Mure e36 jahutusega.
Mure e36 jahutusega.
Probleem siis selles, et ei puhunud enam sõidu ajal sooja ja viskas temperatuuri ka ülesse jätsin kohe seisma läksin vaatama ja kuskilt oli radika juurest survega kõik välja löönud... ega pimedas eriti aru ka saanud, kuid radikas ise on terve. Niisiis ostsin uue termostaadi vahetasin ära ja ei midagi. Anomaalia seisab selles, et jahutusvedelik ei lähe süsteemi, kui siis väga natukene, aga voolikud on täiesti tühjad.. valan paisupaagi kurguni täis panen auto tööle aga kõik seisab ikka samal tasemel... Kui mootori temp tõuseb keskele ja siis hakkab edasi minema jätan auto uuesti seisma ja kui vetiil lahti keerata tuleb kõvasti sisinat ja auru, kuid jahutusvedelik on ikka külm. Ei oska enam midagi ette võtta.Kõige enam huvitab see miks jahutus vedelik süsteemi ei lähe??? mida veel vahetada vaadata?? autoks r6 320 110kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 06.12.2010 15:37 08
- Peamine sõiduk: E34 525ix
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Mure e36 jahutusega.
Jahutusvedeliku sissekallamisel keera see õhutuspunn lahti, siis peaks jahutusvedelik ilusti sisse minema.
Re: Mure e36 jahutusega.
veepump vaata üle
1. e36 320 /2. e36 325 /3. e36 320 kupee /4. e36 328 /5. e36 320-->328 kupee /6. e46 330i kupee / 7. e90 320d sedaan
Re: Mure e36 jahutusega.
kontrollisin pumba üle.. plastik labadega, aga kõik asjad käivad ringi nii nagu peab ja labadelt pole ka tükke väljas... mida veel vaadata?? täielik masendusp2ss kirjutas:veepump vaata üle

- workitharder
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 06.03.2009 09:06 29
- Peamine sõiduk: E34 520i
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure e36 jahutusega.
Ma kahtlustaks ikkagi pumpa, kas töötava mootoriga ringlus on olemas?
Paisupaaki vaadates peaks näha olema, pöörete lisamisel peaks liikumine intensiivsemaks muutuma.
Paisupaaki vaadates peaks näha olema, pöörete lisamisel peaks liikumine intensiivsemaks muutuma.
Re: Mure e36 jahutusega.
No jaa täna enam ei kontrolli midagi pime väljas juba ning eest lahti ka võetud, kuid täna kallakul õhutades ei tundunud küll et muliseks... aga kas siis tõesti visuaalselt ei pruugi pumba mitte töötavusest arusaada, sest kui ta sealt lahti võtsin siis käis ilusti ringi ja labad olid ka terved ja ühes tükis...workitharder kirjutas:Ma kahtlustaks ikkagi pumpa, kas töötava mootoriga ringlus on olemas?
Paisupaaki vaadates peaks näha olema, pöörete lisamisel peaks liikumine intensiivsemaks muutuma.
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: Mure e36 jahutusega.
kõige lihtsam. võta ylemine suur radika lõdvik kyljest. vala sealt otse tosool mootorisse ja kui hakkab radika otsast (ylevalt) välja jooksma pane see lõdvik tagasi keera kinni ja siis alles pane auto käima ja hakka paisupaagi kaudu juurde valama ja õhutusnippel lahti. Olen alati nii teinud ja pole mingisugust jamamist olnud probleemiga et õhk kuhugi sisse jäänud. alati esimese korraga välja tulnud.,
Re: Mure e36 jahutusega.
Veepump ülevaadatud, ei tuvastanud küll mingit riket pöörles käes ilusti ja labad olid ka ok.. kas on mõtet uut osta??
Re: Mure e36 jahutusega.
Ise just jändasin nädalavahetusel sellega. Niipalju kui ma seda automarki edukalt remontinud inimestega rääkisin, siis kõigepealt on kurja juur õhk, mitte veepump ja termostaat.
Jahutussüsteemis ei tohi ühtegi leket olla, muidu hakkab varsti jälle kõik otsast pihta.
Õhk koguneb salongiradikasse, kust seda välja saada on suht keeruline. Õhutasin ka seda nina püsti jne, aga natuke õhku kippus ikka sisse jääma. Lõplikult sain asja korda spetstööriistaga, mis kuidagi vaakumi abil õhu välja võttis ja jahutusvedeliku asemele lõi.
Minul sai kõik alguse puhtast rumalusest - arvasin, et jahutusvedelikku on vähe, kallasin paar liitrit juurde ja üks hetk lõi kliima klappide plokil põhja alt lahti. St kui asi töötab, pole torkida vaja.
Jahutussüsteemi kogumaht peaks olema 10,5 liitrit. Ega sealt kõike nagunii kätte ei saa, võibolla 5 liitrit õnnestub juurde kallata.
Jahutussüsteemis ei tohi ühtegi leket olla, muidu hakkab varsti jälle kõik otsast pihta.
Õhk koguneb salongiradikasse, kust seda välja saada on suht keeruline. Õhutasin ka seda nina püsti jne, aga natuke õhku kippus ikka sisse jääma. Lõplikult sain asja korda spetstööriistaga, mis kuidagi vaakumi abil õhu välja võttis ja jahutusvedeliku asemele lõi.
Minul sai kõik alguse puhtast rumalusest - arvasin, et jahutusvedelikku on vähe, kallasin paar liitrit juurde ja üks hetk lõi kliima klappide plokil põhja alt lahti. St kui asi töötab, pole torkida vaja.
Jahutussüsteemi kogumaht peaks olema 10,5 liitrit. Ega sealt kõike nagunii kätte ei saa, võibolla 5 liitrit õnnestub juurde kallata.
Re: Mure e36 jahutusega.
eks peab selgust saama, tahaks selle algatatud teema lõpuni viia, kuna siis mõnel teisel ka koht kus lõpptulemust lugeda ja igast asju katsetada.
eks ma proovin uuesti õhutada. kuid asi muutub juba väga masendavaks....
eks ma proovin uuesti õhutada. kuid asi muutub juba väga masendavaks....

