E46 2.0d versus bensukas

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
bmw-vanos
Huviline
Postitusi: 757
Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
Asukoht: Kuressaare

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas bmw-vanos »

minul see 2.0 diisel 110kw töötab ikka suht vaikselt diisli kohta, üldse ei ütleks et vali oleks rida 4 kohta.kuigi jah rida 6 on parem endal kogemus olemas aint et mul oli rida 6 bensukas e36 328 mootori häält pole kuuldagi olnd aint pinises vaikselt :D
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2341
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: E91 320d
Asukoht: Tartu

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas agentzero »

Kindlasti ei valiks, aga ma räägin kahe r4 võrdlusest enda silmade läbi. Endale tuli ka see õnnetu N42B18 lihtsalt liiga hea hinnaga kätte, et mitte võtta.
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2341
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: E91 320d
Asukoht: Tartu

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas agentzero »

Kindlasti ei valiks, aga ma räägin kahe r4 võrdlusest enda silmade läbi. Endale tuli ka see õnnetu N42B18 lihtsalt liiga hea hinnaga kätte, et mitte võtta.
Kasutaja avatar
Russel
Huviline
Postitusi: 199
Liitunud: 03.06.2012 20:21 46

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Russel »

agentzero kirjutas:..ei valiks iial seda õudset õmblusmasinat..
Ijamh.. Pean nõustuma.. Mulle just nv öeldi, et auto näeb hea välja aga hääl on küll jube. :D Õnneks kütusekulu siiski kompenseerib ja kes viimase naerab... :cool:
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

Kõige vaiksem on loomulikult pikad bensiinikad.
Kõige valjem on loomulikult lühikesed masuudipressid:D
Kuid kõiksuguste plastmasside olemasolul nii mootori peal
ja all ei ole asi väga hull, eriti kui need plastikud on A-osad
ja omavad tõesti veel heliisolatsiooni enda peal.
Korras R6 diisel aga on väga mõnus ja salongi seda
kergelt ikka ei kosta.

2 liitrise R4 bensiini vs R4 diisli puhul oleks siiski mõistlik valida
diisel, kuna eelised on ülekaalus. Kel võimsust maanteel
väheks jääb saab jõudu juurde keerata.

Ja need, kes küttekulust ei hooli vaid hoopiski minekust, siis need ei
osta mingeid R4 säästukaid.
Seega, kelle jaoks on pisikesed bensud?
Nende üks eelistest võiks olla auto hind müügikuulutuses :?

Iga korralik autotootja üritab pakkuda mootoreid igale maitsele ja hinnale.
Kui ei paku, siis on vaja vahetada autotootjat.
Mina tegin endale juba kaks-kolm aastat tagasi selgeks, et minu isiklik sõiduk
ei hakka kunagi tarbima keskmiselt üle 7L/100km. Iga aastaga valik aina laieneb.
Sellest valikust valin ma kõige võimekama komplekti ja vabandage, isegi keskmised
bensiinid ei mahu kuidagi minu rahakotti ära :( 5-7 aastat läheb mööda ja kui
BMW'l mõni eriti hea idee ei tule, vahetan mina autootja ära, Tesla S näiteks,
odavam ja parem kui M5, no kuidas nii :shock: :( 2013 vs 2013 muidugi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas sigaelmar »

Sa, Arnis, tundud olevat selline vend, kelle jaoks küttekulu on nr 1. Aga kas sa oled mõelnud, et kui hakata kokku arvutama kilomeetri hinda koos kõikide kuludega, siis ma ise vähemalt arvan, et pooltel diislitel ei tule see sugugi väiksem kui bensukal.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ooDDoo »

