Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tervist sai endale ka soetatud bmw E46. häirib , miks mootor on õline ja vasakul on tühi auk , mis on puudu ? Sai vahetatud ka tosoolilõdvik , kuna mõra oli sees ja lekkis nüüd aga õhtuskorgi vint maas
Enne külmade saabumist oleks mõistlik ühe hooga kõik kahtlasevõitu vollad välja vahetada. E46 peal jahutussüsteem on üks paras peavalu. Kui jupiti hakkad vahetama, siis saad mõne aastaga ikka kõikidele plastikosadele ringi peale tehtud.
illukas316 kirjutas: Teine kord võta korgi keeramiseks 10 või 20 sendine
See on täitsa mõistlik soovitus. Kui pole kogemusi, et kui kõvasti peaks mingit polti või asja keerama, siis kipuvadki murduma või keermed maha minema. Olen näinud kõrvalt, kuidas akuklemmide M6 polte keeratakse täie jõuga kuni pooleks lähevad
ttsys kirjutas:Seal augus paikneb bensukatel aku. Diislite akud sinna ei mahu ja seetõttu on need taha viidud.
Aku on seal augus ainult R4 bensukatel, R6 bensukatel aku samuti pagassis. BMW üritab sellega ka paremat kaalujaotust saavutada. Minu masinal aga seal augus üldse DSC hüdro klapp.
Kõik õige aga kaalu jaotusega ei ole peale r4 seal mingit pistmist. Veel hullem - taga parem nurk surutakse diagonaali.
Suurte bensukate akud ei mahu sinna auku. Muidugi on mõistlik sinna midagi mahutada, kui vajadus. M mudelitel seal jah oma elu.
Kõva arutelu meil nüüd eksole. Kaalu jaotus on muidugi oluline aga aku ei ole BMW-l taga eraldi ülesandega, et kaalu jaotada. See ei mahu lihtsalt nende mootoritega ette või salongi istmete alla. See on sund-käik, et aku on taga ning kõik muu kaalu jaotus peab sellega lihtsalt arvestama. Taha keskele seda panna ei saa (nagu kopikal) ja nii ongi ühes ääres ning teisel pool sumpsi taga pütt.... nagu r4-del neid seal muidugi pikuti poleks. Keskele pole neid igatahes kokku tõmmatud tagasilla pärast ja kokkuvõte ongi sigri-migri.
Oskate keegi öelda, miks paisupaagis on näha ,et tosool on õliga segamini ? Sain aru , et bmw viga on vaakumpumbatihend , mis endal ka läbi , kas need on omavahel seoses ? Palju selle tihendi vahetus maksab ligikaudu ?
Su BMW-l ei ole seal tosool, sest see ei ole VAZ ja võid selles täiesti kindel olla.
Vaakumpumbal ei ole jahutusvedelikuga ja üldse veesärgiga midagi pistmist. Diiselmootoril muud kohad, kus jahutusvedelik ja õli saavad kohtuda.
Ka seda mõistlik kontrollida. Igas norm töökojas on abiks selline töövahend: " onclick="window.open(this.href);return false;
eerik93 kirjutas:Oskate keegi öelda, miks paisupaagis on näha ,et tosool on õliga segamini ? Sain aru , et bmw viga on vaakumpumbatihend , mis endal ka läbi , kas need on omavahel seoses ? Palju selle tihendi vahetus maksab ligikaudu ?
Mis viga oli siis? Plokikaane tihend? Või õli jahuti?
eerik93 kirjutas:Oskate keegi öelda, miks paisupaagis on näha ,et tosool on õliga segamini ? Sain aru , et bmw viga on vaakumpumbatihend , mis endal ka läbi , kas need on omavahel seoses ? Palju selle tihendi vahetus maksab ligikaudu ?
Mis viga oli siis? Plokikaane tihend? Või õli jahuti?
Kui juhuslikult kellelgi veel sama mure peaks olema, siis:
Õli kaob ja paisupaak õliga segamini jahutusvedelikku täis -> tagant ei tossa valget auru -> õliflitri korpuse juures oleva "heat exchanger"i vahetus -> korduv läbipesu -> õli ikka kaob -> plokikaane remont
Kui tagant tossab valget auru siis mõlemat teha.