e46 pidurite upgrade
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 14.04.2015 00:16 00
- Peamine sõiduk: 325i manual
- Telefon: 5087292
e46 pidurite upgrade
Tere, sooviksin oma e46 325i le panna ette 325mm kettad ja taha ka suuremad ehk 330i piduri kettad, kas supordid on samad ja erinevus seisneb ainult supordi kinnitus klambrites või on ka erinevad supordid? On kellelgi kogemusi ja oskab ehk tarka nõu anda?
Re: e46 pidurite upgrade
esimestega lihtne, uued suportid, kandurid kettad. Taga peab vist piduriplekkidega ja kässarisüsteemiga mõtlema. Muidu istuvad 1:1
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 14.04.2015 00:16 00
- Peamine sõiduk: 325i manual
- Telefon: 5087292
Re: e46 pidurite upgrade
Et siis on siiski supordid ka erinevad...vaatasin,et ketta paksus on 3mm suurem,et muidu esi kolvi läbimõõt sama...! Plekid pole probleem...need ei maksa midagi ja no profülaktika mõttes saakski taga laagridki vahetatudRagnarV kirjutas:esimestega lihtne, uued suportid, kandurid kettad. Taga peab vist piduriplekkidega ja kässarisüsteemiga mõtlema. Muidu istuvad 1:1

Re: e46 pidurite upgrade
kusjuures praegu realoemi hakkasin vaatama, näitab et 325 suport sama ees
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e46 pidurite upgrade
Pidurid saab ilma suurema ümberehitamiseta äratundmatuseni paremaks juba pelgalt sellega, kui seal aegade jooksul alla pandud suvalised piduriklotsid vähemalt originaalile vastavate või originaalist parematega asendada. Edasi sadulad remontida, et kolvid vabalt liiguksid ja miks mitte kettad puuritud/soonitud panna. Ja kindlasti vana vett täis pidurivedelik uuega asendada.
Kui mootorit tunduvalt võimsamaks pole ehitatud on sellest juba küll ja küll, et kiiremini seisma saada.
Kui mootorit tunduvalt võimsamaks pole ehitatud on sellest juba küll ja küll, et kiiremini seisma saada.
Viimati muutis eero, 25.03.2017 22:02 49, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 14.04.2015 00:16 00
- Peamine sõiduk: 325i manual
- Telefon: 5087292
Re: e46 pidurite upgrade
No auto on ikka hooldatud jah...supordid on remonditud ja puhastatud ning all on ka zimmermanni korralikud kettad ja ferodo klotsid, need on nüüd paar aastat olnud ja tekkis mõte,et võiks uuendada suurte zimmermani puuritud ketaste vastu ja mingite paremate klotside...mitte,et kehvasti peaksid aga suured puuritud kettad oleks ise enesest juba kenad vaadata läbi velje ja rääkimata siiski pidurivõime paranemisest!eero kirjutas:Pidurid saab ilma suurema ümberehitamiseta äratundmatuseni paremaks juba pelgalt sellega, kui seal aegade jooksul alla pandud suvalised piduriklotsid vähemalt originaalile vastavate vastu vahetada või originaalist parematega asendada. Edasi sadulad remontida, et kolvid vabalt liiguksid ja miks mitte kettad puuritud/soonitud panna. Ja kindlasti vana vett täis pidurivedelik uuega asendada.
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 14.04.2015 00:16 00
- Peamine sõiduk: 325i manual
- Telefon: 5087292
Re: e46 pidurite upgrade
taga vist on suuremate ketaste puhul sadulatel ka suuremad kolvid kas 40 või 42mm läbimõõduga aga 325 äkki oli 35mm kolvi läbimõõt või eksin?RagnarV kirjutas:kusjuures praegu realoemi hakkasin vaatama, näitab et 325 suport sama ees

Re: e46 pidurite upgrade
vist küll. Ma endale ostsin 330 omad ette ja 328 omad taha, esimesed suportid ikka suuremad ja kolvid olid ka suuremad
Re: e46 pidurite upgrade
Minu meelest on tagasillas ka kinnitused erinavad, ei saa panna suuremat kelku sinna ilma laagri korpust ja pooltelge vahetamata.
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 14.04.2015 00:16 00
- Peamine sõiduk: 325i manual
- Telefon: 5087292
Re: e46 pidurite upgrade
Kas see on nüüd fakt või arvamusteet82 kirjutas:Minu meelest on tagasillas ka kinnitused erinavad, ei saa panna suuremat kelku sinna ilma laagri korpust ja pooltelge vahetamata.

