E91 jõnksutab
E91 jõnksutab
2009. a 330xd, automaat.
Kõige hullemad vead ongi ikka need mis kogu aeg ei esine. Nüüd juba mitu korda olen tähele pannud, et auto jõnksutab aeg-ajalt. On juhtunud erinevatel kiirustel nii kohalt minekul, kui tänavakiirusel sõites. Ühine nimetaja tundub olevat see, kui palju gaasipedaali vajutan. See on siiani alati esinenud, kui vajutan õrnalt gaasi, hoian selles asendis ja auto nagu ei suudaks otsustada kas minna või mitte ja hakkab jõnksutama. Kas asi pigem gaasipedaali juures, drosselklapis, käigukastis, kuskil mujal? Äkki on keegi kokku puutunud.
PS "vajuta rohkem gaasi" ei ole lahendus
Kõige hullemad vead ongi ikka need mis kogu aeg ei esine. Nüüd juba mitu korda olen tähele pannud, et auto jõnksutab aeg-ajalt. On juhtunud erinevatel kiirustel nii kohalt minekul, kui tänavakiirusel sõites. Ühine nimetaja tundub olevat see, kui palju gaasipedaali vajutan. See on siiani alati esinenud, kui vajutan õrnalt gaasi, hoian selles asendis ja auto nagu ei suudaks otsustada kas minna või mitte ja hakkab jõnksutama. Kas asi pigem gaasipedaali juures, drosselklapis, käigukastis, kuskil mujal? Äkki on keegi kokku puutunud.
PS "vajuta rohkem gaasi" ei ole lahendus
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 jõnksutab
Vähe teine auto, aga täpselt sama häire oli - eriti tajutav kui 2. käiguga kiirendasin 35-ni ja siis lasin gaasi kuskile 1/4-ni tagasi. Just selles punktis tekkis sama tunne, nagu tahaks iga sekundi tagant korra kiirendada ja kohe pidurdab ise maha vms.
Eelmise nädala lõpus vahetasime ära kogu pidurisüsteemi koos käsipiduriga, stabikavardad ja juhipoolse mootoripadja (teisel põhjusel täiesti) ja endalegi üllatuseks kadus ka see probleem. Üks tagapiduri klots oli kinnitusest lahti ja käsipiduri süsteemid olid roostes - ise kahtlustan just neid aga päris kindlalt ei saagi tagantjärele enam teada...
Eelmise nädala lõpus vahetasime ära kogu pidurisüsteemi koos käsipiduriga, stabikavardad ja juhipoolse mootoripadja (teisel põhjusel täiesti) ja endalegi üllatuseks kadus ka see probleem. Üks tagapiduri klots oli kinnitusest lahti ja käsipiduri süsteemid olid roostes - ise kahtlustan just neid aga päris kindlalt ei saagi tagantjärele enam teada...
Re: E91 jõnksutab
Aga mis küttekulu samal ajal näitab? DPF läbipõletusel käitub ka auto uimaselt ja reageerib gaasi vajutusele ebakindlalt. Kui sel ajal gaasi järsult põhja vajutad kas siis hakkab auto kohe kiirendama või mõtleb tuntavalt umbes sekundi ja siis hakkab alles liigutama?
Re: E91 jõnksutab
Hoian meeles järgmine kord seiereid vaadata, kui esineb jälle. Ühe korra esimes see näiteks siis, kui olin just auto käivitanud (mootor ei olnud küll päris külm samas), keerasin parkimiskohalt välja ja andsin õrnalt gaasi, rattad välja keeratud. Siis jõnksutas kuni andsin natuke gaasi juurde. Niiet kuna oli alles käivitatud auto, siis vist DPFi põletuse ajale langeda ei saa.Kaldvee kirjutas:Aga mis küttekulu samal ajal näitab? DPF läbipõletusel käitub ka auto uimaselt ja reageerib gaasi vajutusele ebakindlalt. Kui sel ajal gaasi järsult põhja vajutad kas siis hakkab auto kohe kiirendama või mõtleb tuntavalt umbes sekundi ja siis hakkab alles liigutama?
Täna tul üllatusena see asi kulgedes ca 40 km/h linnatänaval ja otsesuunas. Eelmistel kordadel on kuidagi langenud kohaltvõttude ja pööramiste kohale.
Hetkel veel pole. Äkki kellelgi lööb kirjeldus ise tulukese põlema.mike1 kirjutas:Veakoodid kontrollitud?
Tänud, arvestan nende võimalustega.martinlink kirjutas:Vähe teine auto, aga täpselt sama häire oli ....
Re: E91 jõnksutab
Elad enda elu keerulisemaks. Alusta ikka elementaarsest ja siis võib vigade loetelu põhjal ennustama hakata, mitte vastupidi.Hetkel veel pole. Äkki kellelgi lööb kirjeldus ise tulukese põlema.
56052094
Re: E91 jõnksutab
Ma ei leia, et "kaabel sappa" just alati ja iga kord esimesena tulema peab. Kui veakoodides midagi ei ole, kas siis on auto korras? Esimese asjana on lihtsam ja seejuures tasuta uurida, kas keegi siit foorumist on sarnase murega juba kokku puutunud. Ja nagu näha siis paar asjalikku ideed on juba laekunud. Tänud ettepaneku eest.mike1 kirjutas: Elad enda elu keerulisemaks. Alusta ikka elementaarsest ja siis võib vigade loetelu põhjal ennustama hakata, mitte vastupidi.
Teemast: lugesin, et käigukast on võimeline õppima ja mõnel olla nende andmete nullimisest abi olnud? Või see pigem ajutine lahendus?
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E91 jõnksutab
Juss1 kirjutas:Ma ei leia, et "kaabel sappa" just alati ja iga kord esimesena tulema peab. Kui veakoodides midagi ei ole, kas siis on auto korras? Esimese asjana on lihtsam ja seejuures tasuta uurida, kas keegi siit foorumist on sarnase murega juba kokku puutunud. Ja nagu näha siis paar asjalikku ideed on juba laekunud. Tänud ettepaneku eest.mike1 kirjutas: Elad enda elu keerulisemaks. Alusta ikka elementaarsest ja siis võib vigade loetelu põhjal ennustama hakata, mitte vastupidi.
Teemast: lugesin, et käigukast on võimeline õppima ja mõnel olla nende andmete nullimisest abi olnud? Või see pigem ajutine lahendus?
Et siis käigukast õppis su sõidu järgi ise jõnksutama? Ära siis jõnksuta koguaeg, see ka nagu jama vms... tee diagnost ära ja saad ehk selgust.
Re: E91 jõnksutab
Ega ma ei väidagi, et sa seda tegema pead. Väidan lihtsalt, et kokkuvõttes on nii lihtsam ja ajakulu väiksem.Ma ei leia, et "kaabel sappa" just alati ja iga kord esimesena tulema peab. Kui veakoodides midagi ei ole, kas siis on auto korras? Esimese asjana on lihtsam ja seejuures tasuta uurida, kas keegi siit foorumist on sarnase murega juba kokku puutunud. Ja nagu näha siis paar asjalikku ideed on juba laekunud. Tänud ettepaneku eest.
Veakoodidele lisaks on võimalik ka reaalandmeid vaadelda ja sellest omad järeldused teha. Samuti saab pädev diagnoosija öelda, kas viga mootori/ülekande/pidurisüsteemi või mille iganes põhjustatud ja saad suuna kätte ja ringi koomale tõmmata.
See lihtsalt minu isiklik kogemus ja loomulikult võid enda soovide järgi seda järjekorda ise sättida.
56052094
Re: E91 jõnksutab
Kasti turbiin. Oli endal sama täpselt lugu. Siit (http://recro.eu/en/" onclick="window.open(this.href);return false;) saad abi aga rahaliselt üsna hapu viinamari!
Re: E91 jõnksutab
Milleks sõita nii kaugele? Eestis olemas oma ala parimad, Hõbenool.coley kirjutas:Kasti turbiin. Oli endal sama täpselt lugu. Siit (http://recro.eu/en/" onclick="window.open(this.href);return false;) saad abi aga rahaliselt üsna hapu viinamari!
Diagnostika (testisõit arvutiga ja kogemusega) 60€/h, keskmiselt kulub pool tundi. Siis on selge, milles asi.
Turbiini remont koos kast maha/peale ja õlivahetusega + 2 aastat garantiid tehtud töödele jääb suurusjärku 700-1000€.
Paljuga ja mis tingimustega Recro seda teeb?
Re: E91 jõnksutab
Käisin Hõbenooles. Ei olnud tolku - pool aastat hiljem olid samad probleemid tagasi ehk siis tegeliku vea põhjust nad ei leidnud. Recro tegi korda.
Re: E91 jõnksutab
Mida Hõbenooles tehti?
Viimati muutis Loff, 09.03.2017 22:16 15, muudetud 1 kord kokku.
Re: E91 jõnksutab
Miks siis karantiikorras tagasi ei läinud Hõbenoolde?coley kirjutas:Käisin Hõbenooles. Ei olnud tolku - pool aastat hiljem olid samad probleemid tagasi ehk siis tegeliku vea põhjust nad ei leidnud. Recro tegi korda.
Mida Recro täpsemalt siis tegi, et seal auto korda sai?
Re: E91 jõnksutab
Kütusekulu on olnud suht max lähedane, võib-olla üks kriipsuke vähem. Aga kuna see mul üldiselt kohaltvõttudel või madalalt kiiruselt kiirendades esinenud siis see ei tohiks imelik olla. Gaasi rohkem vajutades ei toimu midagi (selle avastasin nüüd viimane kord kui ette tuli), jõnkjõnkjõnkjõnk ja siis järsku lööb pöörded üles ning hakkab minema.Kaldvee kirjutas:Aga mis küttekulu samal ajal näitab? DPF läbipõletusel käitub ka auto uimaselt ja reageerib gaasi vajutusele ebakindlalt. Kui sel ajal gaasi järsult põhja vajutad kas siis hakkab auto kohe kiirendama või mõtleb tuntavalt umbes sekundi ja siis hakkab alles liigutama?
Esinemise sagedus muidu nii umbes kord 100 km kohta.
Tänud, uurin seda ka kui varianti. Kast muidu aasta / 30 000 km vana, Saksamaal esinduses vahetatud.coley kirjutas:Kasti turbiin. Oli endal sama täpselt lugu. Siit (http://recro.eu/en/" onclick="window.open(this.href);return false;) saad abi aga rahaliselt üsna hapu viinamari!
Re: E91 jõnksutab
Tänud, uurin seda ka kui varianti. Kast muidu aasta / 30 000 km vana, Saksamaal esinduses vahetatud.[/quote]
Kus sa seda uurisid?
Kus sa seda uurisid?
Re: E91 jõnksutab
Kohalikust esindusest.bmwster kirjutas: Kus sa seda uurisid?
Re: E91 jõnksutab
Asi oli EGR klapis, mis kiilus aeg-ajalt kinni lahtisesse asendisse. Esimene lahendus oli EGR hooba natuke määrida, aga kuna oli juba näha, et hoob on tegelikult ära kulunud tuli lõpuks klapp ikkagi tervenisti ära vahetada. Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid.