Specified air pressure vs Actual

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Specified air pressure vs Actual

Postitus Postitas voss123 »

Nimelt küsimus selline, et progest leian sellise näidu nagu specified air pressure. Oskab keegi öelda mida see peaks näitama? Käisin mõõtmas, turbo lööb peale max koormusega 1.75 bar, samal ajal Specified näitab aga 2.2 midagi.

Any ideas?

Tänud
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Specified air pressure vs Actual

Postitus Postitas teet82 »

See "specified" peaks olema aju poolt oodatav näit, arvestades teisi signaale, pöördeid jne..
Kindlasti ei kasva "actual" näit sellega kunagi täpselt koos, aga mingil hetkel peaks siiski järele jõudma. Turborõhu puhul ei saa neid lihtsalt gaas põhjas kiirendades võrrelda, sest pöörded kasvavad liiga kiiresti ja ei jõua jälgida midagi.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Re: Specified air pressure vs Actual

Postitus Postitas voss123 »

1.75 on normaalne turborõhk või peaks ta ikkagi rohkem originaalis peale lükkama?
patrik
Huviline
Postitusi: 4594
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: Specified air pressure vs Actual

Postitus Postitas patrik »

Absoluutväärtuses või üle atmosfäärirõhu?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Re: Specified air pressure vs Actual

Postitus Postitas voss123 »

päris täpselt sealt ei uurinud mis süsteemis see on, aga kaldun 99% arvama et see näit oli sealt absoluut ikkagi
või siis ma ei saanud su küsimusest hästi aru aga nagu ma aru saan siis ta näitas 1750 mBari sisendrõhuks
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Specified air pressure vs Actual

Postitus Postitas martinlink »

Algatuseks huvitaks, mis mootori ja aastakäiguga tegu on.

Kui specified on 2,2 siis ei saa ju ometi üle atmosfäärirõhu olla :roll:
Ideaalis võiks salvestada seda ekraani sõidu ajal ja 3. käiguga teha täisgaasiga tõmme 1300rpm -> 3000+rpm, siis saab kõige paremini hinnata mida tegelik rõhk teeb.

Ega turbo pole millalgi taastatud juhuslikult?
Üldiselt prefacelift puhub stockis 2,2 absoluutset ja facelift 2,35. Kui sul üle 1,75 üldse ei lähe, on vaakumitorud auklikud või on turbol mingi seadistus paigast.
voss123
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.10.2015 16:59 01
Peamine sõiduk: E46

Re: Specified air pressure vs Actual

Postitus Postitas voss123 »

3.0 diisel 2000 aasta p
aga jah, see mis ma nägin oli 1.75,
aga huvitav on siis see et rõhk pole siis mis olema peaks, kuid tehasekiirenduse saan kätte
Vasta