseb bensiinikulu märgatavalt. Kas võib probleem olla, et õhupuhastist satub külm õhk sisselaske kollektorisse või kuidas see bmw-l on lahendatud ?
Tegu on 1.8l 85 kw ühe nukkvõlliga bensiinimootoriga.
Ette tänades,
skaff2
Bmw 318i 1996 soe õhk sisselaskesse
Re: Bmw 318i 1996 soe õhk sisselaskesse
Ja palju see kulu siis ka on 100km/L kohta.
Selge see, et külmadega tarbib auto rohkem kütet kui muidu
Selge see, et külmadega tarbib auto rohkem kütet kui muidu

Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Bmw 318i 1996 soe õhk sisselaskesse
mina olen asjast nii aru saanud ,et mida külmem õhk sisselaskest sisse läheb seda õkomoomsem.teatavasti mahub külma õhku silindrisse rohkem kui kuuma,seoses sellega tekib suurem plahvatus.autol on rohkem jõudu ja seega suudab sama hoo kiiremini üles võtta.sellepärast pannaksegi turboautodele kuulerid vahele,et turbo poolt üles kütetud õhk jälle maha jahutada.
miks ta sul külmalt palju kütet võtab!?selleks et kõik õlid on külmad,mootor ise ei ole veel töösoe ja ei anna täit võimsust välja ja kõik muud asjad mis on veel külma ilmaga seotud.ratas käib liiga palju tühja või on ratastel veeretakistus häiritud june.
sisselaskest külma öhu lisselaskmine nüüd küll kütusekulu suurendaja ei tohiks olla.
miks ta sul külmalt palju kütet võtab!?selleks et kõik õlid on külmad,mootor ise ei ole veel töösoe ja ei anna täit võimsust välja ja kõik muud asjad mis on veel külma ilmaga seotud.ratas käib liiga palju tühja või on ratastel veeretakistus häiritud june.
sisselaskest külma öhu lisselaskmine nüüd küll kütusekulu suurendaja ei tohiks olla.
Re: Bmw 318i 1996 soe õhk sisselaskesse
Minul sama probleem. Panin sisse 10l 98-t ja olen sõita saanud umbes ~60km. 100% linn ja vaja uuesti tankida. Natuke jõhker kulu ei ole? Temp. seier ilusti keskel, kuid kapoti all radika alumine lõdvik külm, ülemine soe. Äkki põhjustab seda termostaat? Kui kiirelt peabsuur ring järgi tulema?
Re: Bmw 318i 1996 soe õhk sisselaskesse
Endal oli kunagi e36 110kw, kodust tööle -25 külma.
Kilometraas üks ots oli ala. 8km ja kulu sellepeale 20L 100km, mootoriga kõik oli korras.
Hetkel nii külm pole, kuid lund on see eest metsikult kust peab roomama/läbima ja gaasiga mängida siis tõusebki küttekulu suhteliselt kõrgeks.
Kilometraas üks ots oli ala. 8km ja kulu sellepeale 20L 100km, mootoriga kõik oli korras.
Hetkel nii külm pole, kuid lund on see eest metsikult kust peab roomama/läbima ja gaasiga mängida siis tõusebki küttekulu suhteliselt kõrgeks.
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA