

Lazyguy kirjutas:Üritan siin siis tagumist juhipoolset laagrit vahetada .. kuna seda pole kaua tehtud siis oh seda õnne ... kogu teema on roostest moonutatud ja aru pole saada kus on ots ja kus äär. olen otsa mutri kahest kohast läbi puurinud ja peksnud ja tampinud ja puurinud ja peksnud ja tampinud.. kasutegur aga null .. kuidas ma selle poolenisti lõghutud kolaka kiiremini küljest ära saaks? või äkki on kellelgi pilti milline see kupatus seal sees olema peaks ?
Lazyguy kirjutas:see on sedaani tagasild.. Compactil on seal miski väärareng mis näeb hoopis teisiti välja aga aitähh sellegi eestsellise systemiga tegelesin oma E46 juures nädal tagasi
ime kombel pole sellel mutril mis seal hetkel küljes on isegi mitte kärne peale löödud .. aga aitähh siiski .. hetkel lähen sinna .. siis teen sellest lõhutud asjast pildi ..Kuno_T kirjutas:Õngitse plekist stopper augu põhjast välja ja kasuta varuosakataloogi koostu detailide vaatamiseks.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuno_T kirjutas:Naerukoht, 1-st mutrist terve teema tehtud. Pöördu töökotta, seal keeratakse see suruõhuvõtmega lahti, laagri välja- ja sissepressimiseks on nagunii rakiseid vaja. Õngitse kitsa meisli, kruvikeeraja vms-ga plekist stoppper välja, siis läheb pilt palju selgemaks. Kuid nagu ütlesin, varsti oled järgmise takistuse ees. Siis tulevad uued teemad: appi, kuidas laagrit kätte saada, kuidas kinni roostetanud pooltelge kätte saada, kuidas uut laagrit tagasi panna, kuidas, kuidas, kuidas. Ja viimaks- miks poole aasta pärast uus laager jälle karjub, kuna on kuidagi kirvega paika pekstud.
Vale on ka su eeldus, et seda mutrit kärnitakse- ei. Tema fikseerimiseks on see sama plekist stopper, mille olemasolust sa ei jaganud.
Kuno_T kirjutas:Heix, kui sa heidad ette mulle ülbust, siis ära kirjuta lollusi. Näiteks pole seal mutri fikseerimiseks splinti (kas tead ikka, mis see on?), kusjuures ma esitasin joonise, kirjutasin mitu korda, millega mutter stoperdatakse jne. Näha on, et sa pole sellise bemmi laagrisõlme eluseeski lahutanud, ei lugenud mu juttu, ei viitsinud kataloogi viidet vaadata või ei saanud neist aru ja muudkui kirjutad.
Näita seda DIY-d Googlest, mis oleks ka TIS-i kohane. Kui ei, siis ära sellist jama siia produtseeri, hoiame ikka mingit normaalset tehnika remondi taset.
Kuno_T kirjutas:Haloo, ma ei oodanud loba, vaid konkreetset viidet.
arusaadav aga laagri enda koha pealt küsimust ei tekiKuno_T kirjutas:Naerukoht, 1-st mutrist terve teema tehtud. Pöördu töökotta, seal keeratakse see suruõhuvõtmega lahti, laagri välja- ja sissepressimiseks on nagunii rakiseid vaja. Õngitse kitsa meisli, kruvikeeraja vms-ga plekist stoppper välja, siis läheb pilt palju selgemaks. Kuid nagu ütlesin, varsti oled järgmise takistuse ees. Siis tulevad uued teemad: appi, kuidas laagrit kätte saada, kuidas kinni roostetanud pooltelge kätte saada, kuidas uut laagrit tagasi panna, kuidas, kuidas, kuidas. Ja viimaks- miks poole aasta pärast uus laager jälle karjub, kuna on kuidagi kirvega paika pekstud.
Vale on ka su eeldus, et seda mutrit kärnitakse- ei. Tema fikseerimiseks on see sama plekist stopper, mille olemasolust sa ei jaganud.