E46 328 külm
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E46 328 külm
Siis eriti imelik. Varuosajooniste järgi oled detailid tuvastanud ja kõik originaal? Ühendused kõik õiged?
Re: E46 328 külm
Läks külge uus termostaat. Veepump sai välja võetud, metall labadega kõik ilus. Soojaklapid kontrollitud. Võtsin veel kõik lahti tegin läbipesu. Pold ühtegi ummistunud kohta. Uus suur radikas. Aga väikses ringis ei toimu ringlust. Võtsin salongiradikast tuleva otsa lahti mis läheb nüüd tagasi paisupaaki. Puhusin sealt voolikust sisse, tekitasin nagu survet süsteemi ja ringlus toimus, hakkas salongiradika lahtisest otsast vett tulema. Ei tohiks nagu mingit ummistust ka olla. Aga vesi ringi ei käi ja soojaks ei lähe. Voolikud kontrollitud ja peaks kõik õigest olema.
Tuleb mootorist , läheb soojaklappidesse, sealt edasi radikasse ja radikast tagasi paisupaagi alla. Peaks nagu loogiliselt kõik õige olema. Mõistus täitsa otsas .
Tuleb mootorist , läheb soojaklappidesse, sealt edasi radikasse ja radikast tagasi paisupaagi alla. Peaks nagu loogiliselt kõik õige olema. Mõistus täitsa otsas .
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 328 külm
Vaata igaks juhuks, et soojaklappide torud vahetuses poleks.
Re: E46 328 külm
Soojaklapid töötavad ju nii, et kui voolu taga pole on nad koguaeg avatud. Asja kontrolliks viskasin need hetkeks isegi vahelt minema ja panin toru lihtsalt . Et seegi võimalik viga vältida
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 328 külm
Okei. Proovi uuesti õhutada, näiteks selle õpetuse järgi:
(Või kui juba täpselt nii tegid, siis ma ei oska rohkem midagi välja pakkuda.)
Ainuke vahe BMW õpetusega on see, et vahepeal kork peale ja pöördeid anda. Sisuliselt sama protseduur nagu diiselmootoritega.Originally Posted by BMW-North View Post
Hi Doug
I've done two complete coolant overhauls in the past 4 weeks on a 330 and 325 using pretty much the same method my dad taught me on old cars.
With car off pour coolant slowly into completely dry coolant system via the ET cap hole until full. In both cases the system only took about 3L of it's 8.4L capacity at this point.
Set ignition to position 2 and adjust heater so the max heat is on and the fan is on lowest setting. Leave ET cap OFF. Start car. The minute you start the car the water pump basically scoops all the coolant and starts to push it through the system. With only half the coolant in the system it will get hot fast and thermostat will open. The waterpump doesn't push air so you have to start adding the rest of the coolant.
Continue to add coolant slowly - at this point you need to rev the engine about 4 times up to about 4000 RPMs so that the waterpump is spinning hard enough to push the water through the coolant system. As the system fills it will push water easier and you will see the coolant starting to cycle as it will begin spitting back into the ET tank at the bottle neck. At this point you'll have about 90% full. Since the coolant is now getting hot put the cap on the ET tank.
Rev the car once or twice more and then open up the bleeder screw at the ET tank - don't remove it just turn it back a couple of turns to let the remaining air escape. This takes about 2 mins.
Turn car off - let it cool then adjust the ET tank level to the recommended bobbing position for a cold tank. Might take another 1/2 liter at most.
Done.
(Või kui juba täpselt nii tegid, siis ma ei oska rohkem midagi välja pakkuda.)
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 328 külm
Ei tea kuidas e46-l see süsteem on aga elukaaslase e36-l oli taoline jama,et sooja ei tule.
Vahetatud sai salongi radikas,termostaat jne..
Lõpuks kiskusin armatuuri alt lahti,keerasin soojanuppu ja vaatasin,et selle taga olev tross on hoova tagant ära tulnud.
Salongiradika ees on mingi luuk mida see siis liigutas,panin tagasi ja nüüd tuleb sooja ka.
Vahetatud sai salongi radikas,termostaat jne..
Lõpuks kiskusin armatuuri alt lahti,keerasin soojanuppu ja vaatasin,et selle taga olev tross on hoova tagant ära tulnud.
Salongiradika ees on mingi luuk mida see siis liigutas,panin tagasi ja nüüd tuleb sooja ka.