E46 2.0d versus bensukas
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 757
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: E46 2.0d versus bensukas
minul see 2.0 diisel 110kw töötab ikka suht vaikselt diisli kohta, üldse ei ütleks et vali oleks rida 4 kohta.kuigi jah rida 6 on parem endal kogemus olemas aint et mul oli rida 6 bensukas e36 328 mootori häält pole kuuldagi olnd aint pinises vaikselt
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2341
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2.0d versus bensukas
Kindlasti ei valiks, aga ma räägin kahe r4 võrdlusest enda silmade läbi. Endale tuli ka see õnnetu N42B18 lihtsalt liiga hea hinnaga kätte, et mitte võtta.
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2341
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2.0d versus bensukas
Kindlasti ei valiks, aga ma räägin kahe r4 võrdlusest enda silmade läbi. Endale tuli ka see õnnetu N42B18 lihtsalt liiga hea hinnaga kätte, et mitte võtta.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Ijamh.. Pean nõustuma.. Mulle just nv öeldi, et auto näeb hea välja aga hääl on küll jube. Õnneks kütusekulu siiski kompenseerib ja kes viimase naerab...agentzero kirjutas:..ei valiks iial seda õudset õmblusmasinat..
Re: E46 2.0d versus bensukas
Kõige vaiksem on loomulikult pikad bensiinikad.
Kõige valjem on loomulikult lühikesed masuudipressid:D
Kuid kõiksuguste plastmasside olemasolul nii mootori peal
ja all ei ole asi väga hull, eriti kui need plastikud on A-osad
ja omavad tõesti veel heliisolatsiooni enda peal.
Korras R6 diisel aga on väga mõnus ja salongi seda
kergelt ikka ei kosta.
2 liitrise R4 bensiini vs R4 diisli puhul oleks siiski mõistlik valida
diisel, kuna eelised on ülekaalus. Kel võimsust maanteel
väheks jääb saab jõudu juurde keerata.
Ja need, kes küttekulust ei hooli vaid hoopiski minekust, siis need ei
osta mingeid R4 säästukaid. Seega, kelle jaoks on pisikesed bensud?
Nende üks eelistest võiks olla auto hind müügikuulutuses
Iga korralik autotootja üritab pakkuda mootoreid igale maitsele ja hinnale.
Kui ei paku, siis on vaja vahetada autotootjat.
Mina tegin endale juba kaks-kolm aastat tagasi selgeks, et minu isiklik sõiduk
ei hakka kunagi tarbima keskmiselt üle 7L/100km. Iga aastaga valik aina laieneb.
Sellest valikust valin ma kõige võimekama komplekti ja vabandage, isegi keskmised
bensiinid ei mahu kuidagi minu rahakotti ära 5-7 aastat läheb mööda ja kui
BMW'l mõni eriti hea idee ei tule, vahetan mina autootja ära, Tesla S näiteks,
odavam ja parem kui M5, no kuidas nii 2013 vs 2013 muidugi.
Kõige valjem on loomulikult lühikesed masuudipressid:D
Kuid kõiksuguste plastmasside olemasolul nii mootori peal
ja all ei ole asi väga hull, eriti kui need plastikud on A-osad
ja omavad tõesti veel heliisolatsiooni enda peal.
Korras R6 diisel aga on väga mõnus ja salongi seda
kergelt ikka ei kosta.
2 liitrise R4 bensiini vs R4 diisli puhul oleks siiski mõistlik valida
diisel, kuna eelised on ülekaalus. Kel võimsust maanteel
väheks jääb saab jõudu juurde keerata.
Ja need, kes küttekulust ei hooli vaid hoopiski minekust, siis need ei
osta mingeid R4 säästukaid. Seega, kelle jaoks on pisikesed bensud?
Nende üks eelistest võiks olla auto hind müügikuulutuses
Iga korralik autotootja üritab pakkuda mootoreid igale maitsele ja hinnale.
Kui ei paku, siis on vaja vahetada autotootjat.
Mina tegin endale juba kaks-kolm aastat tagasi selgeks, et minu isiklik sõiduk
ei hakka kunagi tarbima keskmiselt üle 7L/100km. Iga aastaga valik aina laieneb.
