alguses ei saanud aru miks vahest külma mootoriga vingu sisse viskab . peale abs-andurite kontrolli tuli veel välja et turbo ja esimese püti vahel väike mõra, arvan et see mõra võis seal pikemataaega juba olla kuid suurema lume saabudes läks suuremaks. sai siis töö ette võetud esimene sumsi osa lahti ja korralikult ära keevitatud nii et seest mingit keevitus jääke ei jäänud ja ilusti kinni.
panin siis kogu kupatuse alla ja käivitasin mootori. oh ime põõrded max 3000 ja jõud kadunud.
peale seda keerasin esimese ja teise püti vahelt kinnituse lahti ja auto jälle käis. kakkusin kogu sumpa alt ja puhastasin ja puhusin kompressoriga läbi. asi paranes ja peale kokkupanekut sai tõrgetetta sõita umbes 20 km. siis jälle jõud kadunud. uuesti lahti uuesti puhtaks ja eest taha järk järgult külge iga uue osa kinnitamisega panin käima ja veidi gaasi. jälle töötas nüüd sai sõita umbes 30-35 km nüüdseks on sõidetud umbes 100km ja asi aegajalt tõrgub. kui jõud kaob jään seisma ootan hetke ja jälle asi korras.
midagi on umbes kuid mis see olla võiks? ehk on kellelgi ideid.
ei saa nüüd aru ka kas esimene pütt on kat või teine kujult samasugused ja silmaga ei paista et sees olev sõel väga ümbes oleks, samas komresoriga ei esine ka mingit takistust.
kuidas üldse katti ja neid pütte puhastada saaks või ei saa üldse. olen kuulnud et katti võib pesta seebiveega ja põletada sees olevat võrku näiteks gaasipõletiga. kas see vastab tõele?
samas kas see tuuritamine ja üleliigne surve sumsis mootorit tuksi ei keera?
olen kuulnud et vanu linnassõitvaid taksosid tabab pikapeale sama jama, siis kat põletiga punaseks ja nii kui põõrdesse läheb paar kiiremat otsa kõrgete pööretega ja asi paraneb aga mul ei tööta see variant.
oleks tore kui oskate oma kogemuste põhjal mingi harida
