Bensunäidiku probleem
Bensunäidiku probleem
Tere!
Auto bmw 320i. 93 aasta sedaan
Bensunäidik näitab 0 ja tuli põleb
Katkusin paagist mõlemad reostaadid välja ja puhastasin ära (juhtmed korralikult kinni ja ujukid liiguvad)
Lappasin kokku tagasi ja sama jama ikka ei tööta.
Samas on auto täis erinevaid elektriprobleeme (Parempoolne elektriaken ei tööta,Katuseluuk ei tööta,Ühtegi kõlarisse ei tule heli sisse (Kõlarid korras) Pagasniku valgustus ei tööta, Tagurdamistuled ei tööta)
Pirnid on kontrollitud ja terved, Luukide ja akende lülititesse ei tule vool sisse (Kaitsmed korras)
Auto täis müstilisi probleeme millele lahendust ei paista enam ise leidvat.
Kui juhtmeid hakata kontollima testriga siis peab vist kogu salongi lahti lammutama et juhtmete jäljed kätte saada kuhu miski läheb.
LP
Harry
Auto bmw 320i. 93 aasta sedaan
Bensunäidik näitab 0 ja tuli põleb
Katkusin paagist mõlemad reostaadid välja ja puhastasin ära (juhtmed korralikult kinni ja ujukid liiguvad)
Lappasin kokku tagasi ja sama jama ikka ei tööta.
Samas on auto täis erinevaid elektriprobleeme (Parempoolne elektriaken ei tööta,Katuseluuk ei tööta,Ühtegi kõlarisse ei tule heli sisse (Kõlarid korras) Pagasniku valgustus ei tööta, Tagurdamistuled ei tööta)
Pirnid on kontrollitud ja terved, Luukide ja akende lülititesse ei tule vool sisse (Kaitsmed korras)
Auto täis müstilisi probleeme millele lahendust ei paista enam ise leidvat.
Kui juhtmeid hakata kontollima testriga siis peab vist kogu salongi lahti lammutama et juhtmete jäljed kätte saada kuhu miski läheb.
LP
Harry
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: Bensunäidiku probleem
Kontrolli pagasniku luugi sisse minevaid juhtmeid, need tüüpilisena on painde kohast puruks ja lühises ning põhjustavad seeläbi müstilisi probleeme.
Re: Bensunäidiku probleem
Kaitsmed kontrollitud ja kõik korrasHeix kirjutas:Samuti vaata üle ka kõik kaitsmed.

Re: Bensunäidiku probleem
Juhtmed kontrollisin üle ja neid oli juba lapitud aga tundusid korras olemaillukas316 kirjutas:Kontrolli pagasniku luugi sisse minevaid juhtmeid, need tüüpilisena on painde kohast puruks ja lühises ning põhjustavad seeläbi müstilisi probleeme.

- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 701
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: Bensunäidiku probleem
Bensunäidiku viga võib olla ka spidos. Vaheta spidoplokk ära ja vaata kas ikka on viga alles. Omal oli selline juhus peale spido vahetust, et spido näitas, et paak on tühi, aga tegelikult oli küllalt kütet sees.
Käigukasti küljes on tagurpidikäigu andur, mis paneb tagurdamistuled põlema. See võib läbi olla, juhul kui pirnid ja kaitsmed terved on. Palju see andur ei maksnud ja suhteliselt lihtne on vahetada ka.
Käigukasti küljes on tagurpidikäigu andur, mis paneb tagurdamistuled põlema. See võib läbi olla, juhul kui pirnid ja kaitsmed terved on. Palju see andur ei maksnud ja suhteliselt lihtne on vahetada ka.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
Re: Bensunäidiku probleem
Tegin süsteemi kontrolli ja kellad käisid kõik kenasti põhja ja tagasi (ka bensunäidik)
Täpsemal uurimisel selgus et pooltesse kaitsmetesse ei tule vool peale
Kiskusin karbi lahti ja all ainult pihuga juhtmeid mis lähevad otse kaitsmetesse
Ilmselt on rike kuskil enne kaitsmeplokki! Aga kus ??
Ei oska kuskilt peale hakata kohe vea otsimisega!
Kas kaitsmeblokki jooksevad juhtmed armatuurist ?? On võimalik et armatuuris hoopis mingi kala?
Autodata 3 kiidab et sellel bmw mudelil peaks kuskil armatuuris ka üks kaitsmeblokk olema! Aga ei tea kas ikka on kui seal pole ühtegi luuki!
Täpsemal uurimisel selgus et pooltesse kaitsmetesse ei tule vool peale
Kiskusin karbi lahti ja all ainult pihuga juhtmeid mis lähevad otse kaitsmetesse
Ilmselt on rike kuskil enne kaitsmeplokki! Aga kus ??
Ei oska kuskilt peale hakata kohe vea otsimisega!
Kas kaitsmeblokki jooksevad juhtmed armatuurist ?? On võimalik et armatuuris hoopis mingi kala?
Autodata 3 kiidab et sellel bmw mudelil peaks kuskil armatuuris ka üks kaitsmeblokk olema! Aga ei tea kas ikka on kui seal pole ühtegi luuki!
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: Bensunäidiku probleem
BMW320R6 kirjutas:Tegin süsteemi kontrolli ja kellad käisid kõik kenasti põhja ja tagasi (ka bensunäidik)
Täpsemal uurimisel selgus et pooltesse kaitsmetesse ei tule vool peale
Kiskusin karbi lahti ja all ainult pihuga juhtmeid mis lähevad otse kaitsmetesse
Ilmselt on rike kuskil enne kaitsmeplokki! Aga kus ??
Ei oska kuskilt peale hakata kohe vea otsimisega!
Kas kaitsmeblokki jooksevad juhtmed armatuurist ?? On võimalik et armatuuris hoopis mingi kala?
Autodata 3 kiidab et sellel bmw mudelil peaks kuskil armatuuris ka üks kaitsmeblokk olema! Aga ei tea kas ikka on kui seal pole ühtegi luuki!
Kaitsmeplokki minuteada e36el armatuuri all ei ole!
E36 m50b20
Re: Bensunäidiku probleem
Nüüd lammutasin armatuuri alt sinise relee lahti ja seal oli üks klemm lahti jootest!
Jootsin kokku ja peale seda on jama selles et relee kontaktid jooksevad kohe kokku kui relee järgi ühendan
Relee kuumeneb üle ja hakkab klõbisema (kontaktid käivad kokku lahti)
Ükse aken ja katuseluuk hakkasid tööle ainult lahti suunas ja kinni ei lähe enam
Asi tundub juba kummalise lühise moodi kuna relee peaks ju rakenduma siis kui nuppu vajutan
Jootsin kokku ja peale seda on jama selles et relee kontaktid jooksevad kohe kokku kui relee järgi ühendan
Relee kuumeneb üle ja hakkab klõbisema (kontaktid käivad kokku lahti)
Ükse aken ja katuseluuk hakkasid tööle ainult lahti suunas ja kinni ei lähe enam
Asi tundub juba kummalise lühise moodi kuna relee peaks ju rakenduma siis kui nuppu vajutan
Re: Bensunäidiku probleem
kui relee läbi on siis jääbki plõksuma ,mul oli teiste näidikutega see mure ning sai ka relee joodetud jäi ikka plõksuma ,seal sees jookseb peenike traat mis võib olla kuskil puruks ja vool ei jõua edasi siis jääbki nii et võtab voolu katkeb ja käib plõks ,pigem proovi uut releed ehk saab asja sedapidi käima ,no kergem on uidugi autoelektrik otsida see teeb asja kohe selgeks ,selleks oleks ikka oma tuttavat vaja ,mul sama jama kuskil on lühis ja sööb akut ,saan käima ,käiab mingi tunnike ning panen seisma enam käima ei lähe jälle krokod appi ,peab otsima hakkama
Re: Bensunäidiku probleem
Kontrolli omal starteri harjad üle sest seal võib lühis olla-alari- kirjutas:kui relee läbi on siis jääbki plõksuma ,mul oli teiste näidikutega see mure ning sai ka relee joodetud jäi ikka plõksuma ,seal sees jookseb peenike traat mis võib olla kuskil puruks ja vool ei jõua edasi siis jääbki nii et võtab voolu katkeb ja käib plõks ,pigem proovi uut releed ehk saab asja sedapidi käima ,no kergem on uidugi autoelektrik otsida see teeb asja kohe selgeks ,selleks oleks ikka oma tuttavat vaja ,mul sama jama kuskil on lühis ja sööb akut ,saan käima ,käiab mingi tunnike ning panen seisma enam käima ei lähe jälle krokod appi ,peab otsima hakkama
Ja lase genekas ka üle vaadata kuna need kaks on põhilised voolutarbijad rikete korral
Re: Bensunäidiku probleem
Hakkan nüüd auto salongi puhtaks rookima ja vaatan salongis jooksvad kaablid üle!
Autol on karpe keevitatud ja vb. on juhtmed läbi kärsatatud keevitusega
Autol on karpe keevitatud ja vb. on juhtmed läbi kärsatatud keevitusega
Re: Bensunäidiku probleem
Autostereo probleem tuli juba välja. Nimelt bagasnikus on kõikidel bmw-del vasaku tiiva ääres võimendi
sinna ei jookse vool peale sellest ka kõlarite vaikus.
sinna ei jookse vool peale sellest ka kõlarite vaikus.
Re: Bensunäidiku probleem
Mida ja kuidas peaks testriga mõõtma reostaatidel küttepaagis??
Kas takistust või mida??
Tundub et reostaadid kumbki ei tööta sest kitkusin need paagist välja ja liigutasin käega aga tulemus ikka 0! Seier ei liikunud karvavõrdki!
Süsteemi diagnostika pani kellad kenasti liikuma, ka bena seieri! Kellabloki viga seega välistatud.
Kas mingit voolu paaki minevatest juhtmetest e ianna mõõta testriga? või ainult takistust? Ja kui suur see takistus olema peab ?
Kas takistust või mida??
Tundub et reostaadid kumbki ei tööta sest kitkusin need paagist välja ja liigutasin käega aga tulemus ikka 0! Seier ei liikunud karvavõrdki!
Süsteemi diagnostika pani kellad kenasti liikuma, ka bena seieri! Kellabloki viga seega välistatud.
Kas mingit voolu paaki minevatest juhtmetest e ianna mõõta testriga? või ainult takistust? Ja kui suur see takistus olema peab ?