Sellest valikust valin ma kõige võimekama komplekti ja vabandage, isegi keskmised
bensiinid ei mahu kuidagi minu rahakotti ära 5-7 aastat läheb mööda ja kui
BMW'l mõni eriti hea idee ei tule, vahetan mina autootja ära, Tesla S näiteks,
odavam ja parem kui M5, no kuidas nii 2013 vs 2013 muidugi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 2.0d versus bensukas
Sa, Arnis, tundud olevat selline vend, kelle jaoks küttekulu on nr 1. Aga kas sa oled mõelnud, et kui hakata kokku arvutama kilomeetri hinda koos kõikide kuludega, siis ma ise vähemalt arvan, et pooltel diislitel ei tule see sugugi väiksem kui bensukal.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E46 2.0d versus bensukas
Kuidas saab keegi oma jutu järgi on nii koi vend kui Arnis üldse Bmw-ga sõita . Bmw pole just eriti odav masin teistega võrreldes. Võibolla kui kooli ära lõpetab ja tööle läheb ning oma elu hakkab elama saab aru, et see 2,6 euri mis päeval küttepealt säästab ei OLE TÄNAPÄEVAL SEDA VAEVA JA AEGA VÄÄRT. sorry Arnis mul ei ole su vastu midagi, aga mul enamustel tuttavatel diisel autod ja ma lihtsalt olen nende halast juba tüdinenud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 2.0d versus bensukas
See jääbki ainult tundekstundud olevat selline vend
Sina arvad, mina tean, siin on suur vahe sees.ma ise vähemalt arvan
Mis vaevast ja ajast jutt käib? Eelsüüteküünalde ootamine?OLE SEDA VAEVA JA AEGA VÄÄRT
Ma juba vihjasin, et need, kes "säästupille" ehk diislit ostavad, ostavad neidtuttavatel diisel autod ja ma lihtsalt olen nende halast juba tüdinenud
sellepärast, et neil pole piisavalt klotsi, et 200kW-se bensiiniga ringi sõita.
SEE aga tähendab, et neil ei ole KORRALIKULT raha autot remontida, seetõttu
nad halavad ja JÄÄVADKI HALAMA, lootes, et jutuga saab asja korda.
"Rikaste mootorid" ei saa nii palju hala, sest kui midagi on katki, tehakse lihtsalt
korda, mitte ei halata kuude kaupa, et mootor puterdab ja küünlad ei funka.
Ja eelnevalt kirjutatud "mina tean" tähendab seda, et ma olen 100 000+ maha sõitnud
masuudiga ja selle ajaga investeerinud mootorite peale vähem kui 1% kütuse rahast.
Isegi kui bensiinika peale kulub 0,5% 100 000km peale, ei ole konkreetselt need
600€ ennat väärt, sest kütuse arvelt on SELLEKS AJAKS säästetud üle 5000€.
Nii et soovitan soojalt lõpetada ilma konkreetsete numbriteta p*sk.
Mina, enne kui midagi ütlen, tean vähemalt umbkaudselt, kui palju on palju.
PLUSS, see, et BMW üldiselt ei ole odav pill, ma vastu ei vaidle, kuid see, et
E34/E36/E39/E46 on "raskesti ülalpeetavad", sellist jama ma küll kuulata ei taha.
Te lihtsalt ei tea, mis saab, kui Nissan Primeral, umbes samast ajast, 97, roostetab
pooleks veovõll. Või kui Opel Vectra B 2.5 V6 mootoril on vaja küünlaid vahetada.
Ma räägin päris tõsiselt, et eelmainitud BMW keremudelid on inimestele loodud.
Ja mootoripadjad maksavad soti, mis on täpselt paras number. Vahetus on käkitegu R4 puhul.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 2.0d versus bensukas
Tahad numbreid Arnis. Võta 5 seeria teema lahti ja hakka lugema palju bensuka muresid ja palju diisli muresid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 2.0d versus bensukas
diisli teemasid rohkem kaa.