Kuidas saab keegi oma jutu järgi on nii koi vend kui Arnis üldse Bmw-ga sõita . Bmw pole just eriti odav masin teistega võrreldes. Võibolla kui kooli ära lõpetab ja tööle läheb ning oma elu hakkab elama saab aru, et see 2,6 euri mis päeval küttepealt säästab ei OLE TÄNAPÄEVAL SEDA VAEVA JA AEGA VÄÄRT. sorry Arnis mul ei ole su vastu midagi, aga mul enamustel tuttavatel diisel autod ja ma lihtsalt olen nende halast juba tüdinenud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

tundud olevat selline vend
See jääbki ainult tundeks
ma ise vähemalt arvan
Sina arvad, mina tean, siin on suur vahe sees.
OLE SEDA VAEVA JA AEGA VÄÄRT
Mis vaevast ja ajast jutt käib? Eelsüüteküünalde ootamine?
tuttavatel diisel autod ja ma lihtsalt olen nende halast juba tüdinenud
Ma juba vihjasin, et need, kes "säästupille" ehk diislit ostavad, ostavad neid
sellepärast, et neil pole piisavalt klotsi, et 200kW-se bensiiniga ringi sõita.
SEE aga tähendab, et neil ei ole KORRALIKULT raha autot remontida, seetõttu
nad halavad ja JÄÄVADKI HALAMA, lootes, et jutuga saab asja korda.
"Rikaste mootorid" ei saa nii palju hala, sest kui midagi on katki, tehakse lihtsalt
korda, mitte ei halata kuude kaupa, et mootor puterdab ja küünlad ei funka.

Ja eelnevalt kirjutatud "mina tean" tähendab seda, et ma olen 100 000+ maha sõitnud
masuudiga ja selle ajaga investeerinud mootorite peale vähem kui 1% kütuse rahast.
Isegi kui bensiinika peale kulub 0,5% 100 000km peale, ei ole konkreetselt need
600€ ennat väärt, sest kütuse arvelt on SELLEKS AJAKS säästetud üle 5000€.

Nii et soovitan soojalt lõpetada ilma konkreetsete numbriteta p*sk.
Mina, enne kui midagi ütlen, tean vähemalt umbkaudselt, kui palju on palju.

PLUSS, see, et BMW üldiselt ei ole odav pill, ma vastu ei vaidle, kuid see, et
E34/E36/E39/E46 on "raskesti ülalpeetavad", sellist jama ma küll kuulata ei taha.
Te lihtsalt ei tea, mis saab, kui Nissan Primeral, umbes samast ajast, 97, roostetab
pooleks veovõll. Või kui Opel Vectra B 2.5 V6 mootoril on vaja küünlaid vahetada.
Ma räägin päris tõsiselt, et eelmainitud BMW keremudelid on inimestele loodud.

Ja mootoripadjad maksavad soti, mis on täpselt paras number. Vahetus on käkitegu R4 puhul.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ooDDoo »

Tahad numbreid Arnis. Võta 5 seeria teema lahti ja hakka lugema palju bensuka muresid ja palju diisli muresid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Tauri_J »

diisli teemasid rohkem kaa.

Aga ma ei viitsi vaielda. Diislil ja bensukal omad plussid ja miinused. Kellele meeldib üks rohkem, kellele teine :roll:
zaliblancer
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 18.06.2009 18:20 22

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas zaliblancer »

Mul on bensukas 1.9 ja saladuskatte all võin öelda, et üldse ei liigu :P
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas jass161 »

zaliblancer kirjutas:Mul on bensukas 1.9 ja saladuskatte all võin öelda, et üldse ei liigu :P
1.6 golfile peaks ikka tagatulesid näitama :mrgreen:
Kasutaja avatar
Marti740
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 25.07.2006 14:55 31

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Marti740 »

zaliblancer kirjutas:Mul on bensukas 1.9 ja saladuskatte all võin öelda, et üldse ei liigu :P
Ma ei tee jällegi saladust, et mu 1,9 liigub meeldivalt. :D
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

ooDDoo kirjutas:Tahad numbreid Arnis. Võta 5 seeria teema lahti ja hakka lugema palju bensuka muresid ja palju diisli muresid.
Nüüd võta auto24 lahti, toksi sisse BMW ja 5-seeria ja võrdle, mitu diislit ja mitu pensukat müügis on.
Selle järgi saad umbkaudu teada, kui palju diisli-teemasid PEABKI rohkem olema, et asi oleks 50:50.

Vastasel juhul hakkavad siin mõned sellist pudi rääkima, et elektriautod on 100% töökindlad, sest nende teemasid üldse ei ole.

"Ära mõtle, ütle kohe" :lol:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
jaanis3
Huviline
Postitusi: 944
Liitunud: 15.01.2008 15:02 40
Peamine sõiduk: BMW 520d'11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas jaanis3 »

Arnis, paar küsimust sulle. Räägin vaid diislitest.

