e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Autoks e46 320d 110kw 2004a
Probleem siis selles, et suri eile foori tagant startides välja. Sai siis uuesti käivitatud, kuid oranž mootorituli hakkas põlema. Peale seda autol pöörded üle 3000 ei lähe ning auto turtsub ja podiseb sellise pöördemomendi juures. Kiirendab ka jube uimaselt võrreldes sellega, mis ennem oli. Sai täna ka diagnostikas käidud ja veaks ütles, et EGR on tahmanud ja turbo ei kogu rõhku üles( puhus 0.9-1). Kodus sai siis EGR ja sisselaske kollektor puhastatud ning ka uued vaakumvoolikud. Uuesti käivitades ikka pöördesse ei lähe ja kiirust kogub ikka uimaselt. Turbol klapp liigub.
Milles probleem olla võib? Omal juba mõistus otsas.
Probleem siis selles, et suri eile foori tagant startides välja. Sai siis uuesti käivitatud, kuid oranž mootorituli hakkas põlema. Peale seda autol pöörded üle 3000 ei lähe ning auto turtsub ja podiseb sellise pöördemomendi juures. Kiirendab ka jube uimaselt võrreldes sellega, mis ennem oli. Sai täna ka diagnostikas käidud ja veaks ütles, et EGR on tahmanud ja turbo ei kogu rõhku üles( puhus 0.9-1). Kodus sai siis EGR ja sisselaske kollektor puhastatud ning ka uued vaakumvoolikud. Uuesti käivitades ikka pöördesse ei lähe ja kiirust kogub ikka uimaselt. Turbol klapp liigub.
Milles probleem olla võib? Omal juba mõistus otsas.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
0,9-1 bari ülerõhuga peaks see auto liikuma väga edukalt, seega ilmselt tõesti ei puhu ta üldse ja kutt vaatas sul atmosfäärirõhku
Kui natuke alla 1 näitas, on okei, kui päris 0.9 alguse poole, on ilmselt rõhuanduriga ka mingi kala.
Kõik turboga seotud torud on ikka küljes?

Kui natuke alla 1 näitas, on okei, kui päris 0.9 alguse poole, on ilmselt rõhuanduriga ka mingi kala.
Kõik turboga seotud torud on ikka küljes?
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Kas viga põhjaaluses kütusepump ei või läbi olla? Sai proovitud ja turbo puhub ikka tuntavat survet. Auto hakkab gaasi põrandasse surudes puterdama, kui jõuab üle 2300-2500 ja üle 4000 üldse ei lähe. Taga pütt turtsub/ podiseb, kui põhjas hoida. Turbol said voolikud üle käidud ja kõik on korras. Turbol lõtke pole ja geomeetria liigub elektriliselt.
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Ennem seda anomaaliat jättis auto mõned korrad tõsiselt vahele, justkui oleks pidurit vajutanud. Autost käis jõnksatus läbi ja korra suri välja ka. Eelmine omanik ütles, et pump on vahetatud, kuid kõige odavama vastu, mis üldse võimalik oli. Pump töötab, kuid undab ja lekib justkui pistiku vahelt(?).
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Diagnostika näitas lambda viga( p0132), p1426 ja p1213
Üks on pöördklappide viga, sest need on eemaldatud. Tunne on nagu auto ei saaks piisavalt kütet kätte ja on jõuetu.
Üks on pöördklappide viga, sest need on eemaldatud. Tunne on nagu auto ei saaks piisavalt kütet kätte ja on jõuetu.
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Lambda kohta öeldi, et see on vana viga ja see on välistatud.
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Ehk on keegi Tallinnast, kes oskab loeks uuesti auto veakoodid üle. Saab selgemad pildid. Nüüdseks on EGR ja sisselase puhastatud. Veetud on ka uued vaakumvoolikud.
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Proovisin, kuid ei mingit muutust.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Paras segadus nende koodidega
Võiks ju ära kustutada need, vaadata mis tagasi tuleb ja sellele keskenduda. Ilmselgelt pole diagnostika erilisel tasemel kui puhtalt arvutiga vaadates räägitakse tahmanud EGR-ist. Üks veakood viitaks nagu pihusti elektrilisele veale, kas mingi normaalse seadmega loeti neid koode ikka?
