E36 esivedrustusest
E36 esivedrustusest
Ahoi, küsiks natuke E36 vedrude kohta. Nimelt kuna masina esiosa on madalamal kui tagumine osa, siis kas sellest võib järeldada, et masinal on ees mingid madaldusvedrud või ongi E36 vedrustus selline? Igatahes taha mahub tungraud koos klotsiga alla, ette mitte. Soov oleks saada masin standardkõrgusele, kui ta pole seda, kuna ees ootavad rööpas kruusateed ja lumevallid.
Re: E36 esivedrustusest
Ikka võrdne kõrgus on maast originaalis. Esiosa kindlasti allapoole lastud, kui tung/klots alla ei mahu.
Võid ju pilti teha või ära mõõta, kui kõrge karbi esimene ots on maast. Saab võrrelda.
Võid ju pilti teha või ära mõõta, kui kõrge karbi esimene ots on maast. Saab võrrelda.
Re: E36 esivedrustusest
Tere
jJanno
Olen siia foorumisse üsna mitu korda pastenud lingi E36 kõrguse standardmõõtude kohta. Hetkel pole aega otsida, aga ilmselt sõnad "koopa servani" oleks otsingul abiks.kaupov kirjutas:Ahoi, küsiks natuke E36 vedrude kohta. Nimelt kuna masina esiosa on madalamal kui tagumine osa, siis kas sellest võib järeldada, et masinal on ees mingid madaldusvedrud või ongi E36 vedrustus selline? Igatahes taha mahub tungraud koos klotsiga alla, ette mitte. Soov oleks saada masin standardkõrgusele, kui ta pole seda, kuna ees ootavad rööpas kruusateed ja lumevallid.
jJanno
exTouring
Re: E36 esivedrustusest
Oligi selline tunne, et midagi jäi tegemata enne postituse sisestamist. Vabandust. Aga ilmselt pidasid silmas seda linki? http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... ce-t21388/" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: Ah, normaalne, omal TIS'is ka kõik kirjas, rumal pea on ihu nuhtlus...
EDIT: Ah, normaalne, omal TIS'is ka kõik kirjas, rumal pea on ihu nuhtlus...
Re: E36 esivedrustusest
Tuli siis välja, et ees on siiski standard vedrustus ja taga Poor Road Package.
Re: E36 esivedrustusest
Tere
Oma autol tegin vastupidise töö kunagi, ehk tõstsin tagaotsa nende patjade abil
jJanno
Poar road package peaks erinema vedru kummist taldrikute poolest. Sellel paketil on nad 21,5mm paksused, standardis 7,5mm ning mõnedel isegi 5mm. Seega kõige lihtsam viis tagaotsa (21,5-7,5=)14mm madalamaks saada on need kummist padjad ära vahetada.kaupov kirjutas:Tuli siis välja, et ees on siiski standard vedrustus ja taga Poor Road Package.
Oma autol tegin vastupidise töö kunagi, ehk tõstsin tagaotsa nende patjade abil

jJanno
exTouring
Re: E36 esivedrustusest
Vaatasin bmwfans.info'st järgi jah. Aga praegu tundub, et tuleks hoopis ka esiots sama paketi peale panna, sest esiots on veits ikka liiga madal, kipub igale poole põhja peale kinni jääma.
Re: E36 esivedrustusest
Selgus, et tagumise otsa tõstis kõrgemale eelnevalt vahetatud tagumised amorid. Peale hiljutiste esimeste amortide vahetamist on auto ühtlasemal kõrgusel ning ka klots mahub nüüd ees tungi ja kere vahele. Tundub, et vanad BMW logodega kahtepidi töötavad SACHS amordid hoidsidki auto madalamal, kui nüüdsed Bilstein B4 amordid.