320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Tere.
Autoks 2004a e46, 320d 110kw.
Probleem selles, et vahepeal käivitub poolest pöördest, vahepeal ketrad ja ei lähe käima, proovid uuesti ja läheb kohe, vahepeal proovid 3-4 korda, vahepeal käivitub esimesest korrast poolest pöördest.
Tundub et just külma mootoriga see probleem.
Sai proovitud ka nii, et eelsüüdet antud 3 korda ja siis alles starterit, ikkagi läks pikemalt käima.
Arvuti näitab ainukeseks veaks: Rail pressure control at start.
On kellelgi mõtteid ?
Mootor käib väga viisakalt ja edasi liigub ka mehiselt. Mitte mingisuguseid muid probleeme pole.
Autoks 2004a e46, 320d 110kw.
Probleem selles, et vahepeal käivitub poolest pöördest, vahepeal ketrad ja ei lähe käima, proovid uuesti ja läheb kohe, vahepeal proovid 3-4 korda, vahepeal käivitub esimesest korrast poolest pöördest.
Tundub et just külma mootoriga see probleem.
Sai proovitud ka nii, et eelsüüdet antud 3 korda ja siis alles starterit, ikkagi läks pikemalt käima.
Arvuti näitab ainukeseks veaks: Rail pressure control at start.
On kellelgi mõtteid ?
Mootor käib väga viisakalt ja edasi liigub ka mehiselt. Mitte mingisuguseid muid probleeme pole.
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Mul oli sama sümptomiga lõppev kütusepump. Vahel esimese korraga võiski käiama jääda, järgmisel korral läks kohe.
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Kas etteandepump või kõrgsurvepump?
Sellel sama seis, vahepeal ketra pikalt tahad, aga käima ei lähe, teist või kolmandat korda starterit andes käib poolest pöördest.
Sellel sama seis, vahepeal ketra pikalt tahad, aga käima ei lähe, teist või kolmandat korda starterit andes käib poolest pöördest.
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Täpselt sama seis mul.
Vahest aint põhimõtteliselt piltlikult öeldes puudutan süütevõtit ja läheb käima.
Jube mõnus. Kui oleks koguaeg nii, ma oleks väga õnnelik.
Vahest aga ketrad ja ketrad, aga isegi ei luba mitte, siis teed mõne aja pärast uuesti, siis läheb näiteks 2 pöördega. Siis proovin hiljem, kui aega möödas, siis võibolla jälle pisut kauem, vahest peab gaasi andma et läheks..
Hakkan ka aina enam pumpa kahtlustama.
Vaatasin kord istme alla, pumba kaan oli maha võetud, vedeles niisama istme all ja kruvid üldse põhjavaiba all, aga mis põhjusel kaan maha võeti, ei tea.
Kaane all kõik must ja vana, vist originaalpump. Pole näha, et midagi oleks tehtud.
Ja autol varsti 300k ees. Ei usu, et pumpa kordagi vahetatud.
Õrnalt bensuhaisu on, kui nina juurde panna.
Tahaks need kummivoolikud seal uute vastu vahetada. Koos klambritega.
Olen üritanud siiani kõik jubinad vahetada, mis võiksid teepeale jätta.
Kütusepump vist on järgmine. Kui see üles ütleb kuskil maanteel või keset metsa, siis ei tee midagi enam.
Sõidan tihti mööda eestit. Ja olen kodust kaugel.
Tuleb ennetada olukorda.
EDIT: leidsin et EWS võib ka seda põhjustada, kas mul seda on, aga see on asi mida tasub proovida.
Kindalaeka taha piiluda:
Link
Ja pistik välja tõmmata.
Proovin.
Vahest aint põhimõtteliselt piltlikult öeldes puudutan süütevõtit ja läheb käima.
Jube mõnus. Kui oleks koguaeg nii, ma oleks väga õnnelik.
Vahest aga ketrad ja ketrad, aga isegi ei luba mitte, siis teed mõne aja pärast uuesti, siis läheb näiteks 2 pöördega. Siis proovin hiljem, kui aega möödas, siis võibolla jälle pisut kauem, vahest peab gaasi andma et läheks..
Hakkan ka aina enam pumpa kahtlustama.
Vaatasin kord istme alla, pumba kaan oli maha võetud, vedeles niisama istme all ja kruvid üldse põhjavaiba all, aga mis põhjusel kaan maha võeti, ei tea.
Kaane all kõik must ja vana, vist originaalpump. Pole näha, et midagi oleks tehtud.
Ja autol varsti 300k ees. Ei usu, et pumpa kordagi vahetatud.
Õrnalt bensuhaisu on, kui nina juurde panna.
Tahaks need kummivoolikud seal uute vastu vahetada. Koos klambritega.
Olen üritanud siiani kõik jubinad vahetada, mis võiksid teepeale jätta.
Kütusepump vist on järgmine. Kui see üles ütleb kuskil maanteel või keset metsa, siis ei tee midagi enam.
Sõidan tihti mööda eestit. Ja olen kodust kaugel.
Tuleb ennetada olukorda.
EDIT: leidsin et EWS võib ka seda põhjustada, kas mul seda on, aga see on asi mida tasub proovida.
Kindalaeka taha piiluda:
Link
Ja pistik välja tõmmata.
Proovin.
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Sa räägid bensiinipumbast ja e36-st vist.VeikoA kirjutas:Täpselt sama seis mul.
Vahest aint põhimõtteliselt piltlikult öeldes puudutan süütevõtit ja läheb käima.
Jube mõnus. Kui oleks koguaeg nii, ma oleks väga õnnelik.
