E46 330d rihmaratas

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
rebz
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 27.10.2010 23:28 18
Peamine sõiduk: Bmw 330d e46
Telefon: 5540016
Asukoht: Hiiumaa

E46 330d rihmaratas

Postitus Postitas rebz »

Tere mure on selline, et sai paar päeva tagasi ostetud 2003 aprill bmw 330d, m57n mootoriga. Omanik väitis et just oli läinud konditsioneeri rihm puruks ja pole jõudnud ära vahetada(andid uue rihma kaasa). Läksin järgmine päev auto alla ja tuli välja, et konditsioneeri rihm on liiga suur, rihm ise on õige koodiga(gates 4PK885). Hakkasin edasi siis vaatama, kliimapump on nelja soonega(nagu m57n il olema peab) aga rihmaratta kliimarihma koha peal on 5 soont. Lisaks veel see, et koodi järgi on suur rihm m47 mootori oma. Mul sai aeg otsa ja edasi ei viitsinud pusida ,aga KAS on võimalik üldse panna m57n väntvõlli otsa m47me rihmaratast? Suur rihm(m47 mootrori koodiga 5PK2030) ise on normaalse pinge all ja terve, et pikkuse poolest ta sobib.
Viimati muutis rebz, 08.06.2015 18:19 36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rebz
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 27.10.2010 23:28 18
Peamine sõiduk: Bmw 330d e46
Telefon: 5540016
Asukoht: Hiiumaa

Re: E46 330d rihmaratas

Postitus Postitas rebz »

Kuno_T kirjutas:
rebz kirjutas:Läksin auto alla ja tuli välja liiga suur on rihm, rihm ise on õige koodiga(gatesi oma). Rihm ise on normaalse pinge all ja terve, et pikkuse poolest ta sobib.
Kas ise ka aru saad, mis juttu sa siia kirjutasid?
Mul sai aeg otsa ja edasi ei viitsinud pusida ,aga KAS on võimalik üldse panna m57n väntvõlli otsa m47me rihmaratast?
Piisavalt pressides läheb kana ka mesipuusse. Kuid tundub, et Muhumaal on midagi väga valesti- kohe meenusid saarlaste anektoodid muhukate kohta, :).
Parandasin natuke, ehk sai asi selgemaks.
Vasta