Mul siis väga suur mure kõrgsurvepumba reguleerimisega.
Ehk siis lugu järgmine nimelt hakkasin mootorit vahetama ja kiskusin kõrgsurve pumba maha juba ja puha. aga selgus et läheb käiku minu enda mootor tagasi. nii siis panin pumba märkide järgi paika. Aga probleem selline, et starterist masin käima ei lähe siis tõmbasin ja sain käima aga ainult nii et jalg gaasi pedaali peal ja jube lagin oli mootoris ja kui pedaali natuke puutusin siis jube ergas. nii siis proovisin pumpa keerata ploki poole nii siis sama pull starterist käima ei läinud aga tõmmates läks. Lagin põhimõtteliselt kadus üpris vaikne oli. aga sealt sumpast tuli selline tomu et jube see oli sinakas hall, tomu sees autot polnud nähagi.(muidugi võis tomu olla ka sellest tingitud et sisselaske kollektor oli paari mutikaga kinni, et sai väga palju lisa õhku) aga pull oli sama et masin käis kuskil 800-900rpm aga seda ainult siis kui jalg gaasi pedaali peal nii kui jala päästsin pedaalilt oli kõik suri ära.
Äkki on kodanike kes puutund diisliga rohkem kokku ehk oskab keegi mind aidata.
PS. lisasin mõne pildi ka, et asjast paremini aru saada.
Mõistliku suhtumist soovides V.