E 91 probleem
E 91 probleem
tere autoks 2,5 bensiin 160 kw ja sai ommikul auto käima pandud, peale kahte päeva seismist külmas, läks vaevaliselt käima! nii sõitsin siis sooja garaazi ja panin nii umbes tunniks laadima, kuna ei olnud rohkem aega, aga samas laadija mõõdik näitas ,et aku oleks täis, see selleks. Peale minema kihutamist nii kilomeetri pärast hakkas pull pihta, mootor väriseb ja minek kadus tunduvalt ja lõi ka korraks mootori tule põlema,mis hiljem kustus, kuid läks taas põlema kui rohkem gaasi tallasin.ajasin ilusti parklasse ja jätsin seisma, käima läks ilusti ja mootori tuli ka ei süttind enam, aga tühikäigul jäi mootor lonkama samas pöördesse läheb ilusti. kas võib olla, et läks mingi andur või süütepool niiskeks, või üldse kustus mõni süütepool? aidake mehed kuna mure suur.
bmw on siiski auto!
Re: E 91 probleem
autole saba taha saad teada mis lõi mootoritule põlemazorro1 kirjutas:tere autoks 2,5 bensiin 160 kw ja sai ommikul auto käima pandud, peale kahte päeva seismist külmas, läks vaevaliselt käima! nii sõitsin siis sooja garaazi ja panin nii umbes tunniks laadima, kuna ei olnud rohkem aega, aga samas laadija mõõdik näitas ,et aku oleks täis, see selleks. Peale minema kihutamist nii kilomeetri pärast hakkas pull pihta, mootor väriseb ja minek kadus tunduvalt ja lõi ka korraks mootori tule põlema,mis hiljem kustus, kuid läks taas põlema kui rohkem gaasi tallasin.ajasin ilusti parklasse ja jätsin seisma, käima läks ilusti ja mootori tuli ka ei süttind enam, aga tühikäigul jäi mootor lonkama samas pöördesse läheb ilusti. kas võib olla, et läks mingi andur või süütepool niiskeks, või üldse kustus mõni süütepool? aidake mehed kuna mure suur.
Re: E 91 probleem
Tauri_J kirjutas:autole saba taha saad teada mis lõi mootoritule põlemazorro1 kirjutas:tere autoks 2,5 bensiin 160 kw ja sai ommikul auto käima pandud, peale kahte päeva seismist külmas, läks vaevaliselt käima! nii sõitsin siis sooja garaazi ja panin nii umbes tunniks laadima, kuna ei olnud rohkem aega, aga samas laadija mõõdik näitas ,et aku oleks täis, see selleks. Peale minema kihutamist nii kilomeetri pärast hakkas pull pihta, mootor väriseb ja minek kadus tunduvalt ja lõi ka korraks mootori tule põlema,mis hiljem kustus, kuid läks taas põlema kui rohkem gaasi tallasin.ajasin ilusti parklasse ja jätsin seisma, käima läks ilusti ja mootori tuli ka ei süttind enam, aga tühikäigul jäi mootor lonkama samas pöördesse läheb ilusti. kas võib olla, et läks mingi andur või süütepool niiskeks, või üldse kustus mõni süütepool? aidake mehed kuna mure suur.
Ega vist muud üle jää

bmw on siiski auto!
Re: E 91 probleem
Oli tööjuures algeline veakoodi lugeja, mis luges välja sellise vea nagu 4 syl. misfire detecded! kas vigane on siis siiski süütepool?
bmw on siiski auto!
Re: E 91 probleem
Tundub suht sama mis kunagi enda peres e90 325xi'ga. Süütepoolid tuksis. UM vahetas garantii korras neid oma hea 4-5 korda aga lahti ei saanudki probleemist. Lõpuks vahetati aju välja ning ka see ei aidanud pikemas perspektiivis. Garantii lõppedes pakuti kas tehase-uut mootorit või uut autot. Võtsime auto.
Re: E 91 probleem
nonii sai siis ära vahetatud süütepool ja ka kõik küünlad, ning sain selleks korraks veast lahti
! jään järgmisi süütepoolide vahetamist ootama! 



bmw on siiski auto!