
Ühesõnaga mida saaks paremaks ja töökindlamaks teha? Ise olen mõelnud ,et no raudselt kakuks kaalika maha ,uus tihend ja kaalikas lihvi, peaks juba see paremaks asja tegema ning tänu lihvimisele peaks ka ju väike powergain tekkima ,surveaste ju tõuseb ja mütakas parem? Ma kunagi kuulsin ,targad onud rääkisid niimoodi. Nüüd aga küsimus selles ,et kuidas teha kindlaks ,et juba pole lihvitud ning kui lihvi saata ,palju võib maha võtta, liiga palju pole ka kindlasti hea onju? Ok järgmiseks siis see ,et lisaks klappide jne tegemisele ,kas saaks vähe mürtsu paremaks sellel motol kui sisse/väljalaske avad lihvida/poleerida ,jällegi teinud ei ole ,aga targad onud juutuubis 100 videot teinud kus väidavad ,et kõva tünung on. Kahjuks aga ei ole leidnud konkreetse mootori tegemise kohta ühtegi videot

Järgmine küsimus. Kui teha ise(mitte rocket science mõõtudega jne) võimalikult korralikult torukolle ,kas see annaks midagi juurde.
Siis veel selline teema. Kui panna vabalthingavale cooler vahele ja koonus ehitada ka sellise kohapeale kust saaks vaid värsket külma ,kas see annab midagi? Või piisaks ainult koonuse tõstmisest võimalikult külma koha peale.? Kuna sisselaske kolle näeb sellel eriti imelik

