E46 tagasillas vibra.
E46 tagasillas vibra.
Tervist, oman siis sellist masinat nagu e46 touring 2.0d 2003 facelift. automatic
Probleem selline siis et kui piitsa annad siis viskab taha silda paremale poole vibra ja logistab taga ratast päris jõuliselt.
Probleem oli alguses 70-80 km pealt viskas sisse , nüüd juba 40 pealt .
Vaikselt või normaalselt kohalt võttes seda muret pole, tundub nagu mingi pöörleva osaga tegu kuna viskab samas taktis müra,kolina,vibra. Veovõlli otsa välistaks , kuna viskab yhele poolele selle jama.
Tänud.
Probleem selline siis et kui piitsa annad siis viskab taha silda paremale poole vibra ja logistab taga ratast päris jõuliselt.
Probleem oli alguses 70-80 km pealt viskas sisse , nüüd juba 40 pealt .
Vaikselt või normaalselt kohalt võttes seda muret pole, tundub nagu mingi pöörleva osaga tegu kuna viskab samas taktis müra,kolina,vibra. Veovõlli otsa välistaks , kuna viskab yhele poolele selle jama.
Tänud.
E60 /M Packet
Re: E46 tagasillas vibra.
No äkki on eriti-ebamugav-rattalaager. Tõsta ratas ülesse ja loksuta, mõlemalt
poolt. Tavaliselt laagrid petavad ära, kumma poole oma on tuksis.
poolt. Tavaliselt laagrid petavad ära, kumma poole oma on tuksis.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: E46 tagasillas vibra.
Kaevan teema üles.
Mul ka sarnased sümptomid:
1) Üle 80km/h hakkab vibrama
2) Ketas on peale suuremal kiirusel sõitu kuum
3) Loksutades on rattalaager ei tundu läbi olema, väike loks on teist pidi ehk siis kui rummu liigutada siis paar mm liigub tühja. Proovisin teisel pool,seal liigub pooltelg kohe kaasa liigutades.
Miks kuumaks läheb on minu kõige suurem ? ,sest kettad,klotsid uued. Või on uus ketas juba õhtal ,klotse ka vähem alles kui teisel pool? Samas pidurdades ei värista. Rattalaager on meeles mõlkumas? Pooltelg võib kuumaks ajada?
Minu jaoks müstika.
Urmas
Mul ka sarnased sümptomid:
1) Üle 80km/h hakkab vibrama
2) Ketas on peale suuremal kiirusel sõitu kuum
3) Loksutades on rattalaager ei tundu läbi olema, väike loks on teist pidi ehk siis kui rummu liigutada siis paar mm liigub tühja. Proovisin teisel pool,seal liigub pooltelg kohe kaasa liigutades.
Miks kuumaks läheb on minu kõige suurem ? ,sest kettad,klotsid uued. Või on uus ketas juba õhtal ,klotse ka vähem alles kui teisel pool? Samas pidurdades ei värista. Rattalaager on meeles mõlkumas? Pooltelg võib kuumaks ajada?
Minu jaoks müstika.
Urmas
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
Re: E46 tagasillas vibra.
Kui ketas kuumaks läheb, on ilmselt pidur peal, seda enam, et klots ka rohkem kulunud. Võta sealt poolt kolb välja sadulast ja löö korralikult läikima. Parem veel, kui paned uue kolvi ja tihendi komplekti.
BMW-le kindel
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: E46 tagasillas vibra.
Ma väljendasin ennast valesti. Ühesõnaga kui ratast või kui ratas alt võetud seda x asja mille külge piduriketas kinnitub,sõidusuunas liigutada siis on paar mm loksu ja siis hakkab alles pooltelg kaasa liikuma. Teisel pool seda jama ei ole.Kuno_T kirjutas:Mingi täielik jama? Rattalaagris rumm ei tohi üldse liikuda.Loksutades on rattalaager ei tundu läbi olema, väike loks on teist pidi ehk siis kui rummu liigutada siis paar mm liigub tühja.
