diisli käivitus
diisli käivitus
Kas see on normaalne, et diislit käivitamiseks peab 3-4 sekundit käiama ja kui ei ole, siis milles võib põhjus olla?
Kuna esimene diiselmootoriga auto, siis ei oska ise midagi arvata.
Kütusekulu on muidu vist ok, maanteel 7 kanti ja linnas 9 kuskil.
Autoks siis 330xd 2001st aastast.
Kuna esimene diiselmootoriga auto, siis ei oska ise midagi arvata.
Kütusekulu on muidu vist ok, maanteel 7 kanti ja linnas 9 kuskil.
Autoks siis 330xd 2001st aastast.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nu vat seal see teema ongi. Kui süüte sisse keerad, siis kohe ei käivita, vaid hoiad niikaua võtit käivitamisele eelnevas asendis niikaua kuni see spiraal ise kustub, siis annad starterit ja usun, et peaks asi laksust käima, nii uue auto puhul ei tohiks kuni -20 mingit probleemi olla
Proovi
Kui sa võtme sellest asendist üle keerad siis muidugi kustub see kohe
Rumala küsimuse kohta- küsija suu pihta ei lööda



Rumala küsimuse kohta- küsija suu pihta ei lööda

Täna hommikul jõudis siis asi selleni, et enam starterist ei käivitunud.
Sai oma aku tühjaks, sai juhtmetega - isegi ei luba mitte.
Lõpuks proovisime tõmmata ja kohe läks matsust - 5m sai tõmmatud umbes.
Ei saagi nagu aru, kui kuskil midagi umbes oleks, siis ta ju ei käiks ka korralikult, aga selllega pole mingeid probleeme.
Sai oma aku tühjaks, sai juhtmetega - isegi ei luba mitte.
Lõpuks proovisime tõmmata ja kohe läks matsust - 5m sai tõmmatud umbes.
Ei saagi nagu aru, kui kuskil midagi umbes oleks, siis ta ju ei käiks ka korralikult, aga selllega pole mingeid probleeme.
Mul oli e36 umb sama jama(pikk käivitus ja jne), aitas kõrgsurvepumba regull ja mingi tagasivoolu regull. Tartus Dias tehti. Asi korras(käivitub hetkeliselt). Diisliga võib vilets aku ka põhjuseks olla.
Viimati muutis krs, 25.12.2005 17:17 10, muudetud 1 kord kokku.
Romulad läbi kammida!
Võid ka siit foorumist Valdeku kontakti otsida või www.hot.ee/impulss
Valdek suur diisli fänn, võibolla leiab lahenduse või on tal kohe midagi pakkuda.
Võid ka siit foorumist Valdeku kontakti otsida või www.hot.ee/impulss
Valdek suur diisli fänn, võibolla leiab lahenduse või on tal kohe midagi pakkuda.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Karm värk.rixa kirjutas:Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?
Vaatan, et alles ostsid auto ja juba selline ebameeldiv üllatus.
Kas Karla-auto vms diislite spetsremondi kohad ei suuda mingit lahendust pakkuda?
GS
ohorixa kirjutas:Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?
Kuidagi karm hind..
Lihtsam on lasta pihusti otsad ära vahetada.Neid saab vahetada ainult viiel pihustil sest see pihusti mis on juhtmega tuleb täis tükis välja vahetada.
UMi hinnad on pisut kirved.On teisigi kohti kus saab seda lasta teha.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kiirustasid pisut ma oleks leidnud Sulle terve komplekti kasutatuid mis väga ok töötavad.rixa kirjutas:Tänud vastuste eest. Hetkel oli lihtsalt nati paanika, kuna auto üldse enam ei käivitunud. Lasin 2 kõige rohkem läbi olevat ära vahetada.
Ülejäänutele hakkan siis alternatiive otsima.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
td/tds mootoritel saab küll vahetada pihusti otsa neljanda silindri pihustil millel juhe taga. ise oma masinal vahetasin kodus ära, pärast kontrollisin töökojas ja töötas nagu peab. ega seal pole muud vahet võrreldes teiste ülejäänu viie pihustiga kui mingi raud pulk vedru keskel mida teistel pole. kahjuks uuemate mootorite pihustitest ei tea midagi.