Tere,
Vahel on tunda olnud, et rooli pöörates nagu kaoks võim tagant ära, kui gaasi anda, siis tuleb tagasi. Ning ka päris kõva häält teeb pump rooli keerates.
Oskab keegi öelda, kas sobib ka mõne muu roolivõimu pump selle 3.0 170kw peale? Nt tavalise E46 2.0 110kw R6 oma või peab kindlasti olema 3.0 M54 oma?
Ning kui raske on selle vahetus?
E46 kupee 3.0 170kw roolivõimendi pump
Re: E46 kupee 3.0 170kw roolivõimendi pump
Oskab keegi öelda kas sobivad kõik E46 R6 mootori roolivõimu pumbad? Ja kas see teeb kuidagi latile ka liiga kui sellise pooleldi funkava ja undava otsi andva pumbaga sõita?
Re: E46 kupee 3.0 170kw roolivõimendi pump
oleneb aastakäigust, vanema tüübi omad ei pruugi sobida...
No kui jõudu on ja pumba inin veel ajudele ei käi, siis pole hullu midagi
No kui jõudu on ja pumba inin veel ajudele ei käi, siis pole hullu midagi

=||= 0000
Re: E46 kupee 3.0 170kw roolivõimendi pump
Inin veel nii hull pole muidu, aga just siis kui auto nt pikalt kohapeal käinud sooja mootoriga, siis vahel nagu kaob võim tagant ja hakkab kakkuma rooli rattaid keerates ning ka undab kõvemini. Just sooja mootoriga on seda rohkem. Muidu praegu ikka ühe käega veel jõuab keerata.
Aga kas see vahetus on väga k*pp kuubis üritus või saab ikka tunniga hakkama? (pole veel ise nii täpselt uurinud palju lammutama peab)

Aga kas see vahetus on väga k*pp kuubis üritus või saab ikka tunniga hakkama? (pole veel ise nii täpselt uurinud palju lammutama peab)
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kupee 3.0 170kw roolivõimendi pump
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Töökoda peaks 2-3h hakkama saama. Ei ole väga halvas kohas pump.
Parem juba vahetada rullikud ja rihma/rihmad ühe otsaga ära.
Töökoda peaks 2-3h hakkama saama. Ei ole väga halvas kohas pump.
Parem juba vahetada rullikud ja rihma/rihmad ühe otsaga ära.
Re: E46 kupee 3.0 170kw roolivõimendi pump
Mul kulus u 30min ise nikerdatud estakaadilqwerty11 kirjutas:Inin veel nii hull pole muidu, aga just siis kui auto nt pikalt kohapeal käinud sooja mootoriga, siis vahel nagu kaob võim tagant ja hakkab kakkuma rooli rattaid keerates ning ka undab kõvemini. Just sooja mootoriga on seda rohkem. Muidu praegu ikka ühe käega veel jõuab keerata.![]()
Aga kas see vahetus on väga k*pp kuubis üritus või saab ikka tunniga hakkama? (pole veel ise nii täpselt uurinud palju lammutama peab)

=||= 0000