Vahest aga ketrad ja ketrad, aga isegi ei luba mitte, siis teed mõne aja pärast uuesti, siis läheb näiteks 2 pöördega. Siis proovin hiljem, kui aega möödas, siis võibolla jälle pisut kauem, vahest peab gaasi andma et läheks..
Hakkan ka aina enam pumpa kahtlustama.
Vaatasin kord istme alla, pumba kaan oli maha võetud, vedeles niisama istme all ja kruvid üldse põhjavaiba all, aga mis põhjusel kaan maha võeti, ei tea.
Kaane all kõik must ja vana, vist originaalpump. Pole näha, et midagi oleks tehtud.
Ja autol varsti 300k ees. Ei usu, et pumpa kordagi vahetatud.
Õrnalt bensuhaisu on, kui nina juurde panna.
Tahaks need kummivoolikud seal uute vastu vahetada. Koos klambritega.
Olen üritanud siiani kõik jubinad vahetada, mis võiksid teepeale jätta.
Kütusepump vist on järgmine. Kui see üles ütleb kuskil maanteel või keset metsa, siis ei tee midagi enam.
Sõidan tihti mööda eestit. Ja olen kodust kaugel.
Tuleb ennetada olukorda.
EDIT: leidsin et EWS võib ka seda põhjustada, kas mul seda on, aga see on asi mida tasub proovida.
Kindalaeka taha piiluda:
Link
Ja pistik välja tõmmata.
Proovin.
Mina räägin diiselmootoriga e46-st.
Aga nüüd veidi rohkem jälgima hakates selline tähelepanek, et kui panen süüte sisse ja etteandepumba häält kuulda pole, siis auto käima ei lähe, kui panen uuesti ja siis on etteandepumba häält kuulda, käivitub poolest pöördest. et ilmselt siiski etteandepump streigib.
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Rail pressure control at start võiks alustada jah filtrist ja eelandepumbast. Vaata kaabliga pumba rõhku ka, vahest ütleb see ära.
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Filter sai vahetatud ca kuu tagasi, jama oli enne seda ja ka peale seda.
Lati rõhk oli hea, seda sai ka vaadatud.
Täna pidi vähemalt 10 korda starterit andma, enne kui oli kuulda, et pump hakkas lööma ja siis läks poolest pöördest käima
Sai pandud uus pierburgi etteande pump peale, hetkel toiminud ilusti, eks näha ole paari päeva jooksul mis teeb.
Lati rõhk oli hea, seda sai ka vaadatud.
Täna pidi vähemalt 10 korda starterit andma, enne kui oli kuulda, et pump hakkas lööma ja siis läks poolest pöördest käima
Sai pandud uus pierburgi etteande pump peale, hetkel toiminud ilusti, eks näha ole paari päeva jooksul mis teeb.
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Mitte lati rõhku vaid eelande rõhku. Seda saab ka vaadata diagnostikaga.
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Probleem ikka endine.
Sai üks 10-15 korda proovitud, enne kui pump häält hakkas tegema ja käima läks.
Otseselt kontrollinud pole, aga ilmselt ei tule pumbale vahepeal vool peale, kuid misasi mõjutab pumbale tulevat voolu ?
Sai üks 10-15 korda proovitud, enne kui pump häält hakkas tegema ja käima läks.
Otseselt kontrollinud pole, aga ilmselt ei tule pumbale vahepeal vool peale, kuid misasi mõjutab pumbale tulevat voolu ?
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Starteri järgi võtab(ketrab) kui pumbale vool ei tule?jainis21 kirjutas:Probleem ikka endine.
Sai üks 10-15 korda proovitud, enne kui pump häält hakkas tegema ja käima läks.
Otseselt kontrollinud pole, aga ilmselt ei tule pumbale vahepeal vool peale, kuid misasi mõjutab pumbale tulevat voolu ?
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Starteri võtab järgi jah.oke139 kirjutas:Starteri järgi võtab(ketrab) kui pumbale vool ei tule?jainis21 kirjutas:Probleem ikka endine.
Sai üks 10-15 korda proovitud, enne kui pump häält hakkas tegema ja käima läks.
Otseselt kontrollinud pole, aga ilmselt ei tule pumbale vahepeal vool peale, kuid misasi mõjutab pumbale tulevat voolu ?
Sai nüüd pumba relee ära vahetatud, eks näha ole varsti.
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Siis tõenäoliselt pole immos asi, vast on relees asi jah. Vaata ka pumpa minev pistik üle.
Re: 320d 110kw e46 vahepeal pikk käivitus
Tere. Mul samad sümptomid samal autol. Teeb ühtlasi ka nii, et kui süüte sisselülitades pumpa ei kuule, siis oodates umbes 5-10sek, käivitub pump. Seega justkui oleks relee teema.
Panin veel tähele, et kui võtit keerates on kuulda pōhjaaluse pumba käivitumist ning panna kõrv tagaistme all oleva paagisisese pumba lähedale, on kuulda ka selle käimist. Ca. 15-30sek peale süüte sissekeeramist (kui starterit ei anna) jäävad mōlemad pumbad korraga seisma. Sellest järeldan, et mõlemat pumpa juhib üks ja sama relee. Kas on nii? Sel juhul vahetaks esimese hooga relee välja.
Kus see relee asub? Äkki paneb keegi lingi videole vms...
Panin veel tähele, et kui võtit keerates on kuulda pōhjaaluse pumba käivitumist ning panna kõrv tagaistme all oleva paagisisese pumba lähedale, on kuulda ka selle käimist. Ca. 15-30sek peale süüte sissekeeramist (kui starterit ei anna) jäävad mōlemad pumbad korraga seisma. Sellest järeldan, et mõlemat pumpa juhib üks ja sama relee. Kas on nii? Sel juhul vahetaks esimese hooga relee välja.
Kus see relee asub? Äkki paneb keegi lingi videole vms...