Aga ma ei viitsi vaielda. Diislil ja bensukal omad plussid ja miinused. Kellele meeldib üks rohkem, kellele teine
Aga ma ei viitsi vaielda. Diislil ja bensukal omad plussid ja miinused. Kellele meeldib üks rohkem, kellele teine
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 18.06.2009 18:20 22
Re: E46 2.0d versus bensukas
Mul on bensukas 1.9 ja saladuskatte all võin öelda, et üldse ei liigu
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 2.0d versus bensukas
1.6 golfile peaks ikka tagatulesid näitamazaliblancer kirjutas:Mul on bensukas 1.9 ja saladuskatte all võin öelda, et üldse ei liigu
Re: E46 2.0d versus bensukas
Ma ei tee jällegi saladust, et mu 1,9 liigub meeldivalt.zaliblancer kirjutas:Mul on bensukas 1.9 ja saladuskatte all võin öelda, et üldse ei liigu
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
Re: E46 2.0d versus bensukas
Nüüd võta auto24 lahti, toksi sisse BMW ja 5-seeria ja võrdle, mitu diislit ja mitu pensukat müügis on.ooDDoo kirjutas:Tahad numbreid Arnis. Võta 5 seeria teema lahti ja hakka lugema palju bensuka muresid ja palju diisli muresid.
Selle järgi saad umbkaudu teada, kui palju diisli-teemasid PEABKI rohkem olema, et asi oleks 50:50.
Vastasel juhul hakkavad siin mõned sellist pudi rääkima, et elektriautod on 100% töökindlad, sest nende teemasid üldse ei ole.
"Ära mõtle, ütle kohe"
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 2.0d versus bensukas
Arnis, paar küsimust sulle. Räägin vaid diislitest.
Olles 100 000km diisliga maha sõitnud ja seejuures investeerinud vaid 1% kütuserahast mootori remondile-hooldusele? Kuidas sa selle saavutasid või kust need numbrid tulevad. Tahaks ka nii sõita.
Võtame sinu jutust, et auto ei võta rohkem, kui 7l/100km kohta.
See teeb siis: 7000l/100000km kohta
Rahas on see 1,3x7000= 9100 €
1% 9100-st on 91€
Kas tõesti saab sellise summaga hakkama mootori remondi osas, kui sõita 100k km?
Kuna arutelu käib siin foorumis ja on näha, et peaaegu keegi meist ei oma 2010+ sõidukeid, siis räägime siiski oma kogemustest ja autodest 2000+
Juba sellise kilometraaži sisse mahub 10x õlivahetus. Lisaks mootori korrektseks tööks rullikute, rihmade, õhufiltrite, eelsüüteküünalde, pihustite, turbode jm sellise hooldus.
Ainuüksi õlivahetused võtavad kütuse eelarvest 10%
Minu 320d 110kw 2003 aasta. Ostsin üliheas seisukorras auto. Sõitnud hetkel 90 000 km pea 2 aasta jooksul. Keskmine kulu jääb 6l /100 km ( isegi veidike vähem). Ei sõida põhjagaasiga. Olen suht rahulik liikleja.
Õlivahetus iga 10 k km tagant või ajaliselt 6 kuud. (keskmiselt iga 2,5 kuu tagant)
väntvõlli rihmaratas, rullikud, generaator, veepump, vedelikud-filtrid-tihendid. Pean suht korrektset remondiajalugu, seega sealt väljavõtte tehes olen ainult kapotialusele kremplile suutnud investeerida (kelle jaoks kulutada) ca 2400 €.
Minu arvutused:
6l/100 km kohta
5400 l kütust= 7020 €
Remont 34% kütuse rahast.
Kui võtan ka muud hooldused (sillad, keredetailid, klaasid, tuled, elekter) Siis neid kuluarveid on kokku ca 3000€
Üldine hooldus versus kütus: (5400€ vs 7020€)
77% kütuse maksumusest.
EDIT: Ja kui ma lisan siia juurde ka rehvid, mille olen selle ajaga läbi sõitnud, siis lisandub siia veel ca 2000€.
Üldine vs kütus(7400 vs 7020€)
105 % kütuse maksumusest.
Ehk siis kelle jaoks on raskesti ülalpeetav, kelle jaoks mitte. Paljud ostavad ja sõidavad 6 kuud ilma midagi remontimata ja müüvad edasi. Nii on muidugi "kergelt ülalpeetav"
Ei arva ma, et bensumootoriga oleks mul odavam sõita. Hooldaksin täpselt samamoodi.
Ja nüüd kõik, kes väidavad, et diislitega sõidavad vaid mingit rotid ja koonerid, need andku nüüd tulla. Mina oma diislit bensiinimootori vastu küll vahetama ei hakka. Olgu see disla hooldus nii kallis kui tahes.
Mul on vaja liikuda punktist A punkti B ja ei ole vahet, kas mul on kapoti all 110 kw diisel või 200kw bensiinimootor.
