Coiloverid vs madaldus vedrud.
- Cairi
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
- Peamine sõiduk: BMW 318IS
- Asukoht: Tallinn/Laagri
Coiloverid vs madaldus vedrud.
Autoks E36 kupee.
Küsimus siis selles mida kevadel osta..
Odavama poolsed coiloverid - kas hakkab väga välja kannatamatult põrkama?
Või siis pigem madaldus vedrud..
Küsimus siis selles mida kevadel osta..
Odavama poolsed coiloverid - kas hakkab väga välja kannatamatult põrkama?
Või siis pigem madaldus vedrud..
- VerineVelg
- Huviline
- Postitusi: 208
- Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
- Peamine sõiduk: BmW
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Coliover on ikka tavaliselt parem saad ise timmida ning saad kohe karbist ilma vaevata valmis kauba. Mul otseselt odavatele coiloveritele pole väga usku. Eriti sellele ebay kaubale otse hiinast. Kohapealt ostes saad vähemalt garantii.
Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud.

Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud.

Bayerische Motoren Werke.
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Rämps-coiloverid, mille kõrguse reguleerimine käib vedru eelpingega, mõjuvad amortidele oluliselt halvemini, kui korralikud madaldusvedrud.VerineVelg kirjutas:Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud.
Ja korralikku coiloveri ning madaldusvedru vahel ei vali keegi, sest nendel on 5-10x hinnavahe.
- Cairi
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
- Peamine sõiduk: BMW 318IS
- Asukoht: Tallinn/Laagri
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Sain siin kohalike käest infot, et kõige kasulikum oleks osta ette korralikud BC coiloverid ja taha siis madaldus vedrud.
- VerineVelg
- Huviline
- Postitusi: 208
- Liitunud: 04.09.2013 18:36 29
- Peamine sõiduk: BmW
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
NõustunMadis. kirjutas:Rämps-coiloverid, mille kõrguse reguleerimine käib vedru eelpingega, mõjuvad amortidele oluliselt halvemini, kui korralikud madaldusvedrud.VerineVelg kirjutas:Madaldusvedrud on küll odavamad kuid väsitavad amorte rohkem sest siis on amort rohkem kokku surutud ja ei tööta enam nagu ta on originaal vedrudele mõeldud.
Ja korralikku coiloveri ning madaldusvedru vahel ei vali keegi, sest nendel on 5-10x hinnavahe.
Bayerische Motoren Werke.
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Pane väiksem ratas madala profiiliga rehviga- saad tühja koha pealt hunnikus madaldust ja vedrustuse geomeetria jääb ka mõistlikuks 

-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Kui madalaks siis tahad? Uued fk 60-40 vedrud mingi 5-60 euri. Ainus väljaminek on sport amordid mis maksavad juba ise odava coili hinda. Samas vanad peetud bilsu B4ga töötab ka ilusti selle comboga aga tegelt peaks juba seal B6 vähemalt olema.
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Alustades kõige kehvemast variandist, lihtsustatult: orig. amort + madaldusvedru, odavad coilid (JOM, TA jne), madaldusele mõeldud amort + madaldusvedru, Korralikud coilid (algavad umbes 800'st eurost normaalsed).
Asja paneb paika kaks asja, kui palju oled nõus kulutama? ja kui madalaks tahad minna?
Sest korraliku madala amordi ja vedru kooslus sul väga madalaks ei lase minna. Seetähendab jah, laseb minna, aga sellisel juhul kaob asja mõte ja ta kukub sõidumugavuselt samasse klassi originaal amordi ja madaldusvedruga. (Need bilsteini b6 jne asjad mis madaldusele mõeldud ei ole mõeldud -80mm vedrule lihtsalt)
Odavate coilide osas on palju juttu liikvel inimestelt kes neid pole kasutanud. Reaalsus on see et nad on täitsa okeid asjad kui tahad väga madalaks minna, viga lihtsalt selles et nad kuradid ei kesta kaua
.
Alati on muidugi võimalus ka osta madaldus vedru ja selleks mõeldud amort ning teha püstakuid ümber nii et saaks madalamaks lasta. (no et -80mm madalduse korral amort ka töötaks).
Selline on minu arusaam nendest asjadest.
Asja paneb paika kaks asja, kui palju oled nõus kulutama? ja kui madalaks tahad minna?
Sest korraliku madala amordi ja vedru kooslus sul väga madalaks ei lase minna. Seetähendab jah, laseb minna, aga sellisel juhul kaob asja mõte ja ta kukub sõidumugavuselt samasse klassi originaal amordi ja madaldusvedruga. (Need bilsteini b6 jne asjad mis madaldusele mõeldud ei ole mõeldud -80mm vedrule lihtsalt)
Odavate coilide osas on palju juttu liikvel inimestelt kes neid pole kasutanud. Reaalsus on see et nad on täitsa okeid asjad kui tahad väga madalaks minna, viga lihtsalt selles et nad kuradid ei kesta kaua