Re: Mure e36 jahutusega.
viewtopic.php?f=38&t=98470
Isetegemise õpetus, ehk on abi.
Kontrolli, et sul midagi kuskilt välja ei tilguks (sealt tõmbab õhku vahele), muidu võid lõpmatuseni jaurata sellega.
Isetegemise õpetus, ehk on abi.
Kontrolli, et sul midagi kuskilt välja ei tilguks (sealt tõmbab õhku vahele), muidu võid lõpmatuseni jaurata sellega.
Re: Mure e36 jahutusega.
Niisiis tänasega asi loodetavasti lahendatud, sai juurde ostetud veel jahutusvedelikku, kõik asjad kokku pandud ja hakkasin kasutaja pikkpold-i õpetuse järgi tegema. toimis kuigi peaks ära mainima selle et nina ajasin taeva poole ikkagi ja siis korraga hakkas nagu sooja tulema ning mõne aja pärast tuli juba tublisti sooja.
Mõtlesin et okei tuleb sooja kui nina taeva poole, lasin nipplist veel õhku välja keerasin kinni, siis jälle lahti ja jahutusvedelikku ka juurde asi selge, proovisin ka sõita 17km sõitu ja pole seier enam keskelt ülespoole liikunu. Tundub et selleks korraks asi lahenenud eks näis mis aeg toob, aga suured tänud kõigile abistajatele ja loodan, et kui keegi maadleb sama probleemiga e36-l saab siit head materjali
Mõtlesin et okei tuleb sooja kui nina taeva poole, lasin nipplist veel õhku välja keerasin kinni, siis jälle lahti ja jahutusvedelikku ka juurde asi selge, proovisin ka sõita 17km sõitu ja pole seier enam keskelt ülespoole liikunu. Tundub et selleks korraks asi lahenenud eks näis mis aeg toob, aga suured tänud kõigile abistajatele ja loodan, et kui keegi maadleb sama probleemiga e36-l saab siit head materjali

Re: Mure e36 jahutusega.
Üks küsimus veel kas sooja mootoriga ja just sõidust tulnud mootoriga võivad lõdvikud olla kõvad või on ikka mingi viga sees??? 

Re: Mure e36 jahutusega.
Võivad ikka, sest jahutusvedelik kuumaga natuke paisub ja on rõhu all.
Sellepärast hakkab ka radikakorgi lahtikeeramisel jahutusvedelik välja pritsima.
Sellepärast hakkab ka radikakorgi lahtikeeramisel jahutusvedelik välja pritsima.
Re: Mure e36 jahutusega.
Selge, usalda aga kontrolli, ja seepärast küsisin üle... täna sai tehtud 200 kilomeetrine ots ja kõik toimib ilusti ka linna sõit tallinna linnas tipptunnil:D