Olles 100 000km diisliga maha sõitnud ja seejuures investeerinud vaid 1% kütuserahast mootori remondile-hooldusele? Kuidas sa selle saavutasid või kust need numbrid tulevad. Tahaks ka nii sõita.
Võtame sinu jutust, et auto ei võta rohkem, kui 7l/100km kohta.
See teeb siis: 7000l/100000km kohta
Rahas on see 1,3x7000= 9100 €
1% 9100-st on 91€
Kas tõesti saab sellise summaga hakkama mootori remondi osas, kui sõita 100k km?
Kuna arutelu käib siin foorumis ja on näha, et peaaegu keegi meist ei oma 2010+ sõidukeid, siis räägime siiski oma kogemustest ja autodest 2000+
Juba sellise kilometraaži sisse mahub 10x õlivahetus. Lisaks mootori korrektseks tööks rullikute, rihmade, õhufiltrite, eelsüüteküünalde, pihustite, turbode jm sellise hooldus.
Ainuüksi õlivahetused võtavad kütuse eelarvest 10%
Minu 320d 110kw 2003 aasta. Ostsin üliheas seisukorras auto. Sõitnud hetkel 90 000 km pea 2 aasta jooksul. Keskmine kulu jääb 6l /100 km ( isegi veidike vähem). Ei sõida põhjagaasiga. Olen suht rahulik liikleja.
Õlivahetus iga 10 k km tagant või ajaliselt 6 kuud. (keskmiselt iga 2,5 kuu tagant)
väntvõlli rihmaratas, rullikud, generaator, veepump, vedelikud-filtrid-tihendid. Pean suht korrektset remondiajalugu, seega sealt väljavõtte tehes olen ainult kapotialusele kremplile suutnud investeerida (kelle jaoks kulutada) ca 2400 €.
Minu arvutused:
6l/100 km kohta
5400 l kütust= 7020 €
Remont 34% kütuse rahast.
Kui võtan ka muud hooldused (sillad, keredetailid, klaasid, tuled, elekter) Siis neid kuluarveid on kokku ca 3000€
Üldine hooldus versus kütus: (5400€ vs 7020€)
77% kütuse maksumusest.
EDIT: Ja kui ma lisan siia juurde ka rehvid, mille olen selle ajaga läbi sõitnud, siis lisandub siia veel ca 2000€.
Üldine vs kütus(7400 vs 7020€)
105 % kütuse maksumusest.
Kas sina investeerid remonti igal aastal pmst 50% auto väärtusest? Arvan, et mitte.kuid see, et
E34/E36/E39/E46 on "raskesti ülalpeetavad", sellist jama ma küll kuulata ei taha.
Ehk siis kelle jaoks on raskesti ülalpeetav, kelle jaoks mitte. Paljud ostavad ja sõidavad 6 kuud ilma midagi remontimata ja müüvad edasi. Nii on muidugi "kergelt ülalpeetav"
Ei arva ma, et bensumootoriga oleks mul odavam sõita. Hooldaksin täpselt samamoodi.
Ja nüüd kõik, kes väidavad, et diislitega sõidavad vaid mingit rotid ja koonerid, need andku nüüd tulla. Mina oma diislit bensiinimootori vastu küll vahetama ei hakka. Olgu see disla hooldus nii kallis kui tahes.
Mul on vaja liikuda punktist A punkti B ja ei ole vahet, kas mul on kapoti all 110 kw diisel või 200kw bensiinimootor.
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
Re: E46 2.0d versus bensukas
ehk sul 230 eur kuus läinud auto hooldamisele mis on tegelikult üsna suur summa , pole ime ,et sa tahad mingit tutikat F-i osta
Re: E46 2.0d versus bensukas
Võtsin bmw 5 seeria 1997 -2002 bensukaid 73 diisleid 100. Tehnilisel teemal on ikka vähemalt 2 diisli teemat vs 1 bensuka teema või isegi 3 vs 1.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 2.0d versus bensukas
E60/1 on selle peamiseks aluseks siiski ja nende diislitel teemasid ju viimasel ajal tehniline täis ongi.
2004-2009, bensukaid 27, diisleid 168...
2004-2009, bensukaid 27, diisleid 168...