Alati on muidugi võimalus ka osta madaldus vedru ja selleks mõeldud amort ning teha püstakuid ümber nii et saaks madalamaks lasta. (no et -80mm madalduse korral amort ka töötaks).
Selline on minu arusaam nendest asjadest.
- Cairi
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
- Peamine sõiduk: BMW 318IS
- Asukoht: Tallinn/Laagri
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Tahaks ta enamvähem sama madalaks kui ta oli..prelude20 kirjutas:Kui madalaks siis tahad?

Aga tahaks korralikult teha..
Samas soov ka värvida kõik peale katuse põhimõtteliselt üle ja lisaks ka uued veljed. Kulutused tulevad üsna suured.
Seega otsin nüüd sellist mõistliku hinnaga varianti kuidas ta mõnusaks madalaks saada ilma, et sõidumõnu kaoks

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
viewtopic.php?f=4&t=55873&hilit=saaga+akibo&start=1230" onclick="window.open(this.href);return false;Henri. kirjutas:Täpselt selline vahe mida ligi neljakordsest hinnavahest ka oodata võis. Hea tee peal polegi suurt vahet, kui aga tavalistel Tallinna tänavatel sõidad, siis on ikka oluliselt parem kui varem.janarj kirjutas:
Kuidas vahe on võrreldes coilidega?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Weitecil (nüüd on ringi nimetatud ST-ks) on suuremat madaldust taluvad amordid valikus kui nt. Bilsul või Konil. Ja vedrud on. Ja amordi-vedru komplektid. Ja ka coilid.
http://www.st-suspensions.net/produktfinder/
Keskmisesest madaldusest madalamaid vedrusid on veel H&R-il. Kusjuures progresseeruva jäikusega, mis annab oluliselt sõiduomadustele juurde võrreldes tavalise madaldusvedruga.
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 4=1&12=100
Ja KW-l on väga asjalikud coilikomplektid, enamasti ka reguleeritava jäikusega. Hind ka muidugi kohe vastav
Alla 1Keuri pole midagi, pigem 1,5K kanti komplekt.
http://www.kw-suspensions.eu/int/
Puruodavad säästuvedrud on veel ka Eibachil, aga seal pole nii madalaid.
Saan aidata kõikide nende hankimisega. Tarneaeg on 2-3 päeva kuni 3-4 nädalat. Kui kuskil hinnad juures on, siis võib arvestada samad. Transpordikulusid ei lisandu. Kui ei ole, siis küsida. Järjekord ülal on odavamast kallimaks st. Weitec odavaim ja KW kalleim.
Viisakatel tootjatel on veel see eelis, et kõik komponente saab soovi korral 1-haaval varuosana. Ei pea tervet komplekti uut ostma kui miskit puruks peaks kuskil augus kunagi minema.
http://www.st-suspensions.net/produktfinder/
Keskmisesest madaldusest madalamaid vedrusid on veel H&R-il. Kusjuures progresseeruva jäikusega, mis annab oluliselt sõiduomadustele juurde võrreldes tavalise madaldusvedruga.
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 4=1&12=100
Ja KW-l on väga asjalikud coilikomplektid, enamasti ka reguleeritava jäikusega. Hind ka muidugi kohe vastav

