E46 330xd kisub pikirööbastes

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Jürarrak
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16.09.2008 16:09 22

E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas Jürarrak »

Nimelt probleem nähtusega, mis toodud teema pealkirjas. All originaalmõõdus rehvid 225/45 R17 Pirellid. Sillad kõik vaiksed. Käinud nii töökojas kui TÜV punktis sildasid loksutamas, siiani väidetakse, et puksid korras. Tehtud ka sillareguleerimine, kasu ei miskit.
Kisub nii, et hoia jõuga roolist kinni, muidu viskab teelt minema.

Oskab keegi pakkuda, milles võiks teema olla. Endale tundub, et mingid puksid vms peavad pehmed olema.
Jürarrak
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16.09.2008 16:09 22

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas Jürarrak »

Tänan põhjaliku vastuse eest.
Käitumine maanteel on selline, et ma ausalt öeldes ei viitsi selle autoga sõita. Sõitsin mööda Paldiski maanteed Keilasse ja see oli ebanormaalne mismoodi see auto käitub. Ma ei tea mis talvel või vhmasajuga toimuks. Naisel ma igatahes selle autoga sõita ei lase. Selle auto roolis juba telefoniga ei räägi, kahe käega peab roolist kinni hoidma.
Aga teemast, proovisin sõita e46 330d tagaveduga. See ei kiskunud absoluutselt, rehv samuti 225/45 R17, tootja küll teine. Kas x-i ja tagaveol on erinevus ainult esisillas või on ka tagasild erinev?
Auto käitumine on selline, et kui jõuga roolist kinni hoida, siis on nagu asi parem (rooli paigal hoides ise ära ei pööra, kuid tagasilda kisub veidi), kuid ikkagi tugevalt tunda. Rehvi rõhu lasin 2,4bari pealt 2,0 peale ja sain veits paremaks. Sild, latt täiesti vaikne, ei mingit kolinat.

Oskab ehk keegi soovitada spetsialisti, kes oskaks vaadata sillad üle ja anda hinnangu pukside korrasolekule vms lähtuvalt antud mudeli eripärast? Tavatöökojas olen käinud ja nende hinnagul kõik tip-top.
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas raul123 »

Ma sama asjaga jamanud, kõige suurem leevendus tuli peale uute rehvide ostmist. Tuhnisin päris pikalt erinevates foorumites ja lugesin teiste kogemusi-katsetusi. Kui googeldama hakkad siis märgusõna on "tramlining". Eelkõige soovitatakse pehme külgseinaga rehve nagu Kuno juba mainis. Isegi rehvi muster pidavat olulist rolli mängima, igastahes mina valisin tol korral Goodyear Eagle F1 Asymmertricud ja efekt oli täitsa tuntav, sellepeale tol korral ei tulnud, et oleks võinud tõesti mingid M+S id hoopis alla panna. Toyo T1-S pidi kah pehme külgseina ja ümarate servadega rehv olema - allikaks mingisugune usa autoajakirja test.
Jürarrak
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16.09.2008 16:09 22

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas Jürarrak »

Mis on väikseim velje mõõt, mis antud isendile alla mahub? Tehas annab 17 tolli ja vaades praegu all olevat 17 tollist velge, siis tundub, et ega väiksem eriti mahugi. 16 miinimum ehk, sõltuvalt veljest?
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas raul123 »

üksikud mitte OEM 16" pidid sobima ka 330 -le

ASA JH3, (pildil 17" velg)

väidetavalt ka 16x7.5 in. e36 m3 replica
http://photos.performanceix.com/viewPho ... c6e343ee2c
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas joffe »

Ja kas E36-ga väärib see mäng küünlaid? Kas poleks parem muretseda veljed/rehvid mõõdu järgi, kui sõita autoga, mis näeb välja(vabanda väljendust) nagu rangjalgne rahhiitik? :|
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas raimo_r »

Paned Googlisse tramlinging ja siis loed pealkirjadest:
BMW
Honda
Jaguar
Alfa Romeo
Infinity
MB
Lexus
Porsche
jne
Nii et probleem on ikkagi pikirööbastes ja sealt edasi rehvides, mitte autos. Ideaalselt lahendust, mis sobiks autobahni 250km/h kiirustega ja Eestis leiduvate kartulipõldudega, ei olegi olemas.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Jürarrak
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 16.09.2008 16:09 22

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas Jürarrak »

Sai talveks 205/50 R17 rehvid alla pandud ja ei tunne autot ära - absoluutselt ei kisu. Rool on kerge, autoga sõita lausa lust. Suvekad oli Pirelli P zero-d. Puhtalt rehvides oli see kiskumine.
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Re: E46 330xd kisub pikirööbastes

Postitus Postitas joffe »

InterFace kirjutas:
joffe kirjutas:Ja kas E36-ga väärib see mäng küünlaid? Kas poleks parem muretseda veljed/rehvid mõõdu järgi, kui sõita autoga, mis näeb välja(vabanda väljendust) nagu rangjalgne rahhiitik? :|
Vaadates su avatari - kas ma peaksin siis ka ostma balloonrehvid nööpvelgedel mis omakorda oleks koopas peidus väga jubedalt? Ei. viiese offsett on selle mõttega , et oleks ilusti koopaservani. kalle sellepärast , et -75mm madaldusega ei oleks tiivakaar vastu rehvi vaid rehv käiks kaarest mööda. madalam rehv samuti sellepärast , et saaks niipalju madaldada ja kenam on kah - toob velje paremini välja.

Ma ei kurda absoluutselt oma auto juhitavuse või teelpüsimisvõime pihta - kordades parem ja mõnusam kui õõtsuva traktoriga sõita nagu ta originaalis on (samuti ka E34 mis mul enne oli). Fakt on see lihtsalt , et kui praegu on 8" laia velje peal 205 lai ning eelmistel velgedel tagumine oli 10" lai ja seal 225 rehv (ehk siis nn. strech) siis kisub kõvasti rohkem - loomulik kadu n.ö. :)
Ära nüüd jaura , et "kas pole raha õige laiusega rehvi osta" - sa ei saa mõttest aru niivõinaa.
Vaadates mu avatari, näed sa talvepapudes autot(205/65 15"), suvised on 17"- ees 235/45, taga 255/40 ja ka ei kurda juhitavuse üle. Ja mõttest arusaamise kohta- mina kasutan autot sõitmiseks, ma ei käi "väljanäitustel", et panna kedagi ahhetama. ;) :|
Vasta