
E46 320d automaat 110kw turbo
E46 320d automaat 110kw turbo
Eile siis kiirendades kadus äkitselt jõud ära ja ka mootori temp otsustas tõusma hakata. Õnneks juhtus see täpselt 1km enne koju jõudmist. Nii et selle pealt sai kokku hoitud. Pilt mis siis kodus avanes kui olin kogu vajaliku mandi eest kätte saanud ja vaakum paagil ühe toru otsa katki teinud. Pmst on turbo kinni kiilunud ja võll käib raskelt ringi. Egr ja lõdvikud+ cooler on ka jõle õlised.Küsimus on selles et siis kas selle õli ja kinnikiilumise ning mutri otsast kukkumise põhjuseks on ainult oma aja ära elanud turbo?


Surisev BMW 323i 1983.a
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Kui see, mis turbo ümber toimus (väljastpoolt) sind muretsema ei pannud,
siis pigem on probleem omanikus, mitte turbos
Igasuguseid asju tehakse või jäetakse tegemata.
Alates tuksis karteri tuulutusest, kuni vahetamata õlini "viimased paar aastat".
siis pigem on probleem omanikus, mitte turbos

Igasuguseid asju tehakse või jäetakse tegemata.
Alates tuksis karteri tuulutusest, kuni vahetamata õlini "viimased paar aastat".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Ega seda õli seal ennem ei olnud ja ega ma iga nädal ka oma pead kapoti alla pane et vaadata milline turbo välja näeb. Üldjuhul teen standard checki et vedelikud paigas oleks. Eeldan et siis lahmas õli nii palju igale poole mujale et õlituseks ei jagunud. Kas on mõtet uus keskosa tellida või juba terves tükis taastatud turbo? Või on tavaliselt geomeetria ka nii kulunud et üldjuhul pole mõtet vana kasutada? Küsin kuna teil on tõenäliselt selliste probleemidega kogemusi rohkem kui mul.
Surisev BMW 323i 1983.a
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Ega sellised asjad ei juhtu üleöö, tavaliselt ikka annavad märku eelnevalt.
Kui cooler ja lõdvikud on õli täis, siis oleks ju pidanud ka suitsema tagant, õlitase langema jne..
Võimalik, et selle mutri kerib ise lahti kui külma poole tiivik korpusesse jookseb ja kuuma poole tiivik püüab võlli ringi ajada, oleneb kumba pidi turbo võll pöörleb. Mutri leidsid ikka üles v
Kui cooler ja lõdvikud on õli täis, siis oleks ju pidanud ka suitsema tagant, õlitase langema jne..
Võimalik, et selle mutri kerib ise lahti kui külma poole tiivik korpusesse jookseb ja kuuma poole tiivik püüab võlli ringi ajada, oleneb kumba pidi turbo võll pöörleb. Mutri leidsid ikka üles v

Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Kui turbo ikka vabalt ringi ei käi ja põhjusks pole see lahti tulnud tiivik, siis on see turbo õhtal omadega. Järgmine küsimus oleks, et kas õli ikka on mootoris. Jutu järgi kontrollivad kõik pidevalt õlitaset, aga siiski vahel mõni helistab ja laseb kolinat läbi telefoni, et mis küll viga võib olla.
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Võtan turbo maha kui koju tagasi lähen ja kontakteerun hr Kuuliga ja saan teada kas saab miskit sellest teha.
Nt Teedule prilli raamid
Nt Teedule prilli raamid

Surisev BMW 323i 1983.a
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Eks enam pole nii lõbus kui uue turbo pead ostma 

Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Täiesti uut originaali polegi mõtet osta sellise vanusega autole. Kui kogu ülejäänud mootor+käigukast ka uus orig panna siis oleks asjal rohkem jumet. Aga nii vaimustuses ma bmwdest ka ei ole.
Surisev BMW 323i 1983.a
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Sain lõpuks aega et tegeleda selle murega ja see on ikka mõnusalt kokku jooksnud. Käisin ka BR turbos hinda uurimas kuna see kohe siin samas ja sain taastatud junni hinnaks 350.- koos tihenditega.Tundub kuidagi odav aga no garantii saab 1aastaks. Sealt muidugi soovitati ka õlirõhk ära mõõta,cooler+torud puhastada ja kogu filtrindus ära vahetada mis min programmis on õli filter koos õliga ja see karteri tuulutuse klapp või siis selle element mida ma tõenäoliselt ka teen.Kuigi ma ise arvan et see õlitus jäi puudulikuks selle lekkimise tõttu. Mõtlesin et paneks mehhaanilise näidiku sinna turbo õlitus torule vahele. Siit ka siis küsimus et palju see rõhk tühikäigul bmwl olema peaks. 3-4bar?
Paar pilti ka ohvrist kes sündmuskohalt välja toodi.


Paar pilti ka ohvrist kes sündmuskohalt välja toodi.


Surisev BMW 323i 1983.a
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Panin asemele Br turbost ostetud taastatud turbo. Maksis koos tihenditega 350.- . Käima pannes on kohe alguses juba ulumist kuulda ja pööretel see suureneb, mingid vuffel labad tõenäoliselt aga noh kuuldavasti on mõni uluva taastatud turboga sõitnud kaua kaua. Ei ole üldse rahul nendelt saadud turboga.
Surisev BMW 323i 1983.a
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Tänu klientide nõudmistele on kuul ja br järjest odavamaid lahendusi pakkuma hakanud kuni sinnamaani kus nende töö enam kriitikat ei kannata. Vanasti maksis taastamine paar sotti rohkem ja see ei olnud nende puhas kasum. Professionaalsel tasemel enam nende kontoritega tööd teha ei saa kahjuks
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E46 320d automaat 110kw turbo
Njah professionaalne oleks olnud kui nad oleks pakkunud mulle ka seda natsa kallimat varianti ja hoiatanud mind selle ulgumise eest. Ma ei oleks seda ostnud aga nüüd on teada. Põhiline on see et see nüüd seal vastu ka peaks. Kuna nägin sitaks palju vaeva igasuguse eeltööga pmst pesemise ja puhastamisega ning huvitav on mõelda et uus õli ja erinevad filtrid + igasugused tihendid maksavad kokku pmst sama mis see taastatud turbo 

Surisev BMW 323i 1983.a