Edit: Veakood P1213 tundub viitavat pihustile bensiinimootori puhul ja EGR-ile diisli puhul.

Võiks ju ära kustutada need, vaadata mis tagasi tuleb ja sellele keskenduda. Ilmselgelt pole diagnostika erilisel tasemel kui puhtalt arvutiga vaadates räägitakse tahmanud EGR-ist. Üks veakood viitaks nagu pihusti elektrilisele veale, kas mingi normaalse seadmega loeti neid koode ikka?
Edit: Veakood P1213 tundub viitavat pihustile bensiinimootori puhul ja EGR-ile diisli puhul.
Viimati muutis teet82, 30.03.2015 22:32 41, muudetud 1 kord kokku.
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Kasutaja arnis oma seadmega luges. Koodid kustutas ära, kuid need on need koodid, mis tulid kohe tagasi.
Pihustid pidid korras olema.
Pihustid pidid korras olema.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Mis mõttes tulid kohe tagasi, kas kohe peale kustutamist süüde sees seisva mootoriga? Kui nii, siis see EGR-i viga saaks vist ainult magnetklapis või selle juhtmetes olla.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Ma ei öelnud, et EGR tahmanud, see arvatavasti on nii, aga arvuti sellest ei räägi.
Turbo puhus kõige kangemalt kiirendades 1150, kuigi DDE soovis 1400st üle.
Lati rõhk oli nii nagu DDE soovis, seetõttu eeldan et siiski õhuga jama.
Lambda ei ole välistatud, lambda tuli kohe tagasi. Tundub, et see pole üldse
ühendatudki autoga enam, aga seda on alt näha, ehk siis kodune ülesanne.
Ja termostaatide probleem väga kõrgel kohal, ära tegemata jäta.
EGR ei andnud üldse mingit vaakumit, solenoidi viga võib vabalt olla
(kui just lambda jama EGRi välja ei lülita).
Anyway, enne vigade kustutamist sai tehtud tõmmis.
http://www.upload.ee/files/4603109/e46_ ... E.xps.html
Peale kustutamist tuli kõik tagasi (v.a. pihusti). Pihustid püsisid kõik 1,5 piires,
igasuguse koormusega.
Kas muidu pöördklappide solenoid oli ka minema visatud? Kui ei, pane pistik tagasi.
Siis ei lähe see ka mädanema, ei ole ka niisama viga salvestunud.
Teistele õpetuseks, eemaldada ainult vaakumsüsteem, elektriline solenoid jätta külge.
EDIT: WDSist lugedes tundub, et lamba täpsustab EGRi tööd. Võimalik, et antud autol
lambda viga lõpetab igasuguse EGRi töö, mis omakorda paneb check engine põlema.
Võimalik, et mindud nii ülbeks, et autol puudub minek just sellepärast, aga vaevalt
nii vanadel autodel seda taktikat kasutati.
Turbo puhus kõige kangemalt kiirendades 1150, kuigi DDE soovis 1400st üle.
Lati rõhk oli nii nagu DDE soovis, seetõttu eeldan et siiski õhuga jama.
Lambda ei ole välistatud, lambda tuli kohe tagasi. Tundub, et see pole üldse
ühendatudki autoga enam, aga seda on alt näha, ehk siis kodune ülesanne.
Ja termostaatide probleem väga kõrgel kohal, ära tegemata jäta.
EGR ei andnud üldse mingit vaakumit, solenoidi viga võib vabalt olla
(kui just lambda jama EGRi välja ei lülita).
Anyway, enne vigade kustutamist sai tehtud tõmmis.
http://www.upload.ee/files/4603109/e46_ ... E.xps.html
Peale kustutamist tuli kõik tagasi (v.a. pihusti). Pihustid püsisid kõik 1,5 piires,
igasuguse koormusega.
Kas muidu pöördklappide solenoid oli ka minema visatud? Kui ei, pane pistik tagasi.
Siis ei lähe see ka mädanema, ei ole ka niisama viga salvestunud.
Teistele õpetuseks, eemaldada ainult vaakumsüsteem, elektriline solenoid jätta külge.
