e46 probleem õhutamisega

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
isand
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 14.05.2010 19:00 58

e46 probleem õhutamisega

Postitus Postitas isand »

Juhtus hiljuti siis selline asi, et paisupaak otsustas lõhki minna. Sai soetatud uus paak ja kõik tip top. Sai siis õhutama hakatud aga tekkis väike probleem. Nimelt ei saa süsteem täielikult ringlusesse.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ter_hoses/
Tee mis tahad, aga number 3 voolik on täiesti külm ja tühi. (See on siis see mis tuleb mootoriplokist ja läheb radiaatorisse) Number 1 seevastu läheb ilusti soojaks ja salongi puhub ka ilusti sooja. Proovinud erinevaid õhutamise nippe aga lahenduseni pole jõudnud. Armatuuris ilutseb kollane radiaatori ikoon.
Mõned nädalad tagasi sai lastud vahetada ka veepump. (tehti teeninduses ära ja pärast mehaanik ütles, et see bmw õhutamine on ikka üks äärmiselt masendav tegevus, igatahes hakkama ta tookord sai)
Äkki on kellelgi veel mõni varunipp jagada, olen foorumit juba päris palju sirvinud seoses probleemiga.
Kasutaja avatar
jõmmu4
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 25.08.2008 20:51 49

Re: e46 probleem õhutamisega

Postitus Postitas jõmmu4 »

NR.3 läheb soojaks alles siis ,kui termostaat avaneb.Ja,kui armatuuris tuli põleb siis on tase madal.(vala tosooli juurde).
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
isand
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 14.05.2010 19:00 58

Re: e46 probleem õhutamisega

Postitus Postitas isand »

Just, termostaat ei avane, aga peaks avanema, sest mootor sai lastud piisavalt soojaks. Termostaadi mitte avanemise põhjuseks pidasingi õhku, mis kuskil süsteemis ehk on. (Kuigi reaalselt peaks olema õhutatud kõik)
Termostaat iseenesest peaks olema terve, vähemalt 2 nädalat tagasi läks asi ilusti ringlusesse ja toru soojaks.
Tule kohta niipalju, et tosooli sai juurde lisatud, vaatamata sellele põles tuli edasi.
Kasutaja avatar
jõmmu4
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 25.08.2008 20:51 49

Re: e46 probleem õhutamisega

Postitus Postitas jõmmu4 »

Tee varjarud menüü lahti ja vaata mis tegelik temperatuuri näit on.Minu omal avaneb näiteks 103c juures.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
SHREK
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 24.01.2010 18:13 52

Re: e46 probleem õhutamisega

Postitus Postitas SHREK »

Ega sa ometi B varuosa paisupaaki ei ostnud! Nendel võib vahest ujukil magnet üldse puudu olla ja sellepärast ei kustu ka taseme kollane radika tuluke armatuuris, kuigi vedeliku tase normis on.
isand
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 14.05.2010 19:00 58

Re: e46 probleem õhutamisega

Postitus Postitas isand »

Mis see ülemine temperatuuri piir on millest enam kõrgemale ei tohiks lasta? Mis see nn kriitiline temperatuur on? Pole kursis termostaatidega, aga kas on ka neid mis avanevad seal 103-st suurematel kraadidel?
Paak oli B osa küll, aga ujuk oli korralik ja praeguseks on viga kadunud, tuli kustus.
isand
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 14.05.2010 19:00 58

Re: e46 probleem õhutamisega

Postitus Postitas isand »

Viitsid äkki seletada kuidas on originaal paagiga õhutamine efektiivsem või lihtsam kui b - paagiga, arvestades asjaolu, et paagid on oma mõõtmetelt ja välimuselt identsed. Kvaliteet kannatab kahtlemata, aga lõppude lõpuks paak on paak?
Üleüldse sõnastasin oma probleemi vist veidike valesti. Nimelt probleem on selles, et suurt ringi ei toimu ja kahtlustasin selles õhku, mis kuskil torustikus olla võib. (Polnud oma õhutamismeetodites päris kindel)
Varjatud menüü põhjal sai aetud temperatuur 105 kanti ja ei miskit. Jookseks vist kinnisilmi praegu termostaati vahetama kui ma ei teaks, et 2 nädalat tagasi, peale veepumba vahetust, asi toimis.
Vasta