E46 probleem soojalt käivitamisega!
Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!
Lihtsam ja loogilisem on pihustid ühekaupa eraldada latist, pannes kütusetoru pimedaks näiteks kuullaagrikuuliga. Käima läheb ka kolme silindriga või siis vaadata iga kord arvutiga rõhku, et kas läks paremaks midagi. Pihustipesad tuleb hoolikalt puhtaks teha ja iga kord uus seib panna, muidu tahmavad nii kinni, et ei saagi neid enam kätte kui vaja peaks olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06.08.2015 10:11 48
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 56125656
Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!
Mis see normaal rõhk peab olema ? Mis vahemikus kõikuma peaks ?teet82 kirjutas:Lihtsam ja loogilisem on pihustid ühekaupa eraldada latist, pannes kütusetoru pimedaks näiteks kuullaagrikuuliga. Käima läheb ka kolme silindriga või siis vaadata iga kord arvutiga rõhku, et kas läks paremaks midagi. Pihustipesad tuleb hoolikalt puhtaks teha ja iga kord uus seib panna, muidu tahmavad nii kinni, et ei saagi neid enam kätte kui vaja peaks olema.
No ma vaatan täna, et kui asja saan käima ja töötab ilusti, siis ostan uued seibid asemele ja vahetan ära.
Seda kuullaagrikuuli juttu olen ka kuulnud ühekõrvaga, aga eks pean katsetama !
Tänud !
Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!
Miinimum rõhk peaks ametlikult olema 250bar, et aju pihustid avaks ja käivituda lubaks.
Mõned räägivad, et remondijuhendites on antud "target" rõhud, mis võiks ideaalis olla, aga tegelikult avatakse pihustid ka natuke väiksema rõhuga, kindlalt ei oska öelda seda.
Mõned räägivad, et remondijuhendites on antud "target" rõhud, mis võiks ideaalis olla, aga tegelikult avatakse pihustid ka natuke väiksema rõhuga, kindlalt ei oska öelda seda.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06.08.2015 10:11 48
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 56125656
Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!
ühesõnaga, et pihustite viga oli 
Aga imelik, et paaripäevaga läbi

Aga imelik, et paaripäevaga läbi