EDIT: WDSist lugedes tundub, et lamba täpsustab EGRi tööd. Võimalik, et antud autol
lambda viga lõpetab igasuguse EGRi töö, mis omakorda paneb check engine põlema.
Võimalik, et mindud nii ülbeks, et autol puudub minek just sellepärast, aga vaevalt
nii vanadel autodel seda taktikat kasutati.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Eile sai otsitud selle EGR-i koodi kohta ja kuskil suhteliselt põhjalikus tabelis oli kirjas, et see tähendab lühist massiga. Sinu loetud koodi juures olev "Ansteuerung Kurzschluss nach Masse" tähendab sama asja. Seega igasugune seos ERG-klapi endaga puudub, viga on elektrilises juhtimises/magnetklapis. Kui kood tuleb kohe peale kustutamist tagasi, siis ei saagi muud varianti olla.
Iseasi muidugi, et kas see on mootori probleemi põhjuseks. Kahtlaselt palju on neid elektriahelate veakoode, võib-olla mingi suurem jama kuskil juhtmestikus.
Iseasi muidugi, et kas see on mootori probleemi põhjuseks. Kahtlaselt palju on neid elektriahelate veakoode, võib-olla mingi suurem jama kuskil juhtmestikus.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Väga hea mõte. Mul jäi meelde, et ma tõmbasin korra vaakumi ära radika kardinal,
ka seal oli vaikus. Aga kui ma WDSist loen:
Ja nüüd minnes tagasi kõikide vigade juurde, siis kaitse nr 2 plokis A8682 vastutab kõigi
nende vigade eest, mis olid salvestunud.
Seega peaks ennast vaevama selle kontrollimisega (veidi nõmedas kohas küll jah).

Kui see ongi läbi, siis selle vahetus arvatavasti piisavalt head tulemust ei anna.
ka seal oli vaikus. Aga kui ma WDSist loen:
Siis pidid nad kinni olema.The radiator shutter is opened at:
Coolant temperature > 111°C or
Fan speed > 3000 rpm
Ja nüüd minnes tagasi kõikide vigade juurde, siis kaitse nr 2 plokis A8682 vastutab kõigi
nende vigade eest, mis olid salvestunud.
Seega peaks ennast vaevama selle kontrollimisega (veidi nõmedas kohas küll jah).

Kui see ongi läbi, siis selle vahetus arvatavasti piisavalt head tulemust ei anna.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Olen kunagi 100kW M47 vahetanud ühte kaitset seal, veaks oli turbo magnetklapil "plussi" puudumine. Põhimõtteliselt võiks mõõta 12V olemasolu ühel suvalisel magnetklapi pistikul, esialgu ei peagi lammutama hakkama.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Vaakumi olemasolu oleks pidanud diagnostik kontrollima.
Arnis ei andnud päris selget vastust, et kas see EGR-i viga tuleb kohe tagasi, ilma et autot käivitaks. Kui tuleb, siis on see ikkagi elektriahela viga.
Arnis ei andnud päris selget vastust, et kas see EGR-i viga tuleb kohe tagasi, ilma et autot käivitaks. Kui tuleb, siis on see ikkagi elektriahela viga.
Viimati muutis teet82, 30.03.2015 22:33 49, muudetud 1 kord kokku.
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Turbo on mul üldse elektrilise geomeetriaga ja see klõpsub, kui algul süüde sisse panna. Pidurivõimendi hakkab 1-2 sekundiga tööle.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Arnis tegi kindlaks, et neil asjadel on sama kaitse, turbost pole juttu sinu auto puhul.
Kontrolli siis ära see kaitse või kui saad mõnele nendest magnetklappidest ligi, siis mõõda testriga, kas 12V tuleb neile süüde sees... Kaua võib
Kontrolli siis ära see kaitse või kui saad mõnele nendest magnetklappidest ligi, siis mõõda testriga, kas 12V tuleb neile süüde sees... Kaua võib

- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Vaakumvoolik jookseb otse vaakumpumpa. Kui tugevalt see peaks sealt otse imema?
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Homme vaatan auto üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Kui ära tüdined, astu läbi ja teen korda. Häbi peaks olema et nii lihtsat autot ei suudeta diagnoosida!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Tänud Arnisele ja Patrikule, nüüd auto korras. Viga oli kaitsmes.
