Tervist!
Esimese kiire otsingu tulemusena sarnast teemat ei suutnud leida. Probleem nimelt selline, et sai alt võetud õlipump. Kuna sellist tööd sai tehtud esimest korda, siis oli suur üllatus kui avastasin, et bemari insenerid on õlipumbale lisanud ka küllaltki massiivsed võlli raskused. Aga kuna sellega ma ei osanud arvestada, siis sai pump suure hurraaga alt ära rabatud ning nüüd pole aimugi, millises asendis võllid peavad olema. Ehk on keegi veel sama tööd teinud ja oskab näpunäiteid jagada.
- Foorumi pealeht Tehniline 3. ja 4. seeria
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 01.05.2025 12:20 56
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
E46 110kw diisel õlipumba tasakaalustusvõllide asend
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST