Tere,
mure nimelt järgmine, et E36 kliima siil/reostaar/final stage unit vms asi see ka poleks, oli vigane - 3 viimast kiirust ei töötanud, puhus ainult nõrgemates astmetes. Sai siis muretsetud uus siil, panin külge ja kõik oli tip-top - puhus ilusti ka kolmes viimases kiiremas astmes, kuni tänaseni. Sama jama jälle lahti - 3 viimast regulleerimisastet ei tööta, puhub nõrgalt.
Oskab keegi öelda, miks see reostaat, siil läbi kärssab? kas lihtsalt juhus või miski põhjustab seda?
Autoks E36 1996 kliimaautomaatikaga
Ette tänades,
Kris
E36 kliima siil
Re: E36 kliima siil
Neljas ehk viimane aste peaks tegelikult otse minema, st reostaat seda ei juhi, tunne on selline nagu viga oleks mujal. Kas reostaadini vajalik pinge jõuab, juhtmed oksüdeerunud/murdunud.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: E36 kliima siil
tavaliselt pidi olema et kui mootor on kulunud siis pidi ta raskemalt ringi käima mis omakorda kärsatab siili läbi.Lahendus olekski uus siil ja kunagi ka mootor üle vaadata 

- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E36 kliima siil
läbi reostaadi läheb juhe siiski.kui siili küljes ei ole,siis ei toimi ükski aste!siiim_k kirjutas:Neljas ehk viimane aste peaks tegelikult otse minema, st reostaat seda ei juhi, tunne on selline nagu viga oleks mujal. Kas reostaadini vajalik pinge jõuab, juhtmed oksüdeerunud/murdunud.
endal keeras vist ka kunagi mootor siili nahka,kuna harjad olid kulunud.vähemalt arvan,et koer oli sinna maetud.panin uue siili ja ka uue mootori,nüüd asi korras.
Re: E36 kliima siil
Seda küll, et läheb läbi reostaadi aga niikaua kui reostaat küljes, peaks see ka töötama eeldusel, et nuppudest läheb vajalik signaal reostaati ja sealt edasi mootorisse. Seega kui see neljas aste ka ei tööta siis mina otsiks ikkagi esialgu viga mujalt kui reostaadist, sest miski peab põhjustama seda reostaadi läbipõlemist. Näiteks mootor.jargo kirjutas:läbi reostaadi läheb juhe siiski.kui siili küljes ei ole,siis ei toimi ükski aste!siiim_k kirjutas:Neljas ehk viimane aste peaks tegelikult otse minema, st reostaat seda ei juhi, tunne on selline nagu viga oleks mujal. Kas reostaadini vajalik pinge jõuab, juhtmed oksüdeerunud/murdunud.
endal keeras vist ka kunagi mootor siili nahka,kuna harjad olid kulunud.vähemalt arvan,et koer oli sinna maetud.panin uue siili ja ka uue mootori,nüüd asi korras.
Parandage mind kui eksin.
- Kris K
- Huviline
- Postitusi: 166
- Liitunud: 14.03.2010 12:55 34
- Peamine sõiduk: E90 318iA '06
- Asukoht: Tallinn, Pirita
Re: E36 kliima siil
Tänud kõigile!
Eks vist kõige tõenäolisem on, et mootori harjad kulunud ja sellepärast kärssab ka siil läbi.
See salongiventilaatori mootori vahetus pidi päris **** töö olema, aga püüan selle ette võtta mõnipäev.
Tänud veelkord!
Eks vist kõige tõenäolisem on, et mootori harjad kulunud ja sellepärast kärssab ka siil läbi.
See salongiventilaatori mootori vahetus pidi päris **** töö olema, aga püüan selle ette võtta mõnipäev.
Tänud veelkord!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E36 kliima siil
ega see nüüd nii hull toiming ka ei ole.paari tunniga teed vahetuse ära.Kris K kirjutas:Tänud kõigile!
Eks vist kõige tõenäolisem on, et mootori harjad kulunud ja sellepärast kärssab ka siil läbi.
See salongiventilaatori mootori vahetus pidi päris **** töö olema, aga püüan selle ette võtta mõnipäev.
Tänud veelkord!
ainult vaja sooja garaazi.muidu pärast kõik plastikud katki.