Plaanis siis soetada uus liiklusvahend ja valin praegu nende kahe vahel. Mõlemil täiesti sarnane varustus, vanus ja läbisõit. Mõlemad pärit saksast. Paluks nüüd omanike kommentaare, mis on just BMW plussid/miinused. Jutt käib siis 2002 aasta mudelist. Mida kontrollida ostmisel ja mis lähiaastatel suure tõenäosusega juhtuma hakkab?
Ette tänades
Afen
BMW 320td touring vs Audi A4 1,9 TDI avant (2002)
Kui A4 Quattro pole, siis valiks kahtlematult BMW.
Põhjendan ka:
BMW on oluliselt mugavam ja vaiksem. Ja mis põhiline: BMW on "sõidurõõm". Audi on ka kvaliteetne, aga see on ka kõik. Ülalpidamiskulud ei tohiks palju erineda.
Kui arvasid BMW klubist sellist vastust saavatki, arvasid õigesti. Kuid minu arvamus põhineb pisut enamal kui lihtsalt margifänlusel. Nimelt on peetud pea 6 aastat A4-ja pereautona (küll B5 kere, mitte sinu vaadatav ilmselt B6?). Sõidurõõmu pakub aga isegi vana '89 325 Touring oluliselt rohkem.
Aga kõige mõistlikum oleks muidugi Sul seda ise kogeda. Proovisõidud peaksid need erinevad iseloomud välja näitama. Las pisike ahv Su vasaku õla peal sosistab siis sulle kõrva, kumba valida
Põhjendan ka:
BMW on oluliselt mugavam ja vaiksem. Ja mis põhiline: BMW on "sõidurõõm". Audi on ka kvaliteetne, aga see on ka kõik. Ülalpidamiskulud ei tohiks palju erineda.
Kui arvasid BMW klubist sellist vastust saavatki, arvasid õigesti. Kuid minu arvamus põhineb pisut enamal kui lihtsalt margifänlusel. Nimelt on peetud pea 6 aastat A4-ja pereautona (küll B5 kere, mitte sinu vaadatav ilmselt B6?). Sõidurõõmu pakub aga isegi vana '89 325 Touring oluliselt rohkem.
Aga kõige mõistlikum oleks muidugi Sul seda ise kogeda. Proovisõidud peaksid need erinevad iseloomud välja näitama. Las pisike ahv Su vasaku õla peal sosistab siis sulle kõrva, kumba valida

Sõbral mul on 2002a samsugune audi, ainult et 2.0 bensukas.
Tollega on niisama ringi kulgeda suhteliselt Ok, vaikne ning ka salong tundub kvaliteetne, eriti õhtupimeduses
Muidugi mootor (koos selle "mootorsae" käigukastiga) on alla igasugust arvestust ning mingit sõiduelamust sa sealt autolt küll ei leia. Võibolla suudab seda natuke rohkem pakkuda alates 3.0 quattro.
Ka on juba olnud seal mootori probleemid. Plokikaan on lihvitud jm kõike mis seal oli.
Bemmi kohta kriitikat/positiivsust kirjutatakse siia kindlasti veel.
Tollega on niisama ringi kulgeda suhteliselt Ok, vaikne ning ka salong tundub kvaliteetne, eriti õhtupimeduses

Muidugi mootor (koos selle "mootorsae" käigukastiga) on alla igasugust arvestust ning mingit sõiduelamust sa sealt autolt küll ei leia. Võibolla suudab seda natuke rohkem pakkuda alates 3.0 quattro.
Ka on juba olnud seal mootori probleemid. Plokikaan on lihvitud jm kõike mis seal oli.
Bemmi kohta kriitikat/positiivsust kirjutatakse siia kindlasti veel.
GS
Mugavuses ütles minu tagapale, et Audis on isegi natuke rohkem ruumi kui BMW-s, sõiduomadustes olid konkreetsetel isenditel suht sarnased (kui esi- ja tagaveo eripärasid mitte arveestada). Ma ei tahagi siit vastust, et kumb parem on (ei taha seda ka Audi foorumist
), ma sooviks lihtsalt infot, mis on tüüpilised vead ja nõrgad kohad. Siit foorumist jäi kusagilt silma kaks asja - klaasitihendid teevad häält ja mõningatel isenditel on probleeme olnud nukvõllide anduritega suht varajases eluetapis.
Mis on veel öelda sildade, 2,0 td mootori, ja automaatkasti kohta? Ja kas 07/2002 oli juba sellele mudelile mingeid parendusi/facelifte tehtud?

Mis on veel öelda sildade, 2,0 td mootori, ja automaatkasti kohta? Ja kas 07/2002 oli juba sellele mudelile mingeid parendusi/facelifte tehtud?