Olles 100 000km diisliga maha sõitnud ja seejuures investeerinud vaid 1% kütuserahast mootori remondile-hooldusele? Kuidas sa selle saavutasid või kust need numbrid tulevad. Tahaks ka nii sõita. :lol:

Võtame sinu jutust, et auto ei võta rohkem, kui 7l/100km kohta.

See teeb siis: 7000l/100000km kohta
Rahas on see 1,3x7000= 9100 €
1% 9100-st on 91€

Kas tõesti saab sellise summaga hakkama mootori remondi osas, kui sõita 100k km?
Kuna arutelu käib siin foorumis ja on näha, et peaaegu keegi meist ei oma 2010+ sõidukeid, siis räägime siiski oma kogemustest ja autodest 2000+

Juba sellise kilometraaži sisse mahub 10x õlivahetus. Lisaks mootori korrektseks tööks rullikute, rihmade, õhufiltrite, eelsüüteküünalde, pihustite, turbode jm sellise hooldus.
Ainuüksi õlivahetused võtavad kütuse eelarvest 10%

Minu 320d 110kw 2003 aasta. Ostsin üliheas seisukorras auto. Sõitnud hetkel 90 000 km pea 2 aasta jooksul. Keskmine kulu jääb 6l /100 km ( isegi veidike vähem). Ei sõida põhjagaasiga. Olen suht rahulik liikleja.
Õlivahetus iga 10 k km tagant või ajaliselt 6 kuud. (keskmiselt iga 2,5 kuu tagant)
väntvõlli rihmaratas, rullikud, generaator, veepump, vedelikud-filtrid-tihendid. Pean suht korrektset remondiajalugu, seega sealt väljavõtte tehes olen ainult kapotialusele kremplile suutnud investeerida (kelle jaoks kulutada) ca 2400 €.
Minu arvutused:
6l/100 km kohta
5400 l kütust= 7020 €
Remont 34% kütuse rahast.
Kui võtan ka muud hooldused (sillad, keredetailid, klaasid, tuled, elekter) Siis neid kuluarveid on kokku ca 3000€
Üldine hooldus versus kütus: (5400€ vs 7020€)
77% kütuse maksumusest.

EDIT: Ja kui ma lisan siia juurde ka rehvid, mille olen selle ajaga läbi sõitnud, siis lisandub siia veel ca 2000€.
Üldine vs kütus(7400 vs 7020€)
105 % kütuse maksumusest.
kuid see, et
E34/E36/E39/E46 on "raskesti ülalpeetavad", sellist jama ma küll kuulata ei taha.
Kas sina investeerid remonti igal aastal pmst 50% auto väärtusest? Arvan, et mitte.
Ehk siis kelle jaoks on raskesti ülalpeetav, kelle jaoks mitte. Paljud ostavad ja sõidavad 6 kuud ilma midagi remontimata ja müüvad edasi. Nii on muidugi "kergelt ülalpeetav"

Ei arva ma, et bensumootoriga oleks mul odavam sõita. Hooldaksin täpselt samamoodi.
Ja nüüd kõik, kes väidavad, et diislitega sõidavad vaid mingit rotid ja koonerid, need andku nüüd tulla. Mina oma diislit bensiinimootori vastu küll vahetama ei hakka. Olgu see disla hooldus nii kallis kui tahes.

Mul on vaja liikuda punktist A punkti B ja ei ole vahet, kas mul on kapoti all 110 kw diisel või 200kw bensiinimootor.
Kasutaja avatar
RaikoK
Huviline
Postitusi: 1338
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: F80 M3 Competition

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas RaikoK »

ehk sul 230 eur kuus läinud auto hooldamisele mis on tegelikult üsna suur summa , pole ime ,et sa tahad mingit tutikat F-i osta :lol:
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ooDDoo »

Võtsin bmw 5 seeria 1997 -2002 bensukaid 73 diisleid 100. Tehnilisel teemal on ikka vähemalt 2 diisli teemat vs 1 bensuka teema või isegi 3 vs 1.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2532
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Ma®tin »

E60/1 on selle peamiseks aluseks siiski ja nende diislitel teemasid ju viimasel ajal tehniline täis ongi.
2004-2009, bensukaid 27, diisleid 168...
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ooDDoo »

See pigem sellest,et oma bensukat ei taha keegi müüa.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Tauri_J »

ooDDoo kirjutas:See pigem sellest,et oma bensukat ei taha keegi müüa.
see nüüd küll tõele ei vasta.