Re: e46 pidurite upgrade
Tuttaval oli kunagi E46 320d ja kui hakkas talverattaid alla panema, siis ühele poole taha ei läinud alla, keegi spetsialist oli sinna suurema piduri pannud. Kui õigesti mäletan, siis ei saanud lihtsalt õiget väiksemat pidurit panna sinna, ei sobinud külge. Ajutiselt sai kelk ümber keevitatud, hiljem vahetasime vist kogu selle laagri korpuse/käändmiku ära koos poolteljega. Aega möödas palju, ei mäleta enam täpselt.
Kui mingi omaloominguga auto hiljem müüki läheb, siis mainige uuele omanikule ka neid asju. Muidu kulutab keegi oma aega ja närve kui VIN-i järgi varuosi tellib. Oli just hiljuti juhus, kui E38 728 külge olid topitud 750 pidurid ja auto andmete järgi tellitud osad ei sobinud.
Kui mingi omaloominguga auto hiljem müüki läheb, siis mainige uuele omanikule ka neid asju. Muidu kulutab keegi oma aega ja närve kui VIN-i järgi varuosi tellib. Oli just hiljuti juhus, kui E38 728 külge olid topitud 750 pidurid ja auto andmete järgi tellitud osad ei sobinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 14.04.2015 00:16 00
- Peamine sõiduk: 325i manual
- Telefon: 5087292
Re: e46 pidurite upgrade
asja uurides interneti sügavustes,siis ongi tavaline upgrade ette 330 pidurid ja taha 328 omad mida pakutakse...ei tea kas see tulenebki sellest,et üks härra väitis siin,et taga äkki 330 kelgu kinnitus erinev, kellelgi reaalseid kogemusi?
Re: e46 pidurite upgrade
Võimalik, et vahetasime selle "trailing arm" õõtsa puhtalt selle pärast, et saaks samas mõõdus käsipiduri mõlemale poole. Kui oleks saanud lihtsalt selle pleki ketta taga vahetada, siis arvatavasti oleksime seda teinud. Fakt on see, et koodi järgi on erinev see "trailing arm", rattalaager, pidurikelk jne..
Võib-olla sai seda kelku keevitaud, et talveratas alla mahuks ja kinnitused on ikkagi samad silla küljes, ei mäleta kahjuks enam. Kõige lihtsam oleks 330 kelk otsida ja külge proovida. Aga käsipiduriga tuleks niikuinii probleem.
Võib-olla sai seda kelku keevitaud, et talveratas alla mahuks ja kinnitused on ikkagi samad silla küljes, ei mäleta kahjuks enam. Kõige lihtsam oleks 330 kelk otsida ja külge proovida. Aga käsipiduriga tuleks niikuinii probleem.
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 14.04.2015 00:16 00
- Peamine sõiduk: 325i manual
- Telefon: 5087292
Re: e46 pidurite upgrade
pigem ei oleks kässer probleem...hea meelega paneks kaks supordit ja hüdro käsa taha,sest bemmi originaal on kasutu ju! Aga pole kinnitusi uurinud niimoodi,et kui keeruliseks see osutub...paljudele autodele mingid vahe plaadid müüa,et saaks seda teha aga bemmi puhul ei tea veel!teet82 kirjutas:Võimalik, et vahetasime selle "trailing arm" õõtsa puhtalt selle pärast, et saaks samas mõõdus käsipiduri mõlemale poole. Kui oleks saanud lihtsalt selle pleki ketta taga vahetada, siis arvatavasti oleksime seda teinud. Fakt on see, et koodi järgi on erinev see "trailing arm", rattalaager, pidurikelk jne..
Võib-olla sai seda kelku keevitaud, et talveratas alla mahuks ja kinnitused on ikkagi samad silla küljes, ei mäleta kahjuks enam. Kõige lihtsam oleks 330 kelk otsida ja külge proovida. Aga käsipiduriga tuleks niikuinii probleem.