E46 kliima õhk
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
E46 kliima õhk
Probleem seisneb selles, et kui sättida kliima tööle (auto) peale, siis hakkab ülevalt armatuurist puhuma külma õhku ja jalgadele sooja (loe. kuuma).
Aitab ainult keskmiste õhuavade reguleerimistrossi sättimine sooja peale. Aga selliselt tundub, et kliima ei toimi ning jätkabki sooja tulemist üle sätitud temperatuuri. Sättida manuaalselt trossi pealt valge kriipsuni (keskmisele), siis tuleb alt sooja ja ülevalt külma.
Kuskil mingid klapid per*** ?
Hetke andmetel tuleb alt ainult sooja.
Kasutaksin otsingut, aga see täitsa lapuhhik siin ja pahna nii palju. Kui kellelgi teada konkreetne teema, siis võib siia linkida.
Tänud
Aitab ainult keskmiste õhuavade reguleerimistrossi sättimine sooja peale. Aga selliselt tundub, et kliima ei toimi ning jätkabki sooja tulemist üle sätitud temperatuuri. Sättida manuaalselt trossi pealt valge kriipsuni (keskmisele), siis tuleb alt sooja ja ülevalt külma.
Kuskil mingid klapid per*** ?
Hetke andmetel tuleb alt ainult sooja.
Kasutaksin otsingut, aga see täitsa lapuhhik siin ja pahna nii palju. Kui kellelgi teada konkreetne teema, siis võib siia linkida.
Tänud
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 kliima õhk
Diagnostikaga näed ära milles asi, see näitab isegi klappide asetusi. Kui kont on väljas siis puhub igast august sooja õhku jah? Tõenäoliselt on salongi veeklapp läinud(elektriline kapoti all), mida näitab ka diagnostika.WhipLash kirjutas:Probleem seisneb selles, et kui sättida kliima tööle (auto) peale, siis hakkab ülevalt armatuurist puhuma külma õhku ja jalgadele sooja (loe. kuuma).
Aitab ainult keskmiste õhuavade reguleerimistrossi sättimine sooja peale. Aga selliselt tundub, et kliima ei toimi ning jätkabki sooja tulemist üle sätitud temperatuuri. Sättida manuaalselt trossi pealt valge kriipsuni (keskmisele), siis tuleb alt sooja ja ülevalt külma.
Kuskil mingid klapid per*** ?
Hetke andmetel tuleb alt ainult sooja.
Kasutaksin otsingut, aga see täitsa lapuhhik siin ja pahna nii palju. Kui kellelgi teada konkreetne teema, siis võib siia linkida.
Tänud
Raske lugeda välja ka nüüd mida sa mõtled tegelikult. Eeldasin et mõtlesid kliima all siiski konditsioneeri ja jutt läheb sedasi lugedes väga kirjuks.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kliima õhk
Pole väga sõitnud, et jõuda kõiki režiime testida. Masin seisis enne tänast 2,5 nädalat. Võib ka siin sõitudega paika loksuda
Kogu tekstile kehtib see, et konditsioneer on sees olnud.
Veeklapp peaks istuma juhipoolsel amordikannul ?
Endal ISTA/D olemas, aga sellega vist reaalajas infi kätte väga ei saa.
Kui ühest august tuleb külma ja teisest sooja, siis loogika ütleb, et kuskil juhtimises viga sees. Veeklapp peaks kehtima nagu tervele ringile, mis salongi sooja/külma toob.
Testib, testib, siis saab äkki ilma diagnostikata asjale lähemale.