Ma ei pea mingit statistikat otsima hakkama et väita et suurem osa eestlasi sõidavad masuudikatega :lol:
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas sigaelmar »

Tegelikult ilmselt loeb palju ka inimese enda iseloom. Kes on juba loomu poolest sellised "sendi lõhki ajajad", need kindlasti eelistavad (vähemalt teoreetiliselt) ökonoomsemat diislit. Kes aga võtab elu veidi vabamalt, see läheb kindlama peale välja ja eelistab bensukat, millega igapäevakulutused on suuremad aga ühekordsed väljaminekud väiksemad. Ainuõige lahendus sellele vaidlusele oleks alustada kulude päevikut bensiin vs diisel. Minul on peres E61 525d ja E90 325i. Kahjuks ei ole minul üles kirjutatud oma remondi peale kulutatud summa ja kuna ma enamus asju tegin nagunii ise, erinevalt 325'st mis käis raha eest remondis, siis poleks võrdlus päris see nagunii. Aga igatahes kui arvesada, et 525d oleks ka raha eest remondis käinud, siis kuni eelmise aasta detsembrini oli 325i kilomeetri hind (remont + kütus) kindlalt väiksem kui 525d. Siis läks 325'l veepump, mis ma arvan, et tõi kilomeetri hinna umbes samaks. Kui 325 oleks olnud klassikaline veepump, siis oleks kilomeetri hind odavamaks jäänud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
publichtml
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
Peamine sõiduk: 530
Asukoht: Tartu

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas publichtml »

Palju uus keskmine 3-5 seeria BMW maksab, 50-70 tuhat €? Selline auto ostetakse liisingusse (3-7a) ning seejärel võetakse uuem mudel. Diisel on täiesti mõistlik valik. Järelturul ongi siis lõpuks olukord, kus on paar bensiini ja paarkümmend diiselmootoriga masinat. Foorumis jm ka sama teema, lihtsalt diisleid on kordi rohkem ning sellest ka näiliselt igasugust halamist ja nuttu kordi rohkem. Täiesti loogiline. Ma ei ostaks ka mitte mingil juhul salongist uut 3-5 seeria BMW järgnevaks viieks aastaks bensiinimootoriga. Isegi mitte meie kliimas.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas sigaelmar »

Oled sa uute bensukate tehaseandmeid vaadanud? Küttekulu näitajad on täna bensukatel paremad kui 10 aastat tagasi diislitel. Bensiin on tanklas odavam ja ilmselt 5 seeria BMW uuena ka bensukas odavam kui diisel. Vabalthingava bensukaga on mõnus sõita aga täna on vist kõik juba turboga BMW'l. Huvitav kas see vastik turboviivitus on ka olemas madalatel pööretel?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
jaanis3
Huviline
Postitusi: 944
Liitunud: 15.01.2008 15:02 40
Peamine sõiduk: BMW 520d'11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas jaanis3 »

RaikoK kirjutas:ehk sul 230 eur kuus läinud auto hooldamisele mis on tegelikult üsna suur summa , pole ime ,et sa tahad mingit tutikat F-i osta :lol:
Tutikat mitte, aga arvan, et veidike ikka 2010+ masina puhul säästaksin.
Ja teine loom on mul T5 mis nõuab teist samapalju.
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas mastergut »

eks enamikel diislitel on 100 000 ja enam maha ka keritud mis siin liiguvad. Eks sellepärast ka rohkem muresid diislite teemal.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas sigaelmar »

