Tere,
Sai siis soetatud endale väike chip. Chipiks siis evobox (http://www.evotuning.it" onclick="window.open(this.href);return false;)
Küsimus siis selline, et kas see mõistlik asi ja ega see mootorile väga liiga ei tee?
Autoks siis Bmw 320D 2002a automaat.
Küsimus Chipi kohta
- jyrisoo
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 15.05.2008 21:19 35
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0D
- Telefon: 58007330
- Asukoht: Tallinn - www.chip.ee
- Kontakt:
Re: Küsimus Chipi kohta
See pole ju mingi chip vaid tuningbox/powerbox
Tööpõhimõte one neil üldjuhul valetada kütusetemperatuur külmemaks.
VAG mehed teevad need ise 10 sendi eest ja internetist võid otsida nime all EVRY MOD
Tööpõhimõte one neil üldjuhul valetada kütusetemperatuur külmemaks.
VAG mehed teevad need ise 10 sendi eest ja internetist võid otsida nime all EVRY MOD

- elarij
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 24.07.2012 17:32 51
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Küsimus Chipi kohta
Et siis suht midagi ta eriti ei tee jah?jyrisoo kirjutas:See pole ju mingi chip vaid tuningbox/powerbox
Tööpõhimõte one neil üldjuhul valetada kütusetemperatuur külmemaks.
VAG mehed teevad need ise 10 sendi eest ja internetist võid otsida nime all EVRY MOD

Mis sa soovitad, kas võtan maha selle powerboxi?

- jyrisoo
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 15.05.2008 21:19 35
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0D
- Telefon: 58007330
- Asukoht: Tallinn - www.chip.ee
- Kontakt:
Re: Küsimus Chipi kohta
Mina võtaks loomulikult ära. Pigem originaal kui powerboxiga. Kui jõudu juurde vaja siis ikka tarkvarauuendusega.
Re: Küsimus Chipi kohta
jyrisoo kirjutas:See pole ju mingi chip vaid tuningbox/powerbox
Tööpõhimõte one neil üldjuhul valetada kütusetemperatuur külmemaks.
VAG mehed teevad need ise 10 sendi eest ja internetist võid otsida nime all EVRY MOD
Ega see takisti tõesti rohkem ei maksa

Usun ka sama, et ega see "tuning"box tõesti muud ei tee, kui seda samust asja.
Kuna kütusel on eripaisumine, siis külmemast peast pritsitakse seda rohkem, et vajalik kogus saada ja kütuse soojenedes selle pritsekogus väheneb.
Kui selle boxiga nüüd petta asi ära, siis selle tulemusena pritsekogus suureneb ka soojast peast ja sealt tuleb see "lisa jõud".
Aga eks tehke proovi ja andke teada, mis tulemuseks on. Mõnus oleks ka asja juures muidugi dyno mõõtmine teha

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: Küsimus Chipi kohta
Valetades ajule kütuse doseerimiseks olulisi andmeid, paned sa ohtu oma auto tehnilise seisundi. Selline liigse kütuse pealepumpamine lõpeb varem või hiljem kinnitahmanud turbo geomeetria, umbes katalüsaatori, kulunud pihustite või kõigi nendega korraga. Taoline tuuningukast on kindlasti ka segavaks faktoriks automaatkasti korrektse töötamise juures. Kindlasti suureneb ka kütusekulu nii linnas kui maanteesõidul.
Nüüd küsi endalt, kas sa tõesti soovid riskida oma auto kriitiliste sõlmede remondiga selle nimel, et saaks tagant torust paksu tahma välja lasta ja natuke kiiremini kulgeda? Kiirema kulgemise jaoks tehakse auto kõigepealt korda ja siis vajadusel lastakse kvaliteetne tarkvara auto ajusse, mis annab rohkem võimsust ja samal ajal muudab mootori töö efektiivsemaks.
Nüüd küsi endalt, kas sa tõesti soovid riskida oma auto kriitiliste sõlmede remondiga selle nimel, et saaks tagant torust paksu tahma välja lasta ja natuke kiiremini kulgeda? Kiirema kulgemise jaoks tehakse auto kõigepealt korda ja siis vajadusel lastakse kvaliteetne tarkvara auto ajusse, mis annab rohkem võimsust ja samal ajal muudab mootori töö efektiivsemaks.
- elarij
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 24.07.2012 17:32 51
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: Küsimus Chipi kohta
Jah su jutus on iva seesMürka kirjutas:Valetades ajule kütuse doseerimiseks olulisi andmeid, paned sa ohtu oma auto tehnilise seisundi. Selline liigse kütuse pealepumpamine lõpeb varem või hiljem kinnitahmanud turbo geomeetria, umbes katalüsaatori, kulunud pihustite või kõigi nendega korraga. Taoline tuuningukast on kindlasti ka segavaks faktoriks automaatkasti korrektse töötamise juures. Kindlasti suureneb ka kütusekulu nii linnas kui maanteesõidul.
Nüüd küsi endalt, kas sa tõesti soovid riskida oma auto kriitiliste sõlmede remondiga selle nimel, et saaks tagant torust paksu tahma välja lasta ja natuke kiiremini kulgeda? Kiirema kulgemise jaoks tehakse auto kõigepealt korda ja siis vajadusel lastakse kvaliteetne tarkvara auto ajusse, mis annab rohkem võimsust ja samal ajal muudab mootori töö efektiivsemaks.

Tänud vastuste eest