http://www.kw-suspensions.eu/int/
Puruodavad säästuvedrud on veel ka Eibachil, aga seal pole nii madalaid.
Saan aidata kõikide nende hankimisega. Tarneaeg on 2-3 päeva kuni 3-4 nädalat. Kui kuskil hinnad juures on, siis võib arvestada samad. Transpordikulusid ei lisandu. Kui ei ole, siis küsida. Järjekord ülal on odavamast kallimaks st. Weitec odavaim ja KW kalleim.
Viisakatel tootjatel on veel see eelis, et kõik komponente saab soovi korral 1-haaval varuosana. Ei pea tervet komplekti uut ostma kui miskit puruks peaks kuskil augus kunagi minema.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Cairi
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 24.10.2013 14:56 18
- Peamine sõiduk: BMW 318IS
- Asukoht: Tallinn/Laagri
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Suur aitäh kasuliku info ja linkide eest! 

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Mina võtsin ligi odavad Ta-Techicu coiloverid, ei ole hullu midagi sõita, niikuinii väldid madala autoga igasuguseid auke ja rööpaid. Suht pointless osta migeid über kalleid, a.la KW jne, need pigem rinka, drifti jms sõitjate jaoks.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Igatahes. Kui esmatähtis on välimus ja sõiduomadused teisejärgulised.
Progresseeruv vedru jäikus on just see, mis peamiselt tänaval kasutataval autol enim tähtis minu meelest kui mingit sõidumugavust ka soovida. Ja seda odavad ei paku.
Reguleeritav amordijäikus ehk jah pole nii must have kui ülemäära kulutada ei saa või ei soovi.
Ses suhtes, mis ühele on "hea küll" ei pruugi teise soovidele vastata.
Progresseeruv vedru jäikus on just see, mis peamiselt tänaval kasutataval autol enim tähtis minu meelest kui mingit sõidumugavust ka soovida. Ja seda odavad ei paku.
Reguleeritav amordijäikus ehk jah pole nii must have kui ülemäära kulutada ei saa või ei soovi.
Ses suhtes, mis ühele on "hea küll" ei pruugi teise soovidele vastata.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
See siis pole progresseeruv vedru taga?
Lisaks enamus coilidel pole progresseeruvat vedru. Aga jah sellel vastu ei vaidle et need odavad coilid pole võibolla nii mugavad kui mingid korralikumad vähe pehmemas seades.
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Kui rääkida mugavusest ja "korralikust" setupist, siis minu kogemusest ei teeks suurt vahet JOM-coilid / Eibach Sportline vedrud ja stock amordid kombode vahel. Mõlematel kadus vedrustusel "pikem käik" ja suures augus "lööb läbi". Ainuke mis tundub halvem (aga ei ole kindel et asi pole puksides vms) - et JOMide amordid teevad mõnikord häält just järskudes augukestes ja teepinna karedustel. Arvestades JOMide hinda mis on korralikude esiamortide paar võib neid julgelt soovitada 

Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Tellisin ka ise just Jom bluelinid eks vaatab kaua kestavad,samas ma sõidan ainult suvel hind jäi
250 euri juurde st. toodi koju kätte ,tellisin ise inglismaalt kodulehelt.
250 euri juurde st. toodi koju kätte ,tellisin ise inglismaalt kodulehelt.
E36 328i Cabrio M-tech,VW Transporter 2,5TD ABT. E46 330d M-tech touring,E36 323i Touring M-tech 1999.
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Ei taha uut teemat teha.
Tahaks auto madalamaks teha.
Hetkel kui valukad alla panna siis on nagu vanker suht.
Rusikas mahub ees rehvi ja tiiva serva vahele. Isegi mõned millid rohkem.
Kas peab tingimata coilid sebima või saab vedrude lühendamisega hakkama?
Ma ei taha mega madaldust. Lihtsalt, et rusika asemel mahuks sinna vaid kaks kolm sõrme.
Nii et midagi sööma ei hakka ja vastu ei käi.
Milline on odavaim ja lihtsaim lahendus?
Kas amordid peab ka teised panema? Lühemad?
Madaldada soovin nii ees kui taga.
Tahaks auto madalamaks teha.
Hetkel kui valukad alla panna siis on nagu vanker suht.
Rusikas mahub ees rehvi ja tiiva serva vahele. Isegi mõned millid rohkem.
Kas peab tingimata coilid sebima või saab vedrude lühendamisega hakkama?
Ma ei taha mega madaldust. Lihtsalt, et rusika asemel mahuks sinna vaid kaks kolm sõrme.
Nii et midagi sööma ei hakka ja vastu ei käi.
Milline on odavaim ja lihtsaim lahendus?
Kas amordid peab ka teised panema? Lühemad?
Madaldada soovin nii ees kui taga.
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Niipalju sain teada et madaldusvedrud parim variant.
Kuni 40 mm voib kasutada tavaamorte.
Kui 80 siis juba vaja lyhemaid amorte.
Ise vedrusi lõigata polevat ohutu.
40 vist piisab.
Tellin ära ebayst. Kuna siit ei saa
Kuni 40 mm voib kasutada tavaamorte.
Kui 80 siis juba vaja lyhemaid amorte.
Ise vedrusi lõigata polevat ohutu.
40 vist piisab.
Tellin ära ebayst. Kuna siit ei saa
- Prejekt
- Huviline
- Postitusi: 126
- Liitunud: 23.04.2015 10:23 56
- Peamine sõiduk: BMW E53 3.0i
- Asukoht: Tartu
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
40/40 madaldus jäi hea tava amortidega? Endal ka plaanis panna ja coile ega sport amorte vms ei tahaks osta.
Hetkel selline. Taha äkki polekski 40 madaldust vaja? Samas tulevad uued veljed aga sama 17" ainult laiemad.

Hetkel selline. Taha äkki polekski 40 madaldust vaja? Samas tulevad uued veljed aga sama 17" ainult laiemad.
Re: Coiloverid vs madaldus vedrud.
Mina veel pole jõudnud tellida neid.
Pidevalt midagi muud vaja teha.
Nüüd võibolla septembris tellin ära.
Mõtlesin isegi 40/35 peale.
Et esiots jääks madalamale kui tagaots.
Kui 40/40, siis nagu "kukub" võrdselt. See pole ka paha.
Aga mulle meeldib, kui bemmil on esiots madalamal ja tagaots nati kõrgemal.
See sobib talle.
Sinu pilti vaadates jah, mina ei julgeks rohkem madaldada. Eriti tagant.
Ja kui veel 17 all läheb, mida praegused vist pole? Silma järgi ma pole nii spets ära arvama.
Siis vist see koopasse käimine palju tõenäolisem. ma ei tea, ma võin eksida. Ma pole veel ühelegi oma kolmesele saanud 17 alla panna.
Need valukad mis sain 15, on ka esimesed valukad, mis ise olen ostnud ja plaanin alla panna.
Septembris saan ehk sõita nati, enne kui talv tuleb ja uuesti plekid alla.
Koos tavavedrudega. Lund lükata ei tahaks. Kui seda tuleb üldse.
Pidevalt midagi muud vaja teha.
Nüüd võibolla septembris tellin ära.
Mõtlesin isegi 40/35 peale.
Et esiots jääks madalamale kui tagaots.
Kui 40/40, siis nagu "kukub" võrdselt. See pole ka paha.
Aga mulle meeldib, kui bemmil on esiots madalamal ja tagaots nati kõrgemal.
See sobib talle.
Sinu pilti vaadates jah, mina ei julgeks rohkem madaldada. Eriti tagant.
Ja kui veel 17 all läheb, mida praegused vist pole? Silma järgi ma pole nii spets ära arvama.
Siis vist see koopasse käimine palju tõenäolisem. ma ei tea, ma võin eksida. Ma pole veel ühelegi oma kolmesele saanud 17 alla panna.
Need valukad mis sain 15, on ka esimesed valukad, mis ise olen ostnud ja plaanin alla panna.
Septembris saan ehk sõita nati, enne kui talv tuleb ja uuesti plekid alla.
Koos tavavedrudega. Lund lükata ei tahaks. Kui seda tuleb üldse.