320 Vanos ja 525 Vanos

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Martin_U »

Tervist mul selline küsimus et kas on mingit vahet kui ma panen 320-le 525 141kw süütepoolid peale, nimelt 320-l üks pütt ei tööta ja otsustasin et vahetan küünlad ja süütepoolid välja ehk hakkab tööle kui ei siis proovin ka pihustite asja ja lasen silindris surve ära mõõta, kui peale sedagi ei hakka tööle siis proovin teise ajuga? Ei leidnud kokkuvõtvat vastet väga siit ja mõtlesin et mis arvate sellisest järjekorrast proovimisega?
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Heix »

syytepoolid peaksid samad olema,neid v6id ju ringi t6sta...
E36 m50b20
PuZuP
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 09.11.2006 14:39 52
Asukoht: Tallinn

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas PuZuP »

Kõigepealt mõõda silindri surved ära, siis saad teada, kas üldse on mõtete uusi küünlaid sisse keerama hakata.
Kui silindrites rõhud olemas, siis leia silinder mis ei tööta ning alusta sealt. Alustuseks leia kas pool üldse on suuteline sädet tekitama, kui on, seejärel võta pihustid ette. Kontrollida saad nii, et bensupumba relee välja ning pistikud lahti. Sisestad LED-i pistikusse ja keerad võtit. Kui vilgub, siis järelikult pihusti "uurib" (ei hakka vulgaarset keelekasutust viljelema :P ) Võtad pihustid maha ning viid stendi. Kui ka seal asja ei saa, vahetad pihusti välja.
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Martin_U »

Selle värgiga muidu korras masinal käib kõik 6 silindrit vahetasin välja kõigepealt küünlad siis süütepoolid mis ei andnud ikka tulemust 6-s silinder ei töötanud ikka ja lõpuks vahetasin välja aju hakkas siis tööle ka 6-s silinder, aga sellega ikka natuke mure et külmalt turtsub kuramus kui hakata gaasi andma aga kui soojaks läheb ära siis ei ole midagi ja teine asi veel tühikäigu pöörded jube madalad, tühikäik on niipalju madal et mootor hakkab ebaühtlaselt käima ja vibreerima, mis võib sellist asja põhjustada?
PuZuP
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 09.11.2006 14:39 52
Asukoht: Tallinn

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas PuZuP »

Põhjuseid võib olla mitmeid. Kas välistasid vea muidu, miks üks silindritest ei töötanud ?
Näide minul: 320 vanoseta. Ei suuda üldse käia. Peale bensupumba relee eemaldamist ning traadijupiga relee imiteerimist, sai mootori kuidagi käima. Pihustite signaali kontrollides selgus, et kõik pihustid lahti kogu aeg.
Peale aju vahetust mootor töötas, aga kohmakalt, ülirikka seguga. Aitas õlivahetus, kuna omanik oli ise eelnevalt üritandu probleemist jagu saada, siis oli loomulikult mootorit käianud pikalt. Kuna aga bensiin nirises kogu aeg silndrisse, siis jõudis ta ka õli sisse. Bensiiniaurud õli sees läbi karterituulutuse jõudsid sisselaskesse ning triangel algaski. Lihtsalt kuna pakun, et võib miskit analoogset olla, siis tasuks ka seda kontrollida.

P
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Martin_U »

Tegin lõpuks kindlaks et ei töötanud 6-s silinder ja peale aju vahetust hakkas tööle, nüüd järgmine kuu palgapäeval lähevadki vahetusse nii õhu-, kütte- ja õlifilter koos õliga ja ka klapikambrikaane tihend kuna ajab sealt vahelt õli välja ja mootor maru õline.
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Martin_U »

Sai siis natuke uuritud ja tuli välja et kui külmalt käima panna siis käib ilusti seeni kuni natuke soojaks läheb hakkab gaasi andes väheke putertama aga ja kui lõpuks töötemperatuurile jõuab siis teeb mõni harv kord samamoodi aga vähemal määral, ehk liiga rikas segu või midagi, õlivahetus muidugi tegemata veel.
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Martin_U »

Ei hakka nüüd uut teemat tegema aga ehk oskab keegi aitada, 320 vanos 94 aasta ja mootori ees otsas midagi nagu tiriseb või kiliseb ma ise arvan et ehk kett või ketipinguti?
PuZuP
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 09.11.2006 14:39 52
Asukoht: Tallinn

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas PuZuP »

Esimesele küsimusele vastuseks, et peale õlivahetust võiksid lasta kuskil juhtme taha panna ja kontrollida lambda korrasolekut.

Teisele küsimusele, et variante mitmeid - Vanose laagrid kõrisevad, kett, ketipingutid jne. Samas kui Vanost remontida, siis on lihtne ka nukkvõlli kett, tald ja pinguti samuti vahetada.
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Martin_U »

Palju umbes vanose remont maksma võiks minna nii et ikka korralikult tehtud oleks mitte mingi nurgatagune õlinäpp või kellega ühendust võtta kes selle ära teeks soliidse hinna eest? Ja mis juhtuda võib kui ta niimoodi kõriseb? Sellest vanosest ma tegelikult ei tea mitte tuhkagi sest eelmine oli mul ilma vanoseta 110 kw ja polnud sellist probleemi.
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: 320 Vanos ja 525 Vanos

Postitus Postitas Martin_U »

Täna sai katsetatud nii huvi pärast et kas õhulugeja töötab ja mis välja tuli see turtsumine tingitud õhulugejast tundub et õhulugeja annab valet infot ajule edasi ja aju reguleerib vist segu maru rikkaks, on selline varinat võimalik sest kui õhulugejal sai pistik tagant ära võetud siis enam sellist turtsumist ei olnud.
Vasta