Bmw e46 2.0d probleem
Bmw e46 2.0d probleem
Tere, autoks 2001a Bmw 320d 100kw. Probleem, siis selles, et eelsüüteküünlad ei tööta nagu korralikult. Kui hommikul on külm -1 või rohkem käivitub ideaalselt, kuid kui auto on päevläbi seisnud peale hommikust käivitust ei hoia nagu küünlaid järgi. Hommikul põleb tuli korralikult 5sek ja peale ning käivitub poolest pöördest, kuid pärast õhtul käivitades, kui mootor sama külm ja väljas +1 läheb tuli korra põlema ja jäädki käiama. Milles probleem olla võib? Ja veel huvitab mis väike tuluke see salongis on. 5mm läbimõõduga pisike roheline pirn. Mis otstarve sellel on?
- -tentspoiss-
- Huviline
- Postitusi: 580
- Liitunud: 19.06.2009 23:08 42
- Peamine sõiduk: Bmw e46 320td 100kw 2001
- Asukoht: viljandi
- Kontakt:
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Mul oli starter läbi. Hommikul külmaga läks viiest pöördest hädaga sest starter poos kinni ning kui olin sõitnud näiteks hommikul mõne ringi ja auto seisma jätnud siis võisin unistada et käima läks . Vahetasin starteri uue Boschi vastu ja nüüd pool pööret ja läheba kuidas vaja käima.
Sul täpselt sama kirjeldus
Sul täpselt sama kirjeldus

Mul on Bmw ja sõbral samuti ...ja sõbra sõbral !
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Starteriga kõik korras. Probleem ilmnes külmade tulekuga. Ja ei ole ju normaalne, et eelsüüteküünalde tuli põleb 0c juures 1sek. Samas kuidas ta hommikul esimesel käivitusel õieti toimetab. Millise anduri pealt Eelsüüteküünalde tarvis temp võetakse. Kütusekulu kh kuidagi suureks läinud mnt püsikaga alla 7 nagu keskmist ei saa enam. Peab ikka tee diagnostiku juurde ette võtma. Ja ikkagi mis tuluke see armatuuris põleb. Pisike roheline led pirn. Kogu aeg põleb. Seotud mingi eelsoendusega?
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Autol orig Denso starter. See ei ole ka eriti loogiline kui mootori temp on üks ja käivitamisel kord põleb tuli 5sek ja käivitub ideaalselt ja kui tuli hetkeks põlema läheb tekib käivitusel viivitus. Starter veab isegi erksamalt, kui ta kohe ei käivitu. Hommikul -8c poolpööret ja käis. Eks käin diagnostis ära.
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Päriselt ka?Kuno_T kirjutas:Autos on küünlad järgi kuni mootori temperatuurini 40 C.

BMW
Re: Bmw e46 2.0d probleem
pigem mõtles Kuno niimoodi, et küünlad rakenduvad käivitusel seni kuni moto temp on väiksem/võrdne 40 kraadiga
või mis?
või mis?
Re: Bmw e46 2.0d probleem
a niimoodi...teadsin küll et nad veel hõõguvad peale käivitust, aga et niikauaKuno_T kirjutas:Küünlad on pingestatud töötava mootoriga kuni mootori temperatuurini 40 C.
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Diagnostis käidud ja vigu pole. Millise anduri pealt selle jaoks sigaal võetakse? Ja kui kiiresti see auto soojaks peaks minema. Mul läheb töösoojaks auto ainult mnt sõites. Seisma jäädes hakkab mootori temp langema. Nagu olen lugenud on automaadil lausa 3 termostaati. Samas sõiduajal kerkib temp. normi mis on imelik, kui termostaat ei toimeta.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Rikkis termostaat ei pruugi toimetada ainult on/off. Ta võib ka poolenisti ainult avaneda, või 1/3, või üldse mitte. Termostaadid on üldiselt minev kaup sellel mootoril, kui kahtled, vaheta kõik korraga ära.
(Otsi foorumist varjatud menüü kohta, sealt saad täpsema temperatuuri teada. Nõela näit on suht kasutu diagnosti koha pealt.)
(Otsi foorumist varjatud menüü kohta, sealt saad täpsema temperatuuri teada. Nõela näit on suht kasutu diagnosti koha pealt.)
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Lisaks peab vist mälus viga olema et auto teatud aja jooksul ei saavuta vajalikku temp. EGR termostaadi saab konrollida:
1. Mahavõttes ja puhudes sisse. Kui õhk läheb läbi siis ta on külmaga avatud asendis. Selle vooliku läbimõõt ei ole küll väga suur aga suudab mootorit jahtuda.
2. Sissetuleva vooliku kinnipressima ja vaadata kas asi paraneb. Aga tuleb soetada endale spets tangid, mida tavalises vauosapoes ma pole leidnud. Kuid ei ole kaua üldse uurinud. Või hakata midagi aretada, aga tulin järeldusele et seal on palju liikuvaid osi ja sõites võib midagi seal piixu keerata. Seega tulin järeldusele, et lasen töökojal seda EGR termostadi vahetada. netis uurides selgus, et paljudele aitas ainult seda termostaadi vahetus. Mul isiklikult peaaegu ei muutunud midagi.
EGR termostaadi võiks ka eemaldada aga siis tuleb soojusvaheti ja EGR-i ka maha visata =) Aga siis veel oleks hea DDE-s mingit muudatused teha, keegi vist siin telegeb sellega. Minu meeles kui ta töötab las ta töötab.
Tomaadil on liskas veel kolmas elektromagnetiline termostaat, käigukasti soojusvaheti jaoks. Asub paisupaagi all, vist. Olen lugenud et see vahepeal aitab ka soojust varastadaa. Kuid see süsteem on kuidagi keeruline, mina iskliklut ei saand aru kuidas ta töötab =) Aga see rikkis termostaat mõnede vennade väidel võib kasti piixu keerata, kui ta koguaeg külmana töötab... Võib olla keegi targem seletab ära? =)
1. Mahavõttes ja puhudes sisse. Kui õhk läheb läbi siis ta on külmaga avatud asendis. Selle vooliku läbimõõt ei ole küll väga suur aga suudab mootorit jahtuda.
2. Sissetuleva vooliku kinnipressima ja vaadata kas asi paraneb. Aga tuleb soetada endale spets tangid, mida tavalises vauosapoes ma pole leidnud. Kuid ei ole kaua üldse uurinud. Või hakata midagi aretada, aga tulin järeldusele et seal on palju liikuvaid osi ja sõites võib midagi seal piixu keerata. Seega tulin järeldusele, et lasen töökojal seda EGR termostadi vahetada. netis uurides selgus, et paljudele aitas ainult seda termostaadi vahetus. Mul isiklikult peaaegu ei muutunud midagi.
EGR termostaadi võiks ka eemaldada aga siis tuleb soojusvaheti ja EGR-i ka maha visata =) Aga siis veel oleks hea DDE-s mingit muudatused teha, keegi vist siin telegeb sellega. Minu meeles kui ta töötab las ta töötab.
Tomaadil on liskas veel kolmas elektromagnetiline termostaat, käigukasti soojusvaheti jaoks. Asub paisupaagi all, vist. Olen lugenud et see vahepeal aitab ka soojust varastadaa. Kuid see süsteem on kuidagi keeruline, mina iskliklut ei saand aru kuidas ta töötab =) Aga see rikkis termostaat mõnede vennade väidel võib kasti piixu keerata, kui ta koguaeg külmana töötab... Võib olla keegi targem seletab ära? =)
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Nii termostaadi vahetus tuleb ikkagi ettevõta. Kuna peidetud menüüs sõiduajal temp üle 76c ei tõuse. Ja sinnagi tõuseb jube aeglaselt. Samas veel mingi viga küljes seoses eelsüüte küünaldega, kuna kui sealt menüüst vaadata, siis -3c olid küünlad ilusti järgi (tuli põles 6sek) ja käivitub ilust aga 3h hiljem käivitades näitas temp +7c (olin eelnevalt natuke sõitnud) ja eelsüüteküünla tuli põles maks 1sek. Mis seda asja juhib? Mootoriaju? Temp andur paistab korras olevat.
Re: Bmw e46 2.0d probleem
ja mis see viga siis küünaldega oleks?
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Tauri_J kirjutas:ja mis see viga siis küünaldega oleks?
Eelnevalt ju kirjas, et tahab pikemat käiamist!!!!! Õhtul kontrollin veel selle ära, kui kaua ikkagi need küünlad voolu all on.
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Lihtne küsimus, mis asi juhib eelsüüteküünalde käivitus eelset toimimist. Kas mootoriaju?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Korras mootor läheb -3 ka ilma küünaldeta ilusti. Mootori aju juhib ja info saab ta tempi andurist. +7 ei lükkagi küünlaid järgi ja kui käima läheb siis ka vaevaliselt, tuleb viga otsida mujalt: paagi pump, pihustid, pritseajastus, väntvõlli ja nukkvõlli kooskõla, silindrite tihedus jne.
Re: Bmw e46 2.0d probleem
Peaaegu õige: küünlad tulevad siiski järgi ka soojemaga, küll mitte eesmärgiga auto tööle saada.
Preheating
At temperatures below 5 °C, preheating takes place for at least 4 seconds. The preheating time increases as the temperature decreases.
After-heating
After-heating takes place after engine start at temperatures below 20 °C in order to improve idle and exhaust characteristics.
Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!