E46 330 probleem mootori töös
E46 330 probleem mootori töös
Probleemiks on mootori töös ebakõlad.
Õuesooja/külma auto käivitades kaob 3 silinder, kui pedaali kergelt peal ei hoia. Jukerdab senikaua, kuniks temp tõusb üle sinise. Kui pedaali peal ei hoia, siis lööb mootoritule põlema. Vead 3 silindri tööväärtus väär. Lambda nagu toimeab, kui mootor soe siis töötab kenasti. Bensiinilulu pole hullu. Korra kadus 3 silinder ka peaaegu et sooja mootoriga. Süüde välja ja sisse nigi nagu uus auto. Jubedasi lokerdab hommikuti ja õhtuti ning aru ei saa mis viga. Õli uus ja 5000 välbaga (castrol), poole rebitud sinna-tänna, küünlad 5000 km vanad (eelmised olid samakaua kuid olid juba põlenud), tuulutus toimib, lekkeid ei tuvastanud cleaneriga. mõistus otsas.
hakka või arvama, et klapp kõver vms.
Õuesooja/külma auto käivitades kaob 3 silinder, kui pedaali kergelt peal ei hoia. Jukerdab senikaua, kuniks temp tõusb üle sinise. Kui pedaali peal ei hoia, siis lööb mootoritule põlema. Vead 3 silindri tööväärtus väär. Lambda nagu toimeab, kui mootor soe siis töötab kenasti. Bensiinilulu pole hullu. Korra kadus 3 silinder ka peaaegu et sooja mootoriga. Süüde välja ja sisse nigi nagu uus auto. Jubedasi lokerdab hommikuti ja õhtuti ning aru ei saa mis viga. Õli uus ja 5000 välbaga (castrol), poole rebitud sinna-tänna, küünlad 5000 km vanad (eelmised olid samakaua kuid olid juba põlenud), tuulutus toimib, lekkeid ei tuvastanud cleaneriga. mõistus otsas.
hakka või arvama, et klapp kõver vms.
Re: E46 330
Tuli veel meelde, et auto riistvara ja tarkvara vin ei klapi, ehk KAS (vms) blok on vahetatud ja softi pole muudetud. auto 2002 aasta kuid aju 2001 uk versioon ilma gaaside uuesti kasutuseta, mul aga see must kopsik paremal ees. Ons võimalik, et viga softis?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 330
süütepool vigane? poleks esimene kord kui süütepool läbi läheb.Odavaid hiinakaid ei tasu panna, ei kesta üle paari kuu.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E46 330
Poole tõstetud ühelt silindrilt teisele ja mitme silindri vahel, kuid viga jääb ikka kolmandasse silindrisse.
Re: E46 330
tuulutuse süsteem pidavat lekkevaba ja tihke olema. klapp vahetatud ja voolikud/torud ei ole rabedad, aga kontrollin ise uuesti.
Re: E46 330 probleem mootori töös
Kellelgi DISA klappi ei vedel üle? 11617544805
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 330 probleem mootori töös
Kuuno, ära rohkem peale võta. Saan aru, et pühad ja puha.. Aga no püüa vähemalt
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 330 probleem mootori töös

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E46 330 probleem mootori töös
e-bays hakkas silma rem komp. kordi soodsam kui see uus klapp, kuid ei ole erilist usku sellesse.
Re: E46 330 probleem mootori töös
selles olen juba aru saanud jahh. kuid klapp teeb ikke koledat häält juba ja tuulutuse süsteem läheb vahetusse.
Re: E46 330 probleem mootori töös
arvuti käis järgi ja järjekord oligi selline et esmalt tuulutuse systeem kuna kahtlus on ikke seal(cleaneriga ei muutu midagi samas ei muutu ka midagi kui töötava mootoriga kork avada) ja DISA klapp. siis uuesti pea järgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
- Peamine sõiduk: 330Cd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E46 330 probleem mootori töös
Kas 3. silindri pihusti ei või vigane olla?
Re: E46 330 probleem mootori töös
Pihustid olid viimati kontrollides nagu ok. Kerge erinevus paaril pihustil (ära küsi mis väärtused), kuid lubatu piires kõik. Sain kätte Disa rem komplekti (alumiinuim laba ja vars ning see vidin) loks kadus, panin ka uue o tihendi. Vahetasin ära kogu tuulutuse süsteemi (puhusin ka ölivarda läbi), paras jamamine oli, kuna paar toru oli kergelt vale nurgaga. Puhastasin tühipöörete mootori, panin uue segusiibri tihendi. Tolku ikka mitte midagi. Puterdab samamoodi külmalt ja pöörded kõiguvad. Kontrollisin vöimalikke lekked cleaneriga ja ei mingit muutust pööretes ega töös. Terve purgi pihustasin klapile ja mujale laiali. Ainus erinevus mis ilmnes oli see, et varem, kui töötava mootoriga ölipunni avasin, ei juhtunud midagi, nüüd aga võtab lonkama. Disa klapi juurest ka õhuleket ma ei tuvastanud. Kui mootor lonkas ja puterdas, siis ühendasin lahti õhulugeja ja asi läks kohe paremaks, soojast peast nii ja naa, tagasi õhendades korra hullem siis jälle parem. Uurisin ka neid kummilõdvikuid ja neis pragusid ei olnud. Diagnostika viimane kord enne viimast rem, näitas ainult 3 ja üüdseks ka viienda silindri tööväärtus väär. Muud ei midagi. Kellelgi veel huvitavaid ettepanekuid? Peale rem andsin tõsiselt kuuma (ei hoidnud midagi tagasi) ja laiali ei lennanud:D
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 29.06.2010 20:41 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61
- Telefon: 56328938
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 330 probleem mootori töös
Ise võitlen sama murega,auto aint kupee 325.
Asi algas siis nii et jäin teele autoga,leidsin lõpuks et põles paagipumba kaitse läbi.
Panin uue kaitsme et saaks ära sõita,kõik ok kuni 10 km sõidetud ja uuesti sama jama.
Pump oli kutu,sõber leidis riiulist kohe teise pumba ja lõin selle seal teeääres kohe külge ja sellega teema tehtud.Kogu ülejäänud päeva auto nagu uus ja järgmine hommik käivitades no käima ei lähe.
Lõpuks kui käima läks siis podises nagu pudrupada,sai mõõdetud latist survet ja no 2,2,peab olema 3,5.
Kohe uut pumpa võtta polnud ja sai linna sõidetud,selleks ajaks juba mootorituli põles.
Nüüd uus pump,surve 3,5 nagu peab,käivitub ilusti vahest töötab ideaalselt ja vahest lonkab korralikult.
Mootorituli kustub vahel ise ära ja natukese aja pärast tuleb jälle ette,sõber juba mul.
Sai vahetatud karterituulutus,lekked kontrollitud,teist õhulugejat proovitud ja ilma sõidetud ning tõstsin oma 728 pealt süütepoolid ka e46 peale.
Inpa näitab vigu 1-5 silindri töös ja mõlemad lambdad enne katti,kusjuures 3 ja 5 silinder ei taha just tööd teha.
Küsimus ongi et kas need lambdad võisid ära kooleda selle poolpiduse bensupumbaga sõites?
Üritan natuke veel viga otsida ja kui muud ei leia siis vahetan need lambdad ära.
Asi algas siis nii et jäin teele autoga,leidsin lõpuks et põles paagipumba kaitse läbi.
Panin uue kaitsme et saaks ära sõita,kõik ok kuni 10 km sõidetud ja uuesti sama jama.
Pump oli kutu,sõber leidis riiulist kohe teise pumba ja lõin selle seal teeääres kohe külge ja sellega teema tehtud.Kogu ülejäänud päeva auto nagu uus ja järgmine hommik käivitades no käima ei lähe.
Lõpuks kui käima läks siis podises nagu pudrupada,sai mõõdetud latist survet ja no 2,2,peab olema 3,5.
Kohe uut pumpa võtta polnud ja sai linna sõidetud,selleks ajaks juba mootorituli põles.
Nüüd uus pump,surve 3,5 nagu peab,käivitub ilusti vahest töötab ideaalselt ja vahest lonkab korralikult.
Mootorituli kustub vahel ise ära ja natukese aja pärast tuleb jälle ette,sõber juba mul.
Sai vahetatud karterituulutus,lekked kontrollitud,teist õhulugejat proovitud ja ilma sõidetud ning tõstsin oma 728 pealt süütepoolid ka e46 peale.
Inpa näitab vigu 1-5 silindri töös ja mõlemad lambdad enne katti,kusjuures 3 ja 5 silinder ei taha just tööd teha.
Küsimus ongi et kas need lambdad võisid ära kooleda selle poolpiduse bensupumbaga sõites?
Üritan natuke veel viga otsida ja kui muud ei leia siis vahetan need lambdad ära.
Re: E46 330 probleem mootori töös
ma ka nüüd jõudnud kattide ja lambdadeni. Sai välja poogitud lisaks köigele ka veel see must paun EGR vms. pikalt kuuma andes küttis ühe kati tulipunaseks ja kohe olid ka vead tagasi. teine kapoti alt nähtav oli ok. Seega tundub et kat on hoopis elust lahkunud ja esimesed lambdad peaks saama välja pookida koos kollete küljes olevate kattidega. Kas siis m52 täispikk või seest tühjaks need mis olemas. Ootaks ka arvamusi ja lahendusi.
Re: E46 330 probleem mootori töös
Peale disa ja cctv polegi ise midagi teinud
Re: E46 330 probleem mootori töös
Ei saa küll 100% väita kuid mina ei ole ühtegi lambda pistikut avanud ega midagi selles suunas teinuid. Kui oleks asi selles siis peaks ju kuvama ka lambda vea? Mida mul ei tee.