100 000 on puhta vähe. Saksas lastakse 60-80 tuhat aastas diislitega aga eestlasele ei müü isegi mitte 400 000 sõitnud autot maha, olenemata kui vana see on :lol: Mu venna 91 aasta E36 spidokas hakkab varsti 600 000 näitama ja kõik ahhetavad et nii palju. Minumeelest puhta vähe nii vana auto kohta ja ega ei tea ju palju seda kunagi keritud ka on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas mastergut »

sigaelmar kirjutas:100 000 on puhta vähe. Saksas lastakse 60-80 tuhat aastas diislitega aga eestlasele ei müü isegi mitte 400 000 sõitnud autot maha, olenemata kui vana see on :lol: Mu venna 91 aasta E36 spidokas hakkab varsti 600 000 näitama ja kõik ahhetavad et nii palju. Minumeelest puhta vähe nii vana auto kohta ja ega ei tea ju palju seda kunagi keritud ka on.
e91 näinud mis ka üle 550 000 soitnud ,auto 24 liigub see 200 000 läbisoiduga. Tahtsin vaid öelda et diislitega sõidetakse rohkem
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

jaanis3 kirjutas: See teeb siis: 7000l/100000km kohta
Rahas on see 1,3x7000= 9100 €
1% 9100-st on 91€

Juba sellise kilometraaži sisse mahub 10x õlivahetus. Lisaks mootori korrektseks tööks rullikute, rihmade, õhufiltrite, eelsüüteküünalde, pihustite, turbode jm sellise hooldus.
Oioi, ma panin komakohaga mööda. Mõtlesin umbes 800€.

Ja 10x õli ei saa vahetada 100 000 kohta, see teeks õlivahetust iga 10 000km järel (~2x aastas).
Kuna ma solki ei osta, siis õlivahetust teen vastavalt põletatud kütuse kogusele (BMW kalkuleerib) või
natuke varem. See teeb 3-5 õlivahetust, umbes 100€/tk, see teeb umbes pool hooldusest.
Sinna juurde 6 küünalt, karterifilter, ATF (ei ole tegelikult diisliga seotud), sidur, rihmad, veepump, termostaat, pihusti. Midagi väiksemat veel, kuid umbes 800€.
Ma ei tea, pole hõredaid diisleid lubanud endale osta.

Seda kulude arvestust on juba varem üritatud teha ja vastuseks on enamvähem kujunenud, et
suuremad sõitjad peaksid kasutama diislit, väiksemad bensiinimootoriga autot. Piir ei ole
konkreetselt paigas, kuid eks ta 10-20 tuhat aastas enamvähem on.
Läbisõit ei tee mootorile praktiliselt mitte midagi.
Mobil1 tegi vist ennast-kiitva katse, kuidas nad tutikale autole päevast-päeva ringrajal talda andsid
ja peale ühe miljoni läbimist võeti mootor pilbasteks. Tulemus: enamik detaile uueväärsed (tehase tolerantsid).
Asi ei ole supervõimetega õlis, vaid selles, et autot kasutati ideaalsetes tingimustes.
Minu sõidukil on veerand miljonit, sõbral kolmandik ja tean keritud poole miljonilist diisel E39-t:
mingit erinevust neil ei ole. Mõni pihusti, mõni turbo, mõni küttepump, kökimöki igaljuhul.
M51/M57 mootorite "tuum" ei oma erilisi tüüpvigu, nagu kettide/kepsude/väntade purumine vms,
80-90% muid asju on lapsemäng, mida see foorum paksult täis on.

Jap, kurb tõsi, mitte keegi ei taha 3.5L V8 mootoriga E38-id või 2.0L R6 mootoriga E39-id müüa :cool: :lol:
Eriti kui nad automaadid on - minek on lihtsalt meeeeletu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Marti740
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 25.07.2006 14:55 31

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Marti740 »

190k km sõitnud N47 2,0d.
Pilt

Diisliga võib sõita küll, aga mitte bemmi diisliga. Sõidumõnu on ok 6 silindrilise puhul, aga kvaliteet ei kannata kriitikat. Pole normaalne, et enne poolt miljonit peab vahetama pihusteid, turbot või pumpa, rääkimata mootorist endast. On keegi, kes poleks kordagi termostaate vahetanud oma dislal?
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ooDDoo »

Tehase andmete järgi läheb kepikastiga 96 a 2.0 bensukas 0,4 sek. kiiremini 0-100 kui 2,0d
2001 a 520 bensukas manuaal läheb 1,5 sek kiiremini 0-100 kui 2,0d. 2,0 d -st aeglasem on ainult 525td oma 85 kw-ga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Vasta