e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12.04.2013 11:49 46
- Peamine sõiduk: BMW 320
e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
kütusekulu keskmine 9,4 näitab, auto on suht tuim ja on automaat, tuim ja võtab palju kütust, kahetsen ostu, aga kohe maha ka ei taha müüa seega mõtlesin ehk lahendust kuda kütusekulu vähendada, kuhu auke puurida või mida ära võtta või vahetada parema vastu, või timmida lasta või lsiada juurde, kütuselisand? vanast ajast mäletan et pandi koonusfilter ja pidi võimsus paranema ja kütusekulu vähenema samuti
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Koonusfilter unusta ära.Äkki siit leiad mõtteid viewtopic.php?f=5&t=21701" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
selle mootori keskmine ongi 9 liitrit sajale.
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12.04.2013 11:49 46
- Peamine sõiduk: BMW 320
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
kaua paagis kütust on veel kui kollane tuluke põlema hakkab?
Viimati muutis silverspot, 02.11.2013 12:06 07, muudetud 1 kord kokku.
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
76-ga saad julma detonatsiooni. e46-l läheb tuluke põlema kui paagis on 8 liitrit jõuvedelikku alles.
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Alusta sellest, et vaata mis tehaseandmed on. Väikesed mootorid automaatkastiga ongi aeglased ja janused enamasti. Kui sul võtab tehaseandmetega võrreldes ebaõiglaselt palju, siis mine diagnostikasse. Võibolla on sul lambda andur läbi, võibolla temp andur või kes teab veel mis. Heitgaasidest saaks üht-teist järeldada. Kui need asjad on kõik korras, siis vaata pidurid ja rehvid üle. Kui sul jäävad pidurid peale, võtab rohkem. Rehvidega võid ka päris üllatavalt suure küttekulu kokkuhoiu saavutada. Mu 528'l vahetasin kunagi Nokian lamellid Wredestein lamellide vastu ja küttekulu maanteel kukkus kompuutri järgi 0,5 liitrit sajale!!!
Ja kui sul kõik asjad korras on, siis osta omale parem 330, ma olen üsna kindel, et see võtab samapalju kütust
Ja kui sul kõik asjad korras on, siis osta omale parem 330, ma olen üsna kindel, et see võtab samapalju kütust

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Kui kütusereservituli süttib, siis ongi arvestuslikult 100km veel sõita.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12.04.2013 11:49 46
- Peamine sõiduk: BMW 320
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
kui noname tanklates solkkütust müüakse siis tekkis mõte ise "solkida" kütust mootorsae bensiiniga, 95 bensiin vahekorraga 1:40 kas sellist bensiini ühekrodselt paagitäiepeale kütusega segada on ok? on seda 5 liitrit, mõtlesin et saaks ära tarvitada niimodi selle võib rikub midagi ära?
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
see 5 liitrit päästab sind kuidagi ?
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
nali või? mille jaoks vaja õli põletada niisama
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Selliste naljadega nüüd küll kütusesäästu ei saavutada
Mida sa loodad, et see saebensiin su mootoris saavutab? Annab nitro efekti? Kui nii väga tahad õli põletada, pane paagitäie peale 100 grammi 2 taktilise õli. Aga see ei muuda ikkagi mitte midagi.
Kütusesäästu saad selle arvelt, kui teed oma auto tipp-topp korda, vaatad üle oma sõiduharjumused, kasutad õiges mõõdus rehve ja kergeid velgi ning paned oma auto elutähtsatesse sõlmedesse kvaliteetsed ja vedelad madala takistusega õlid.
Kõik see aga maksab raha ja säästu, kui sellist, saad minimaalselt. Ainus tasuta ja ka suurimat efekti pakkuv variant on sõiduharjumuste muutmine. Seega mine ökosõitu õppima ja ära tegele totrustega. Auto võiks ka muidugi korras olla.

Mida sa loodad, et see saebensiin su mootoris saavutab? Annab nitro efekti? Kui nii väga tahad õli põletada, pane paagitäie peale 100 grammi 2 taktilise õli. Aga see ei muuda ikkagi mitte midagi.
Kütusesäästu saad selle arvelt, kui teed oma auto tipp-topp korda, vaatad üle oma sõiduharjumused, kasutad õiges mõõdus rehve ja kergeid velgi ning paned oma auto elutähtsatesse sõlmedesse kvaliteetsed ja vedelad madala takistusega õlid.
Kõik see aga maksab raha ja säästu, kui sellist, saad minimaalselt. Ainus tasuta ja ka suurimat efekti pakkuv variant on sõiduharjumuste muutmine. Seega mine ökosõitu õppima ja ära tegele totrustega. Auto võiks ka muidugi korras olla.
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
kui tallinna inimene, siis soovitaks tasuta ühistransporti kaaluda.
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12.04.2013 11:49 46
- Peamine sõiduk: BMW 320
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
kasutangi ühistransporti, auto on kiusatus suur, seepärast ka rohelised kaotavad oma jõu selle vastu võidelda, paratamatus nafta ära tarbimine 

Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Kui tõene see nüüd on, aga autopass näitab selle mootori ja automaat kastiga isendile 8.3 keskmist kulu. Manuaalil 7.4
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Viimastel kuudel tulid DME-sse paar viga:
Ja hiljuti sissevõtu nukkvõlli signaali puudumine, kuid siiski haruldane viga.
Käigukast on puhas.
Mootor töötas tiba halvemini kui korras R6 pens. Roughnessi näitajaid vaadates
kolmas silinder püsis stabiilselt üle +0,8, tiba jahedama mootoriga oli isegi +1,4 kandis.
Jahedama mootoriga oli kuulda võõrheli kohapeal pöördeid tõstes 1600-1900rpm kandis,
kus käis kahtlane krõbin vähem kui pooleks sekundiks. Mulle meenus nagu jalgratta kett
käiks vastu kaitseplekki. Kui mootor soojenes 50-ni oli sümptom kadunud.
Avades mootoriruumi tuli sealt paksult kuuma. Visko surnud, nagu alati. Õnneks
elektriline ventilaator oli töökorras. Ilma midagi puutumata oli näha, et mootor õline.
Ja kütusekulu oli küll rõve. 50-ga sõites madalatel pööretel üle seitsme, mootor/kast kuum.
Heitgaasid olid vänged, kuid mitte magusad. Erilist tossamist märgata ei olnud.
Jahutusvedeliku kadu 1L/kuus. Ei mäleta, kas omanik mainis midagi välistest leketest.
Õlikorgi all mingit plöga ei olnud, vast kõrbenud jama liigselt. Õlivarras normaalne.
Puslet mõttes kokku pannes võiks teha järelduse, et uudised on üsna kurvad rahakotile.
Ehk siis väike jama elektrilise termostaadiga (isenesest töötab, avaneb 90-ne puhul küll).123 avtivate grid-controlled cooling
Error frequency : 173
Logistic counter: 40
Engine speed 1984.00 1/min
load 228.78 mg/Hub
temperature cooling water 90.00 Grad C
Battery Voltage 13.77 V
appear before (rel.) 96.70 h
Kurzschluss gegen U-Batt.
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan vorhanden
sporadischer Fehler
65 Signal Camshaft sensor intake
Error frequency : 1 Logistic counter: 36
Engine speed 768.00 1/min
engine condition = idle 4.00 --
oel temperature 37.18 Grad C
Battery Voltage 13.77 V
appear before (rel.) 2.40 h
kein Signal
CARB-Fehler
Fehler nach Entprellung gespeichert
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Ja hiljuti sissevõtu nukkvõlli signaali puudumine, kuid siiski haruldane viga.
Käigukast on puhas.
Mootor töötas tiba halvemini kui korras R6 pens. Roughnessi näitajaid vaadates
kolmas silinder püsis stabiilselt üle +0,8, tiba jahedama mootoriga oli isegi +1,4 kandis.
Jahedama mootoriga oli kuulda võõrheli kohapeal pöördeid tõstes 1600-1900rpm kandis,
kus käis kahtlane krõbin vähem kui pooleks sekundiks. Mulle meenus nagu jalgratta kett
käiks vastu kaitseplekki. Kui mootor soojenes 50-ni oli sümptom kadunud.
Avades mootoriruumi tuli sealt paksult kuuma. Visko surnud, nagu alati. Õnneks
elektriline ventilaator oli töökorras. Ilma midagi puutumata oli näha, et mootor õline.
Ja kütusekulu oli küll rõve. 50-ga sõites madalatel pööretel üle seitsme, mootor/kast kuum.
Heitgaasid olid vänged, kuid mitte magusad. Erilist tossamist märgata ei olnud.
Jahutusvedeliku kadu 1L/kuus. Ei mäleta, kas omanik mainis midagi välistest leketest.
Õlikorgi all mingit plöga ei olnud, vast kõrbenud jama liigselt. Õlivarras normaalne.
Puslet mõttes kokku pannes võiks teha järelduse, et uudised on üsna kurvad rahakotile.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Täiesti keskmine Eesti e46 R6 siis ju. Kütusekulu täiesti tavaline, krabin suure tõenäosusega vanostest, radikad lekivad ka paljudel, paisupaagi kork esmalt vahetada.
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Omanik väitis, et sai väga edukalt TÜ läbi seoses heitgaasidega.
5-sekundiline vaatlus meenutab, et lambdad oli suht täpselt ühe kandis ja pinged hüppasid mõlemal.
5-sekundiline vaatlus meenutab, et lambdad oli suht täpselt ühe kandis ja pinged hüppasid mõlemal.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
Haisevad ka paljud, mul 2,8 haises, samas ülevaatusel oli kõik väga hea ja muus osas mingeid anomaaliaid ei esinenud, oli isegi kuidagi liiga öko. Töökaaslase 728i-l täheldasin ka üks hommik tuttavat lõhna, kuid käis samuti just ülevaatusel ja ka oli kõik okei.
Kuid kuna teemaalgatajal on soov kütusekulu vähemaks saada, siis lambdade ja vanose seisukord tuleks kindlasti selgeks teha ja vajadusel asi korda ajada, sealt peaks natuke juba võitu saama.
Remondiks kuluva summa eest peaks muidugi mitmeid aastat sõitma sellega veel, et selle arvelt raha taskusse rohkem jääks.
Kuid kuna teemaalgatajal on soov kütusekulu vähemaks saada, siis lambdade ja vanose seisukord tuleks kindlasti selgeks teha ja vajadusel asi korda ajada, sealt peaks natuke juba võitu saama.
Remondiks kuluva summa eest peaks muidugi mitmeid aastat sõitma sellega veel, et selle arvelt raha taskusse rohkem jääks.
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 12.04.2013 11:49 46
- Peamine sõiduk: BMW 320
Re: e46 99 2,0 bens kütusekulu vähendamine
samas kolmanda silindri töö oli kõige rohkem häiritud ja sellest võib tulla suurem kütusekulu arvan, kas se suurel kiirusel annab kuulda ka vibreeriva heli näol või on pigem veermikus asi?