Re: E46 2.0d versus bensukas
See pigem sellest,et oma bensukat ei taha keegi müüa.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E46 2.0d versus bensukas
see nüüd küll tõele ei vasta.ooDDoo kirjutas:See pigem sellest,et oma bensukat ei taha keegi müüa.
Ma ei pea mingit statistikat otsima hakkama et väita et suurem osa eestlasi sõidavad masuudikatega
Re: E46 2.0d versus bensukas
Tegelikult ilmselt loeb palju ka inimese enda iseloom. Kes on juba loomu poolest sellised "sendi lõhki ajajad", need kindlasti eelistavad (vähemalt teoreetiliselt) ökonoomsemat diislit. Kes aga võtab elu veidi vabamalt, see läheb kindlama peale välja ja eelistab bensukat, millega igapäevakulutused on suuremad aga ühekordsed väljaminekud väiksemad. Ainuõige lahendus sellele vaidlusele oleks alustada kulude päevikut bensiin vs diisel. Minul on peres E61 525d ja E90 325i. Kahjuks ei ole minul üles kirjutatud oma remondi peale kulutatud summa ja kuna ma enamus asju tegin nagunii ise, erinevalt 325'st mis käis raha eest remondis, siis poleks võrdlus päris see nagunii. Aga igatahes kui arvesada, et 525d oleks ka raha eest remondis käinud, siis kuni eelmise aasta detsembrini oli 325i kilomeetri hind (remont + kütus) kindlalt väiksem kui 525d. Siis läks 325'l veepump, mis ma arvan, et tõi kilomeetri hinna umbes samaks. Kui 325 oleks olnud klassikaline veepump, siis oleks kilomeetri hind odavamaks jäänud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: E46 2.0d versus bensukas
Palju uus keskmine 3-5 seeria BMW maksab, 50-70 tuhat €? Selline auto ostetakse liisingusse (3-7a) ning seejärel võetakse uuem mudel. Diisel on täiesti mõistlik valik. Järelturul ongi siis lõpuks olukord, kus on paar bensiini ja paarkümmend diiselmootoriga masinat. Foorumis jm ka sama teema, lihtsalt diisleid on kordi rohkem ning sellest ka näiliselt igasugust halamist ja nuttu kordi rohkem. Täiesti loogiline. Ma ei ostaks ka mitte mingil juhul salongist uut 3-5 seeria BMW järgnevaks viieks aastaks bensiinimootoriga. Isegi mitte meie kliimas.
Re: E46 2.0d versus bensukas
Oled sa uute bensukate tehaseandmeid vaadanud? Küttekulu näitajad on täna bensukatel paremad kui 10 aastat tagasi diislitel. Bensiin on tanklas odavam ja ilmselt 5 seeria BMW uuena ka bensukas odavam kui diisel. Vabalthingava bensukaga on mõnus sõita aga täna on vist kõik juba turboga BMW'l. Huvitav kas see vastik turboviivitus on ka olemas madalatel pööretel?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E46 2.0d versus bensukas
Tutikat mitte, aga arvan, et veidike ikka 2010+ masina puhul säästaksin.RaikoK kirjutas:ehk sul 230 eur kuus läinud auto hooldamisele mis on tegelikult üsna suur summa , pole ime ,et sa tahad mingit tutikat F-i osta
Ja teine loom on mul T5 mis nõuab teist samapalju.
F11 520d '11 / 1600-2 '66 / 630CS
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 2.0d versus bensukas
eks enamikel diislitel on 100 000 ja enam maha ka keritud mis siin liiguvad. Eks sellepärast ka rohkem muresid diislite teemal.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: E46 2.0d versus bensukas
100 000 on puhta vähe. Saksas lastakse 60-80 tuhat aastas diislitega aga eestlasele ei müü isegi mitte 400 000 sõitnud autot maha, olenemata kui vana see on Mu venna 91 aasta E36 spidokas hakkab varsti 600 000 näitama ja kõik ahhetavad et nii palju. Minumeelest puhta vähe nii vana auto kohta ja ega ei tea ju palju seda kunagi keritud ka on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 2.0d versus bensukas
e91 näinud mis ka üle 550 000 soitnud ,auto 24 liigub see 200 000 läbisoiduga. Tahtsin vaid öelda et diislitega sõidetakse rohkemsigaelmar kirjutas:100 000 on puhta vähe. Saksas lastakse 60-80 tuhat aastas diislitega aga eestlasele ei müü isegi mitte 400 000 sõitnud autot maha, olenemata kui vana see on Mu venna 91 aasta E36 spidokas hakkab varsti 600 000 näitama ja kõik ahhetavad et nii palju. Minumeelest puhta vähe nii vana auto kohta ja ega ei tea ju palju seda kunagi keritud ka on.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: E46 2.0d versus bensukas
Oioi, ma panin komakohaga mööda. Mõtlesin umbes 800€.jaanis3 kirjutas: See teeb siis: 7000l/100000km kohta
Rahas on see 1,3x7000= 9100 €
1% 9100-st on 91€
Juba sellise kilometraaži sisse mahub 10x õlivahetus. Lisaks mootori korrektseks tööks rullikute, rihmade, õhufiltrite, eelsüüteküünalde, pihustite, turbode jm sellise hooldus.
