Nii on tegemist siis BMW 318i sedaan 91aasta oma 83kw.
tahaks siis teada kuidas peaks õhulugeja nõela sättima et tuleks tõmmet juurde,kas nõel peaks liikuma kergelt või siis raskelt?
vajaks veidi nõu.
- Sten
- Huviline
- Postitusi: 996
- Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
- Peamine sõiduk: Trafic
- Asukoht: Linn
- Kontakt:
Re: vajaks veidi nõu.
Kui tahad sellest püssisit viimasepeal tõmmet saada , tuleks nõel painutada umbes 15 kraadi vasakule , selle efekt seisneb selles , et õhulugeja arvab õhukoguse olevat reaalsest väiksema ja annab rohkem kütust peale .
Väga palju muidugi ei tule võimu juurde - ca 20 kw ainult aga asi seegi ju .
Väga palju muidugi ei tule võimu juurde - ca 20 kw ainult aga asi seegi ju .
Re: vajaks veidi nõu.
okey tnx proovin,õnneks kui midagi piixu läheb on kohe teine õhulugeja olemas 

- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: vajaks veidi nõu.
vanasti sai e30 318 m10 77kw isendil seda nõela sätitud ja autol oli kohe teine hingamine 

Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
- Osvald
- Huviline
- Postitusi: 63
- Liitunud: 09.01.2012 18:40 09
- Peamine sõiduk: BMW 320i
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Kontakt:
Re: vajaks veidi nõu.
Kas keegi palun seletaks miks sedasorti regullimine liikluseks hea on ? Tegelikkuses on vist arvestatud ära ju et normaalne õhukulu on (vist) 14,2l -1l kütuse kohta.
Re: vajaks veidi nõu.
Õhu ja kütuse segu on pigem kg kui liitrite suhe, aga see selleks.
Parem on seetõttu, et siis saab siin foorumis selliseid kilde lugeda, nagu ülal kirjas ja kõikidel natuke rõõmsam tuju (välja arvatud omanik, kes sebib uusi õhulugejaid järjest)
Parem on seetõttu, et siis saab siin foorumis selliseid kilde lugeda, nagu ülal kirjas ja kõikidel natuke rõõmsam tuju (välja arvatud omanik, kes sebib uusi õhulugejaid järjest)