- sander3970
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 14.01.2013 18:38 37
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 53974149
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Tänud Arnisele ja Patrikule, kes aitasid viga leida. Auto nüüd korras. Viga oli kaitsmes.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Viga oli juba siis suure tõenäosusega kaitsmes kui see EGR-i viga peale kustutamist kohe tagasi tuli.
Alati tuleb lugeda kogu veakoodiga kaasa olevat juttu, tegelik info peitubki seal. Mul on hea targutada, olen sarnase teema kunagi läbi teinud. Üks tuttav lasi vahetada EGR-i klapi ja palus pärast veakoodi ka kustutada. Hakkasin siis kustutama ja vaatasin veakoodi, oli samuti mingi "short to ground", ehk eelmine diagnostik oli pange pannud või mingi algeline diagnostikaseade kuvaski lihtsalt "EGR" ilma igasuguse muu jututa. Inimene maksis tühja selle EGR klapi eest.
Alati tuleb lugeda kogu veakoodiga kaasa olevat juttu, tegelik info peitubki seal. Mul on hea targutada, olen sarnase teema kunagi läbi teinud. Üks tuttav lasi vahetada EGR-i klapi ja palus pärast veakoodi ka kustutada. Hakkasin siis kustutama ja vaatasin veakoodi, oli samuti mingi "short to ground", ehk eelmine diagnostik oli pange pannud või mingi algeline diagnostikaseade kuvaski lihtsalt "EGR" ilma igasuguse muu jututa. Inimene maksis tühja selle EGR klapi eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Viga ei ole kaitsmes, tagajärg on kaitsmes. Lühis tuleb nüüd üles otsida ja likvideerida. Ja siis uuesti vaadata mis ja kuidas sest vigu võib veel olla.arusaamatuks jääb, kuidas nii lihtsat asja ei panda tähele, veana sees egr, lambda, tangentsiaalklappide, radika ribide, eelsüüteküünalde ploki jne vead??
Kõiki neid tühja maksmisi saab vältida, kui diagnoos ja remont võtta ühest kohast, aparaat on taga ja reaalselt toimub veaotsing mitte lampi ei vahetata asju mis " diagnostika" ütles.
Kõiki neid tühja maksmisi saab vältida, kui diagnoos ja remont võtta ühest kohast, aparaat on taga ja reaalselt toimub veaotsing mitte lampi ei vahetata asju mis " diagnostika" ütles.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Jah, nii ma ütlesin.arnis kirjutas: Kui see ongi läbi, siis selle vahetus arvatavasti piisavalt head tulemust ei anna.
Ja ära sõima asju tühjaks maksmiseks. Selle raha eest, kus üks kliendiga tund aega tööd
teeb ei liiguta teine sõrmegi.
Nii mõnigi klient tahaks et tal ainult viga üles leitakse, probleemi võib ta ise lahendada.
Pigem diagnoosida ühes kohas kommiraha eest ja lasta venekeelsel spetsialistil, kes arvuteid
ei tunne, katkise juhtme korda teha kolme pudeli viina eest kui maksta kolmekohaline summa
sellele, kes multifunktsionaalsuse eest küsib iPhone-i hinda.
Tegu on E46-ga, maksta pisikese töö eest 5% auto hinnast ei ole mõistlik.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
nagu näha siis kommiraha eest saab ka vastava diagnoosi, nagu ka viina eest vastava töö, mõnel läheb 15min, teine ei saa ka tunniga hakkama. hale värk
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Mu meelest on teema lahendatud ja diagnostikunnid võiks oma profesionaalseid kretiinsusi arutada silmast-silma.
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
See on foorum ja jutt on teemakohane, ma ei näe küll mingit probleemi siin.illukas316 kirjutas:Mu meelest on teema lahendatud ja diagnostikunnid võiks oma profesionaalseid kretiinsusi arutada silmast-silma.
Kui diagnostik ei saa täpselt veast aru, siis ei tohiks ta lihtsalt raha küsida selle eest, siis pole nagu midagi kiruda kellelgi pärast.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e46 320d ei lähe pöördesse ning on uimane
Milles siis viga oli, mille pärast kaitse põles?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520