K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega..
K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega..
Selline probleem siis, et uutel amortidel ei ole kohta kuhu stabika varras kinnitada.. Et alates 1992 aasta e36-l vist kinnitub see stabika varras õõtsa külge? seega küsimus kas enne 92 aastat ja peale on stabikas sama ja vaja ainult teist varrast mis kinnituks õõtsa külge? või mida oleks vaja täpsemalt ümber teha?
- e36 in progress...
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
symmi kirjutas:Selline probleem siis, et uutel amortidel ei ole kohta kuhu stabika varras kinnitada.. Et alates 1992 aasta e36-l vist kinnitub see stabika varras õõtsa külge? seega küsimus kas enne 92 aastat ja peale on stabikas sama ja vaja ainult teist varrast mis kinnituks õõtsa külge? või mida oleks vaja täpsemalt ümber teha?
tõenäoliselt on sul vaja teist õõtsa,teisi stabikavarda konte ja võimalik et stabikat ennast ka aga pole kindel...endal sama asi ees,vaja ette uusi amorte aga ei ole veel uurinud kas on selle kinnitusega saada või ei....
E36 m50b20
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Tundub siis et selle varda vahe ainult?, piisab kui ostan stabika varda väikse ja siis tema aluse ja kõik? ja need tugilaagrid vaatan homme järgi, äkki eelmine omanik pannud uued blitstein8-leInterFace kirjutas:uuemal on lihtsalt lühem stabikas http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... zer_front/" onclick="window.open(this.href);return false; õõtsad ja asjad on samad.
AGA siis on sul vaja ka uusi esimesi tugilaagreid! sest vanad on nii paksud , et coilide pealmine polt ei mahu neist läbi. uuemad tugilaagrid on palju õhemad.
- e36 in progress...
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
see stabikas mis all oli oli ots liiga pikk et õõtsale kinnitada ja ostsin teise uuematüübi oma ja sellel liiga luhike see osa????
- e36 in progress...
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Tuleb välja et stabika enda kinnitused on mõni sendimeeter eespool.. Seega jaeb siis uus stabikas lühikeseks...
- e36 in progress...
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Vaja on stabika varrast ennast, lühikesi konte ja kontide U kujulisi kinnitusei õõtsa külge.
56792145
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
kõik need saigi vahetatud ja ei lähe ikka õigesti kokku... varda enda kinnitus on minuomal uuematüübi omast 2 või 3 cm eespool..
- e36 in progress...
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Vahet pole kas kere on 91 või 95, stabika kinnitus on sama koha peal kere küljes. Olen isegi vist ühele masinale stabika nii pannud.
56792145
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
ei tea sai mõõdetud ja võrreldud teise autoga.. vähemalt neil polnud samades kohtades kinnitused.. Kui keegi teab mingit lahendust voiks kirjutada siia 

- e36 in progress...
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
symmi kirjutas:ei tea sai mõõdetud ja võrreldud teise autoga.. vähemalt neil polnud samades kohtades kinnitused.. Kui keegi teab mingit lahendust voiks kirjutada siia
Usun,et Redline jutt vastab tõele,äkki panid mõõtmisega puusse....
E36 m50b20
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega

tegemist siis 91 a sillaga,näidatud nii pika kui ka lühikese kondiga,Sama stabilisaatorit näitab nii 91 kui ka 93a masinal,erinevus vaid stabika kondis.

Õõtsa näitab sama nendel masinatel:
E36: Details on E36
E36 318i Sedan
E36 318i Convertible
E36 318is Coupe
E36 318ti Compact
E36 320i Sedan
E36 323i Coupe
E36 323i Convertible
E36 325i Convertible
E36 325i Sedan
E36 325is Coupe
E36 328i Sedan
E36 328i Coupe
E36 328i Convertible
Ehk siis siit võib teha järelduse,et tõesti on stabikas sama,ka õõts on sama ning vaja läheb sul esimeselt jooniselt detail 7,10,11,8,9 ja 12.
E36 m50b20
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Sai vaadatud neid pilte aga juba see et mul oli pika kondiga ennem ja stabikas oli ka tunduvalt pikem kui sellel mille alt võtsin uue stabika.. uuel oli siis luhikese kondiga õõtsa küljes.. aga minu ikka ei klapi.. seega ainuke asi on stabika enda kinnitus mis ei klapi...
- e36 in progress...
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
No see pole loogiline, kered on kõik ühesugused vb ainult suure avarii tagajärjel ei sobi osad üksteisele, ka siis peaks asi enamvähem klappima.
bmwfans näitab jah et stabikad on kõigil sedaanidel samad alates 91-95, ainult jämedused on erinevad. Samuti on kere tootekood sama, siin pole kahtlust, sõbral on ka 91 aasta masinal coilid + uute kontidega, kõik klapib.
bmwfans näitab jah et stabikad on kõigil sedaanidel samad alates 91-95, ainult jämedused on erinevad. Samuti on kere tootekood sama, siin pole kahtlust, sõbral on ka 91 aasta masinal coilid + uute kontidega, kõik klapib.
56792145
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
need väiksed kondid lähevad ja sobivad jah kõikidel e36 le, ja ükskõik kas sedaan, kupee või ükskõik mis aasta... 

Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Ma saan aru küll millest symmi räägib. Mul enda 325-ga sama probleem. Oli plaanis vahetada stabikavarras lühikeste kontidega variandi vastu aga see ei sobi. Varraste kinnituskohad on nihkes. Et saavutada pikkade kontide jaoks vajalik kalle vms on stabikavarda kinnitused nihkes(mina fakti 100% ei kinnita). Autol M-vedrustus tehasest.
Lühike kont peaks jääma normaalasendis suht püstloodis, kui ma omal stabika varda ära vahetasin ja konte kinnitama hakkasin, siis jah ma need mutrid sinna otsa sain, aga kont ise jäi ca 30 kraadise kalde alla.
Tellisin samuti coilid, aga alla need ei läinud, sellises mõõdus stabikavarrast lihtsalt ei ole mis sinna lühikeste kontidega sobiks.
Seega minu coilid rändasid teise auto alla ja tellisin uued Bilsteinid. Muud varianti lihtsalt polnud.
Huvi pärast uurisin, ehk on õõtsade kaar veidike teine, aga ei ole. Õõtsad kõikidel samad. Nii mul 325, 318 ja 316 all. Vaheta igatepidi neid õõtsasid ringi kui tahad. Lühike kont ikka ei sobi.
Lühike kont peaks jääma normaalasendis suht püstloodis, kui ma omal stabika varda ära vahetasin ja konte kinnitama hakkasin, siis jah ma need mutrid sinna otsa sain, aga kont ise jäi ca 30 kraadise kalde alla.
Tellisin samuti coilid, aga alla need ei läinud, sellises mõõdus stabikavarrast lihtsalt ei ole mis sinna lühikeste kontidega sobiks.
Seega minu coilid rändasid teise auto alla ja tellisin uued Bilsteinid. Muud varianti lihtsalt polnud.
Huvi pärast uurisin, ehk on õõtsade kaar veidike teine, aga ei ole. Õõtsad kõikidel samad. Nii mul 325, 318 ja 316 all. Vaheta igatepidi neid õõtsasid ringi kui tahad. Lühike kont ikka ei sobi.
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Väga kahtlane lugu igatahes
Koodide järgi on kõik kered samad, ehk siis stabika kinnitus peaks olema ka sama koha peal. Ja huvitav on veel see, et osadel vanadel roimadel on need küljes
Pole kahjuks ühtegi vanade kontidega e36 hetkel, saaks huvipärast mõõta. Muidugi kui ongi selline lugu et teise koha peal, siis tuleb stabika kinnitus kere küljest lahti puurida ja keevitada natuke teise koha peale. R4 mootoriga pole eriline probleem neid puurida, aga r6 on asi kahtlane. R4 just paar nädalat tagasi vahetasin, paari tunni töö(olid mädanenud)

Koodide järgi on kõik kered samad, ehk siis stabika kinnitus peaks olema ka sama koha peal. Ja huvitav on veel see, et osadel vanadel roimadel on need küljes

Pole kahjuks ühtegi vanade kontidega e36 hetkel, saaks huvipärast mõõta. Muidugi kui ongi selline lugu et teise koha peal, siis tuleb stabika kinnitus kere küljest lahti puurida ja keevitada natuke teise koha peale. R4 mootoriga pole eriline probleem neid puurida, aga r6 on asi kahtlane. R4 just paar nädalat tagasi vahetasin, paari tunni töö(olid mädanenud)
56792145
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Nii internetist ka uurind ja uurind aga ei leia mina midagi.. Et kas keegi teab veel mingit lahendust asjale? Või peab pika stabika lühemaks lõikama ja ise sinna augu kuidagi puurima?
- e36 in progress...
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Lühemaks lõigata ja ise augud teha on üsna mõistlik lahendus.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
sa oleks pidanud siia pilti postitada mis sa meile vist saatsid seal isegi silmaga näha et kinnitus on paar senti kaugemal vms . nii et asi täitsa võimalik .
Re: K: e36 stabika ja stabika varda probleem uute amortidega
Njah nv-l kui hakkan seda pikemat stabikat ümber tegema siis ennem võin uued pildid teha..
- e36 in progress...