Ja 10x õli ei saa vahetada 100 000 kohta, see teeks õlivahetust iga 10 000km järel (~2x aastas).
Kuna ma solki ei osta, siis õlivahetust teen vastavalt põletatud kütuse kogusele (BMW kalkuleerib) või
natuke varem. See teeb 3-5 õlivahetust, umbes 100€/tk, see teeb umbes pool hooldusest.
Sinna juurde 6 küünalt, karterifilter, ATF (ei ole tegelikult diisliga seotud), sidur, rihmad, veepump, termostaat, pihusti. Midagi väiksemat veel, kuid umbes 800€.
Ma ei tea, pole hõredaid diisleid lubanud endale osta.
Seda kulude arvestust on juba varem üritatud teha ja vastuseks on enamvähem kujunenud, et
suuremad sõitjad peaksid kasutama diislit, väiksemad bensiinimootoriga autot. Piir ei ole
konkreetselt paigas, kuid eks ta 10-20 tuhat aastas enamvähem on.
Läbisõit ei tee mootorile praktiliselt mitte midagi.
Mobil1 tegi vist ennast-kiitva katse, kuidas nad tutikale autole päevast-päeva ringrajal talda andsid
ja peale ühe miljoni läbimist võeti mootor pilbasteks. Tulemus: enamik detaile uueväärsed (tehase tolerantsid).
Asi ei ole supervõimetega õlis, vaid selles, et autot kasutati ideaalsetes tingimustes.
Minu sõidukil on veerand miljonit, sõbral kolmandik ja tean keritud poole miljonilist diisel E39-t:
mingit erinevust neil ei ole. Mõni pihusti, mõni turbo, mõni küttepump, kökimöki igaljuhul.
M51/M57 mootorite "tuum" ei oma erilisi tüüpvigu, nagu kettide/kepsude/väntade purumine vms,
80-90% muid asju on lapsemäng, mida see foorum paksult täis on.
Jap, kurb tõsi, mitte keegi ei taha 3.5L V8 mootoriga E38-id või 2.0L R6 mootoriga E39-id müüa
Eriti kui nad automaadid on - minek on lihtsalt meeeeletu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 2.0d versus bensukas
190k km sõitnud N47 2,0d.
Diisliga võib sõita küll, aga mitte bemmi diisliga. Sõidumõnu on ok 6 silindrilise puhul, aga kvaliteet ei kannata kriitikat. Pole normaalne, et enne poolt miljonit peab vahetama pihusteid, turbot või pumpa, rääkimata mootorist endast. On keegi, kes poleks kordagi termostaate vahetanud oma dislal?
Diisliga võib sõita küll, aga mitte bemmi diisliga. Sõidumõnu on ok 6 silindrilise puhul, aga kvaliteet ei kannata kriitikat. Pole normaalne, et enne poolt miljonit peab vahetama pihusteid, turbot või pumpa, rääkimata mootorist endast. On keegi, kes poleks kordagi termostaate vahetanud oma dislal?
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
Re: E46 2.0d versus bensukas
Tehase andmete järgi läheb kepikastiga 96 a 2.0 bensukas 0,4 sek. kiiremini 0-100 kui 2,0d
2001 a 520 bensukas manuaal läheb 1,5 sek kiiremini 0-100 kui 2,0d. 2,0 d -st aeglasem on ainult 525td oma 85 kw-ga.
2001 a 520 bensukas manuaal läheb 1,5 sek kiiremini 0-100 kui 2,0d. 2,0 d -st aeglasem on ainult 525td oma 85 kw-ga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega