Küttesääst on illusioon (kui just tahmafiltri/summuti/muid mänge ei mängita).
Täiesti puuduliku põhikooliharidusega peab olema uskumaks põlemisefektiivsuse
suurendamist läbi "lihtsa modifikatsiooni". Asi on ikka sõidustiili taga kinni.
Aga ega OEM softi eest keegi seisma ei hakkagi. Promoda tuleb ikka oma
isiklikke kodukootud teenuseid. Ja OEM tuleb maha laita mingi suvaliste
tagumisest august välja võlutud väidetega, näiteks CO2.
BMW on lõpmatult palju raha kulutanud diisli arendustöödesse.
Ja mingid aferistid hakkavad rääkima, et 100-500€ eest saab siiski asja paremaks
ja mitte midagi halvemaks ei lähe

Lubage püksid täis pasandada.
Paremaks saab ainult millegi arvelt ja see ei ole A4 mõõdus tšekk.
Ja tõestus on foorumis "lõplikult küttekulust" teemas. Suur enamik foorumlastest
ikka veel arvavad, et 135kW-ne 3. või 5. seeria tarbib raudpolt üle 4,5 liitri püsikaga
maanteel soojade õlidega ja korras autoga. Loomulikult peale chippimist läheb asi
paremaks, kui vahetult peale chippi pooled asjad laiali lendavad ja korda tehakse
Kuno, see on illustreeriv pilt. Tahan ainult selgitada, et selline "lagi" on olemas ja kasutusel.