e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Oskab keegi targem öelda mis antud viga põhjustab?
Viga: 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Mootorituli põleb ja külmkäivitusel puterdab hetkeks.
Auto uuena eestist ostetud ja esinduses ilusti käinud, hetkel ls 161 000km
Kas sellisel läbisõidul on normaalne, et ntks kett veninud?
Viga: 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Mootorituli põleb ja külmkäivitusel puterdab hetkeks.
Auto uuena eestist ostetud ja esinduses ilusti käinud, hetkel ls 161 000km
Kas sellisel läbisõidul on normaalne, et ntks kett veninud?
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Selles se probleem ongi et ainult esinduses käinud. Pikkadest välpadest on sinu mootor sisuliselt kulunud ja ketiajam sodi. Mina selle motoga üle 5-7 tuhande km õlivälbaga küll ei julgeks sõita.
Kunagi kui uue auto esindusest soetasin siis sai õli ikka vahepeal ise vahetatud originaal välpade vahele. Esinduses kahjuks ei vahetata tavaliselt isegi kütusefiltrit. Igaks juhuks vaata ajaloost järgi nt.
Kunagi kui uue auto esindusest soetasin siis sai õli ikka vahepeal ise vahetatud originaal välpade vahele. Esinduses kahjuks ei vahetata tavaliselt isegi kütusefiltrit. Igaks juhuks vaata ajaloost järgi nt.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Probleem pole esindus vaid välp mida auto näitab. Seda saab alati lühemaks progeda.patrik kirjutas:Selles se probleem ongi et ainult esinduses käinud. Pikkadest välpadest on sinu mootor sisuliselt kulunud ja ketiajam sodi. Mina selle motoga üle 5-7 tuhande km õlivälbaga küll ei julgeks sõita.
Kunagi kui uue auto esindusest soetasin siis sai õli ikka vahepeal ise vahetatud originaal välpade vahele. Esinduses kahjuks ei vahetata tavaliselt isegi kütusefiltrit. Igaks juhuks vaata ajaloost järgi nt.
Ja milline esindus ei vaheta kütusefiltreid? Läti?

Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Palju õlikulu? Lase 8-10min tühikäigul klõbiseda ning siis teha õlipõlemise test - järsult gaasipedaal põhja ning vaadelda selle pilve kooslust, mis tagant paiskub. Kui tühikäigul enne testi juba sumpsi juures vastik kuiv mürgihais siis ilmselge, et õli põleb. Sinakas pilveke testil on selle kinnitus.
Selline läbisõit võib mida iganes tähendada ehk kett on üks paljudest. Kui juba vanos häiretab siis reeglina ei hoia sellise läbisõidu juures ka klapisääred õli tagasi. Kütuse segu on seega rikutud ja valvetronic hakkab samuti ääreviga esile tooma. Lisaks tapab õli põletamine bmw kitsad lambdad ning veel natuke kõike ignoreerides saavad katid kahjustada.
Kontrollida ja testida on nagunii vaja. Kui õli põleb siis sellega on vaja esmaselt tegeleda. Töö käigus näeb siis jooksvalt ka keti, solenoidide ja muu olukorra.
Selline läbisõit võib mida iganes tähendada ehk kett on üks paljudest. Kui juba vanos häiretab siis reeglina ei hoia sellise läbisõidu juures ka klapisääred õli tagasi. Kütuse segu on seega rikutud ja valvetronic hakkab samuti ääreviga esile tooma. Lisaks tapab õli põletamine bmw kitsad lambdad ning veel natuke kõike ignoreerides saavad katid kahjustada.
Kontrollida ja testida on nagunii vaja. Kui õli põleb siis sellega on vaja esmaselt tegeleda. Töö käigus näeb siis jooksvalt ka keti, solenoidide ja muu olukorra.
kenwood1 kirjutas:Oskab keegi targem öelda mis antud viga põhjustab?
Viga: 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Mootorituli põleb ja külmkäivitusel puterdab hetkeks.
