Kas kellelgi teisel on ka olnud nende miinukraadidega (-10 kraadi +) probleeme õlieraldaja+voolikute (karterituulutus) külmumisega? Auto seisab õues.
Enne talve vahetasin õlieraldaja ja voolikud, mootoriõli-filtri (Castrol 5w40). Panin selle nn. cold-variant õlieraldaja (Metzger).
Tavaline:

Cold variant:

Hommikuti sõidan tööle 15min. Selle ajaga läheb küll mootor soojaks ja jõuab oma optimaalse temperatuurini, aga kui tööle jõuan ja õlikorgi maha võtan, on seal all ikka majoneesitaoline möga. Nüüd jaanuari lõpus hommikul autot käivitades ei läinud see enam tööle. Tõmbasin klapikambrikaane küljest õlieraldaja vooliku lahti ning see oli täiesti umbes majoneesist.
Kuidas ennetate talvel, kui on suured miinuskraadid, probleeme õlieraldajaga?
Milliseid probleeme võib umbes karterituulutus autole põhjustada?