Minu vabandused kui õigeid nimetusi ei tea.
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: E46 tagasillas vibra.
Kolb liigub sees normaalselt. Sai kullinokkadega ilma karu jõudu kasutamata sisse surutud. Või **** siis mingi kindla koha pealt jääb kinni.pikk66 kirjutas:Kui ketas kuumaks läheb, on ilmselt pidur peal, seda enam, et klots ka rohkem kulunud. Võta sealt poolt kolb välja sadulast ja löö korralikult läikima. Parem veel, kui paned uue kolvi ja tihendi komplekti.
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: E46 tagasillas vibra.
Uus kolb sees ning uued piduriklotsid ja selleks korraks korras.UrmasV kirjutas:Kolb liigub sees normaalselt. Sai kullinokkadega ilma karu jõudu kasutamata sisse surutud. Või **** siis mingi kindla koha pealt jääb kinni.pikk66 kirjutas:Kui ketas kuumaks läheb, on ilmselt pidur peal, seda enam, et klots ka rohkem kulunud. Võta sealt poolt kolb välja sadulast ja löö korralikult läikima. Parem veel, kui paned uue kolvi ja tihendi komplekti.
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
Re: E46 tagasillas vibra.
Kurdaks ka enda probleemi seoses tagasilla vibraga.
Autoks E46 Touring 2003a manuaal.
Probleem on sarnane eelmistega: auto tagumine osa hakkab võbisema/vibreerima/tõmblema. Kuid seda mitte suurel kiirusel sõites, vaid just kohalt minnes (nii 1. käiguga kui ka tagurpidi käiguga). Kui autol juba hoog sees on, siis on kõik normis igal kiirusel. Olen täheldanud seda just külma mootoriga ning just teatud siduriasendiga.
Oskaks keegi probleemile selgitust anda?
Autoks E46 Touring 2003a manuaal.
Probleem on sarnane eelmistega: auto tagumine osa hakkab võbisema/vibreerima/tõmblema. Kuid seda mitte suurel kiirusel sõites, vaid just kohalt minnes (nii 1. käiguga kui ka tagurpidi käiguga). Kui autol juba hoog sees on, siis on kõik normis igal kiirusel. Olen täheldanud seda just külma mootoriga ning just teatud siduriasendiga.
Oskaks keegi probleemile selgitust anda?

- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 tagasillas vibra.
Mu autol on juba aastaid see probleem. Täitsa külma või väga kuuma siduriga (ummikus näiteks) võdistab korralikult kohalt võttes kõike, millel vähegi lõtku on. Väljasmaa foorumitest jäi silma, et kahemassilise hooratta vedrude väsimisest see alguse saab. On see õige või mitte, eriti suur katastroof see pole kuniks midagi kere küljest ära ei rebi.
Re: E46 tagasillas vibra.
Enda arust ummikutes mul seda probleemi ei ole, küll aga külma mootoriga. Antud probleem on mul küll alates auto omanikuks saamisest (umbes paar kuud), nii et katastroof see tõesti ei ole, kuid kardan talve tulekut, kui mootor ei lähe nii kiiresti soojaks. Et järsku jääbki lühemaid otsi sõites kohalt minnes kogu sõiduks võbisema. 

- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 tagasillas vibra.
Minu kogemusel pole tapvat vahet, kas suvi või talv. Lõgistab samamoodi paaril esimesel kohaltvõtul.
Re: E46 tagasillas vibra.
Hea seegi. Kuid ootaks ka teiste arvamusi/kogemusi, et kas on veel variante peale kahemassilise hooratta, milles probleem võiks olla.
Re: E46 tagasillas vibra.
Olen veel kuulnud, et probleemi põhjustajaks võib olla diffri puks. Oskab keegi oma arvamuse öelda selle kohta?
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 tagasillas vibra.
Põhjustaja ei ole. Oma autol said värskelt vahetatud, kuna olid kõik 3tk ribadeks, aga efekti muud polnud, kui et differ ei lagisenud enam muu kompunniga nii kõvasti kaasa.