Auto uuena eestist ostetud ja esinduses ilusti käinud, hetkel ls 161 000km
Kas sellisel läbisõidul on normaalne, et ntks kett veninud?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Pole kuulnud et Eesti esindus oleks ühelegile eestist ostetud autole välpa lühemaks progenud, vähemalt pole minu juurde sattunud. Küll aga on sattunud massiliselt "esinduses hooldatud" 5-7-10 a vanade kütusefiltritega. Kahjuks on selles süüdi nii esinduse pohhuism kui ka omanike teadmatus ning ka budget-pärast liisingumakse tasumist enam autot hooldada ei jõuta. Nali naljaks, aga kui seal sama usinalt õlivahetust soovitataks kui aknapesuvedelikku juurde valatakse, kestaksid paljud mootorid tunduvalt kauem
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
5 aasta sisse ei ole BMW ettekirjutust teinud, et kütusefiltrit vahetada ja muide esinduses ei hakka seda reaalselt jooksuga budget-müts-silmini-peas-subjekt ka tegema kohe, kui selle koosluse hinda kuuleb.
Letis 16117170090 Filter/Regl. 202.18€.
Bee filter/reg. 100-200€...
https://www.autovaruosadonline.ee/oenum ... 70090.html

Letis 16117170090 Filter/Regl. 202.18€.

Bee filter/reg. 100-200€...
https://www.autovaruosadonline.ee/oenum ... 70090.html
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Mis küll inseneridel mõttes oli sellise kõik-ühes konstrui väljaarendamisel... 

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
On kellelgi vahepeal midagi tarka ka selle probleemi lahenduse kohta öelda?
Minu autol hakkas samamoodi kärsakat sumpsist tulema, vahetati klapisääre tihendid ära, siis oli Valvetronicu viga sees, vahetati Valvetronicu mootor (Valvetronicu adaptsiooon teostatud) ära ja nüüd on seesama 2A83 viga sees- mehaanik luges veateatest välja, et sisselaske Vanos on kutu, vahetati seegi ära aga veateade kahjuks ära ei kadunud.
Vanoses solenoide on omavahel ringi tõstetud aga viga väljalaske Vanose peale ei kolinud.
Nukkvõlli asendiandureid on omavahel ringi tõstetud, viga üle ei kolinud.
N46 mootoril ei tohiks Vanose õlifiltreid/sõelu olla nagu S seeria mootoritel ja N52-l.
Vanose solenoidide tihendid on vahetatud, solenoidid väljast kuivad.
Erinevalt teistest samasugustest mootoritest on sel kõik lekkekohad parandatud, õlikulu pole õlivahetusvälpade vahel.
Minu autol hakkas samamoodi kärsakat sumpsist tulema, vahetati klapisääre tihendid ära, siis oli Valvetronicu viga sees, vahetati Valvetronicu mootor (Valvetronicu adaptsiooon teostatud) ära ja nüüd on seesama 2A83 viga sees- mehaanik luges veateatest välja, et sisselaske Vanos on kutu, vahetati seegi ära aga veateade kahjuks ära ei kadunud.
Vanoses solenoide on omavahel ringi tõstetud aga viga väljalaske Vanose peale ei kolinud.
Nukkvõlli asendiandureid on omavahel ringi tõstetud, viga üle ei kolinud.
N46 mootoril ei tohiks Vanose õlifiltreid/sõelu olla nagu S seeria mootoritel ja N52-l.
Vanose solenoidide tihendid on vahetatud, solenoidid väljast kuivad.
Erinevalt teistest samasugustest mootoritest on sel kõik lekkekohad parandatud, õlikulu pole õlivahetusvälpade vahel.
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Kui kõik on rakistega ideaalselt paigas ja kõik asjad töökorras, siis võib-olla õlirõhk ise puudulik.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Seda rakise asja ma ei tea, ma eeldan, et nad ikka teavad kuidas teha.
Kett sai ka pool aastat tagasi vahetatud.
Esmaspäeval mõõdavad õlirõhu ära, siis saab teada kas on õlipumba/ sõela viga.
Kett sai ka pool aastat tagasi vahetatud.
Esmaspäeval mõõdavad õlirõhu ära, siis saab teada kas on õlipumba/ sõela viga.
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 28.10.2004 13:12 58
- Peamine sõiduk: BMW 318 e90
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Kas oli ōlirōhk normis?Jaakk kirjutas:Seda rakise asja ma ei tea, ma eeldan, et nad ikka teavad kuidas teha.
Kett sai ka pool aastat tagasi vahetatud.
Esmaspäeval mõõdavad õlirõhu ära, siis saab teada kas on õlipumba/ sõela viga.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Ei, tühikäigul rõhk 0
Kui pööret tõsta siis on ilusti 2,5 bari
Õlipump on Forssis 1400.- euri, niisama ehku peale enam ei tahaks juppe osta (Vanose ostsin juba).
Valvetronic kalibreeriti ka veel autodiagnostika.ee-s ära ja tolleks hetkeks oli isegi korras, sinna sõites oli juba check engine kustus ja veateadet sees polnud.
Hetkel auto rohkem seisnud, kui sõitnud kuna sellise autoga sõita ei taha.
Kui mootor soojaks läheb kaob rõhk madalal pöördel ära, check engine läheb põlema ja jälle otsast peale.
Kui pööret tõsta siis on ilusti 2,5 bari
Õlipump on Forssis 1400.- euri, niisama ehku peale enam ei tahaks juppe osta (Vanose ostsin juba).
Valvetronic kalibreeriti ka veel autodiagnostika.ee-s ära ja tolleks hetkeks oli isegi korras, sinna sõites oli juba check engine kustus ja veateadet sees polnud.
Hetkel auto rohkem seisnud, kui sõitnud kuna sellise autoga sõita ei taha.
Kui mootor soojaks läheb kaob rõhk madalal pöördel ära, check engine läheb põlema ja jälle otsast peale.
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Kunagi sai ostetud ühele Audi-le 1400EUR õlipump ja kasu oli põhimõtteliselt ümmargune null, rõhku tuli juurde võib-olla 0.1bar ainult. Viga oli vist hoopis mingis väntvõlli kaela kulumises, niipalju kui hiljem mujalt kuulsin. Mõned väidavadki, et õlipump pumpab lihtsalt õlikogust ja rõhu tekitab kogu ülejäänud mootor mis vastas on. Ehk siis pump ise ei saa tõenäoliselt nii kulunud olla, et midagi ei pumpa, kui just mingi pumbaga kokku ehitatud reduktsiooniklapp rikkis pole. Enne nii kalli pumba ostmist pigem mootor laiali lammutada, kõik üle kontrollida ja mõõta, niipalju kui võimalik.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Kuna N46 l on õlipump vahetatav ainult koos suure osa alumise osaga, sellest ka hind.
Ma ei usu ka, et selles asi, miks sooja mootoriga rõhk ära kaob, seda oleks vaja teada.
Ma ei usu ka, et selles asi, miks sooja mootoriga rõhk ära kaob, seda oleks vaja teada.
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
Selle Audi süsteem oli samasugune, õlipump ehitatud samasse korpusesse tasakaalustusvõllidega ja reduktsiooniklapiga. Mulle väideti, et see reduktsiooniklapp kulub ära ja seal ongi probleem, aga kahjuks ei olnud, vähemalt mitte Audi puhul. Jama ongi selles, et mootori sees on hunnik õlirõhku tarbivaid asju ja rõhukadu võib tekkida kus iganes seal, võimatu on seda kohta niisama määrata. Kui mootor laiali lammutada, siis võib-olla leiab mõne kulunud saale või nukkvõlli tööpinna ja siis ka ei saa kindlalt öelda, et kas see on nüüd põhjus või mitte. Lihtsaim lahendus oleks teine toimiv mootor.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e90 2006a 320i 2A83 Vanos inlet, flank adaptation
4. silindri kepsusaaled avada. Kui seal ilmne häving siis pigem kohe mootorivahetus.
Valvetronic solenoidil sõel otsas. Sinna ikka kogub nii, et kui lahti võetud siis ikka sõel puhastada.
Valvetronic solenoidil sõel otsas. Sinna ikka kogub nii, et kui lahti võetud siis ikka sõel puhastada.