330d tagasillas lõtk
330d tagasillas lõtk
tagasillas siis lõtk.. käiguvahetamisel eriti.. mis on enamlevinud probleem.??
Re: 330d tagasillas lõtk
pinutäis pukse vaja üldiselt vahetada- käigukastist kuni tagasillani 

- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: 330d tagasillas lõtk
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 1&start=60
Aja tõstuki peale ja vaata sillakinnitused üle.
Aja tõstuki peale ja vaata sillakinnitused üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 03.05.2008 13:19 38
- Peamine sõiduk: 540i/6
Re: 330d tagasillas lõtk
diffri puksid 
nr. 9
2* nr. 7


nr. 9
2* nr. 7

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: 330d tagasillas lõtk
Põhilised on jah käigukasti padjad või juba siin toodud diffripadjad. Kui need ülekäidud, siis tuleb edasi vaadata.zaruljom kirjutas:pinutäis pukse vaja üldiselt vahetada- käigukastist kuni tagasillani
330d subframest pole mina veel kuulnud.
Re: 330d tagasillas lõtk
mis on liigne lõtk? mul vahetati ka igasugu asju, aga mingi lõtk on ikka sees, gaasi peale-maha andes.
Re: 330d tagasillas lõtk
ülekande lõtk, pukside vahetamine ei muudagi midagi. kogu see piix kulub ja mida aeg edasi seda pikem on see tühi auk ülekandes. käsikastiga on seda eriti hästi tunda.zaruljom kirjutas:mis on liigne lõtk? mul vahetati ka igasugu asju, aga mingi lõtk on ikka sees, gaasi peale-maha andes.
Re: 330d tagasillas lõtk
automaatkast leevendab päris palju igasugu lõtke ülekandes.
Re: 330d tagasillas lõtk
sveitsi omad ka vigased!!! oman yhte ja pole siin midagi head öelda.
Re: 330d tagasillas lõtk
minu e36 m40b18 93 on 2006a toodud belgiast ja ega ei kurda küll selle koha pealt.jah mõnikord võib s***a ka saada oleneb kuidas joppab.
=||= 0000
Re: 330d tagasillas lõtk
no mka olen suht kindel et need kõrvad on terved.. aukude peal ju peaks olema metalli kolidat kuulda ju.. aga pole.. mingi plastik kuskil pagassis koliseb ja ma arvan et ikka kuskile seal sillas on lõtk... seda tunneb ainult käiguvahetamisel ja siis kui näiteks maanteel sõidan sirgel teel.... näiteks gaas ühtlaselt peal ja siis lasen gaasi lahti siis nagu käib see lõtk... see analoogne kardaani leevendi lõtkuga... kõigehullem ongi et kui kakkuda sild lahti ja siis vaadata mis läbi siis läheb eluaeg sinna.. :S:S aga ei jää vist muud üle ??? lahti ja siis tellida jupid.. omg .. läheb autot vaja igapäevaselt..
Re: 330d tagasillas lõtk
Kuno_T kirjutas:Mul on praegune 330xi Šveitsist ja agregaatide lõtkude suhtes 0 kaebust- mitte mingit kolksu kuskil, kuigi läbisõit 280Mm. Naisele tõin Saksast 325xi, läbisõit 250Mm, jõuülekanne logiseb nii, et vähe pole. Sidurit lahti lastes käib eranditult kuskil kolks. Esimesed poolteljed on tal lisaks vahetatud (telgedel läikivad BMW varuosakleepsud). Vahetasin sel ka tagasillareduktori tagumise puksi, kuid tulemus 0. Muud puksid tundusid samuti välise mulje järgi korras. Mootori osas Šveitsist toodud masina mootor veab madalatel pööretel sitkelt, samas Saksast tulnud masina oma tahab saada pöördeid- viitab sellele, et Saksast tulnud masina kolvirõngad suht kulunud. Mõlemal Vanose tihendisüsteem korda tehtud ja nukkvõllid paika korrigeeritud.
Varem oli 325ix (e30) Šveitsist ja samuti veermik ok. Tõin neid ka Saksast, reduktorid undasid ja oli muid probleeme.
Võimalik, et Šveitsi toonitamine pole siin nii oluline, kuid Saksa bahnid on jõuülekande ja mootori surm- selle seisukoha juurde jään kindlaks.
jah ega olen isegi mõelnud et peaks järgmiseks bemuks kindlasti xi võtma.4vedu ikka 4vedu.kas vajadusel blokeerib kõik 4ratast ära ka kui vaja? ehk siis difrilukustiga nagu maasturitel

=||= 0000
Re: 330d tagasillas lõtk
patjade vahetusest ei ole siis kasu??
Re: 330d tagasillas lõtk
lõtk on detailides nagu differ, poolteljed, kardaan, käigukast jne.