Kogu tekstile kehtib see, et konditsioneer on sees olnud.
Veeklapp peaks istuma juhipoolsel amordikannul ?
Endal ISTA/D olemas, aga sellega vist reaalajas infi kätte väga ei saa.
Kui ühest august tuleb külma ja teisest sooja, siis loogika ütleb, et kuskil juhtimises viga sees. Veeklapp peaks kehtima nagu tervele ringile, mis salongi sooja/külma toob.
Testib, testib, siis saab äkki ilma diagnostikata asjale lähemale.
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 kliima õhk
Istaga peaksid ju veakoodid kätte saama kliimast.WhipLash kirjutas:Pole väga sõitnud, et jõuda kõiki režiime testida. Masin seisis enne tänast 2,5 nädalat. Võib ka siin sõitudega paika loksuda![]()
Kogu tekstile kehtib see, et konditsioneer on sees olnud.
Veeklapp peaks istuma juhipoolsel amordikannul ?
Endal ISTA/D olemas, aga sellega vist reaalajas infi kätte väga ei saa.
Kui ühest august tuleb külma ja teisest sooja, siis loogika ütleb, et kuskil juhtimises viga sees. Veeklapp peaks kehtima nagu tervele ringile, mis salongi sooja/külma toob.
Testib, testib, siis saab äkki ilma diagnostikata asjale lähemale.
Võtad kondi välja siis puhub sul igast august sooja jah?
Need mootorid on M-busis seega teab arvuti sisuliselt nende asendit ja rikkeid jne. Pole lihtsalt tavaline elektrimootor seal. Inpaga näed ära klappide asendid ja saad neid muuta , veeklapi saad ka lülitada. Veeklapp ainult siis veas kui ta ahelas katkevus/lühis.
Kuhu ma selle jutuga lähen on see, et kuigi ma pole lammutanud seda armatuuri laiali siis eeldan et kondi radikas ja kütte radikas on ikkagist eraldatud ja võib tekkida olukord kus sul ühest otsast jahutab ja teisest kütab kui veeklapp on lahti jäänud, kuigi peaks olema suletud. Sõbral praegu ka veeklapp katkiselt avatud ja saab ainult külma kui kont sees, mu arust puhkus analoogselt sedasi. Samas võib ka juhtimises asi olla, see armatuuri kiskumine võtab ka üsna palju aega seega ma ei näe pointi miks mitte teha diagnostikat, lõpuks tuleb seda teha nvn.
+ Veel et need mootorid väga üles ei ütle seal, pole seni kedagi kohanud kellel oleks läbi olnud aga veeklapid lõpetavad oma töö üsna sageli.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kliima õhk
Sama nalja on ka enne olnud ning veakoodides minu meelest ei tulnud midagi välja. Uurib see nv uuesti veakoode.
Jalgadele ja esiklaasile tuleb ainult kuuma. Armatuuri võredest tuleb ka külma.
Küte ja kont radikad ikka eraldi jah. Ega siin muud ei ole vist teha kui põhjalik diagnoosimine arvuti teel ja siis edasi tegutseda.
Kas katkine välistemperatuuri andur mõjutab ka kuidagi kliima tööd ? Mõnipäev näitab õieti tempi, mõnikord lükkab -39,5. Tegemist on juhtmestikus oleva veaga.
Jalgadele ja esiklaasile tuleb ainult kuuma. Armatuuri võredest tuleb ka külma.
Küte ja kont radikad ikka eraldi jah. Ega siin muud ei ole vist teha kui põhjalik diagnoosimine arvuti teel ja siis edasi tegutseda.
Kas katkine välistemperatuuri andur mõjutab ka kuidagi kliima tööd ? Mõnipäev näitab õieti tempi, mõnikord lükkab -39,5. Tegemist on juhtmestikus oleva veaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: E46 kliima õhk
"Kas katkine välistemperatuuri andur mõjutab ka kuidagi kliima tööd ? Mõnipäev näitab õieti tempi, mõnikord lükkab -39,5. Tegemist on juhtmestikus oleva veaga."
Omasin paar aastat tagasi e39 , puudus välis temperatuuri andur ja näitas -40,0. Kliima tööd ei mõjutanud mitte kuidagi,kõik töötas normaalselt. Hiljem sai temp.andur paigaldatud,kliima töös midagi ei muutunud.
Omasin paar aastat tagasi e39 , puudus välis temperatuuri andur ja näitas -40,0. Kliima tööd ei mõjutanud mitte kuidagi,kõik töötas normaalselt. Hiljem sai temp.andur paigaldatud,kliima töös midagi ei muutunud.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kliima õhk
Tänud, seda eeldasin ka ise.urks kirjutas:Omasin paar aastat tagasi e39 , puudus välis temperatuuri andur ja näitas -40,0. Kliima tööd ei mõjutanud mitte kuidagi,kõik töötas normaalselt. Hiljem sai temp.andur paigaldatud,kliima töös midagi ei muutunud.
Oskab keegi öelda, mis mõte on manuaalsel rullikul, mis asub armatuuri keskel ?

Kliima on peal, siis ei tohiks selle muutmine midagi teha ? Süsteem peab ikka puhuma nõnda, et temperatuur püsiks.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 kliima õhk
Mängiks veel hiromanti.
Kliima sättida 16 kraadi peale, hakkab igast august külma tulema.
Manuaalne rullik lükata sooja peale, tuleb ka keskmistest leiget (siis kui ei ole 16 ehk min sätitud)
Asi hakkab juba väga kaugele liikuma sellest, mis teoreetiliselt viga.
Küsimus ikka õhus, et kas manuaalsel rullikul on mingi põhimõte kui kliima ise tegutseb ?
Kliima sättida 16 kraadi peale, hakkab igast august külma tulema.
Manuaalne rullik lükata sooja peale, tuleb ka keskmistest leiget (siis kui ei ole 16 ehk min sätitud)
Asi hakkab juba väga kaugele liikuma sellest, mis teoreetiliselt viga.

Küsimus ikka õhus, et kas manuaalsel rullikul on mingi põhimõte kui kliima ise tegutseb ?
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 kliima õhk
Manuaalne on mingil määral iseseisev, see on kindel aga kuidas ei oska täpselt öelda.
Keskmine külma peal peaks puhkuma väljast õhku ja sooja peal otse salongiradikast, vast nii ta on.
Keskmine külma peal peaks puhkuma väljast õhku ja sooja peal otse salongiradikast, vast nii ta on.