E36, 316, -92 vigade parandus
E36, 316, -92 vigade parandus
Mul mure selline. Lugesin küll palju teemasid läbi ja nägin ka palju asjalikke vastuseid ja vastutulelikke inimesi. Loodan et keegi saaks ka mind aidata. Soetasin endale siis 316 92 a. ja ei tea sellest suurt midagi. Aga hommikul käivitades külmast peast mootori pöörded kõiguga suht palju. Välja küll ei sure kuid kõigub Soojenedes kaob viga ära. Ja armatuuri plokis mingil hetkel lähevad kõik tuled põlema ,mis auto käivitamise hetkel põlevad. Korra vilguvad ja siis jälle kaovad ära. Aga auto käik jälle samas sõidu aeg ei muutu. Mis selle tekitada võiks? Kas lihtsalt mõni pistiku ühenduse viga või on probleem siiski kuskil sügavamal. Ja kas sellel autol peabki rool madalate pööretega sama raskeks muutuma nagu siksil w ? Kõrgemate pööretega toimib ilusti ja kannatab kahe näpuga keerata. Loodan et keegi oskab aidata.
E28- Ride And Shine
Re: E36, 316, -92 vigade parandus
Rooli keeramise koha pealt mul 316-l sama, varustuselistis selline kood - peaks vast kõik ütlema
215 POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED
215 POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: E36, 316, -92 vigade parandus


E28- Ride And Shine
Re: E36, 316, -92 vigade parandus
Mul sama jama. Sõidu ajal kaob järsult kogu kellaplokk justkui tagant ära. Taustavalgus jääb, aga seierid vajuvad nulli ja kõik muu kustub. Samaaegselt kisub ka kõik muud tarbijad vaiksemaks. Mingil hetkel tuleb iseenesest tagasi, tuled kõik lähevad põlema jne. Ei oskagi öelda milles asi olla võib, võimalik et sul on pistiku probleem, aga minul arvatavasti juba midagi muud, kui kogu elektroonikat see mõjutab.
318is
Re: E36, 316, -92 vigade parandus
Endal ka 316 aint aasta uuem, ja rool on sul raske ,sest pump on oma töö juba ära teinud, pane uus võimendi pump ja korras!ja kui sul kaob spidokas ka järelt ära siis keera tagasilla reduktori küljest kiiruse andur ära ja tee ta puhtaks kui on väga palju metallitükke juba õlis siis pane uus õli ka sisse ja saad vähemalt spidoka ja ekonomaiseri tööle, sest need ei puutu teistesse kelladesse juhut kui ei ole armatuuris kellaplokil pistiku ühenduses asi.
Re: E36, 316, -92 vigade parandus
Kas siis tõesti pumba vahetus peaks aitama. Aga mis selle (215 POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED) jutu iva on. Kas see siis keeramist madalate pööretega raskeks ei tee w? Kohapeal ja vaikselt liikudes suht sama seis mis siksil.
E28- Ride And Shine
Re: E36, 316, -92 vigade parandus
See vahe rooli keeramisel koha peal tühikäigul ja kõrgematel pööretel pole midagi märkimisväärset.
Siis sul võib juba ikkagi pumba jama olla kui rool sama raske on kui siksil. Kas pump häält ei tee kui rooli keerad?
Siis sul võib juba ikkagi pumba jama olla kui rool sama raske on kui siksil. Kas pump häält ei tee kui rooli keerad?
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: E36, 316, -92 vigade parandus
Häält ei ole täheldanud. Aga õli topsik laseb küll kuskilt läbi. Aga õli on siiski piisavalt.
E28- Ride And Shine
Re: E36, 316, -92 vigade parandus
Viga lõpuks leitud. Vahetasin pumba ära ja asi palju parem. Saab rooli ühe käega keerata
Tänud kõigile info eest

E28- Ride And Shine