BMW m57n Low CR pressure
BMW m57n Low CR pressure
Tere, äkki keegi targem oskab nõu anda.
Jutt on siis BMW e46 m57n mootorist. Nimelt probleemiks on, et pikemate otste sõitmisel kaob latist hetkeliselt kütuserõhk. Näiteks Tallinn- Pärnu maantel on kõik tip-top aga niikui Pärnu jõuan, esimese foori taga seisma jään hakkavad pöörded kõikuma (730- 780), kusjuures põõrded alguses tõusevad. Foori tagant ära minnes hakkab auto meeletult jukerdma, nagu jõud kaob ära ja tuleb kohe tagasi ja siis on sama jama järgmise foori taga. Olen avastanud, et kui pöördeid kohaltmineku ja käiguvahetusel kõrgemal (2500) hoida siis ei tee sellist jama.
Käisin 2 korda diagnostis:
1. kord käisin mitteametlikus kohas ja näitas Low Common Rail pressure, sealt soovitati esindusse minna, sest tehasearvuti näitab täpse vea koha ära.
2. korral käisin siis esinduses ja seal näitas, et lati rõhuregulaatoriga on mingi probleem.
Vahetasin regulaatori ära aga probleem ei ole kadunud.
Olen lugenud, et probleem võib olla sisuliselt neljas kohas: kas üks kolmest kütusepumpadest hakkab otsi andma või kütusefilter on umbes.
Kütusefilter on aga alles 2 kuud tagasi vahetatud. Kompuutrist näitab keskmist paagitaset 41,3l ehk siis kas kompuuter valetab või autoga on alati sõidetud täis paagiga- niiet paagisisene kütusepump ei ole ka kuivalt töötanud arvatavasti. Auto käivitub iga ilmaga soojalt/külmalt poolest pöördest niiet KS pump ka välistatud?
Ma reaalselt ei taha autot uuesti esindusse viia, sest see in täielik raha raiskamine. Äkki kellelgi on kogemusi sellise probleemiga.
Jutt on siis BMW e46 m57n mootorist. Nimelt probleemiks on, et pikemate otste sõitmisel kaob latist hetkeliselt kütuserõhk. Näiteks Tallinn- Pärnu maantel on kõik tip-top aga niikui Pärnu jõuan, esimese foori taga seisma jään hakkavad pöörded kõikuma (730- 780), kusjuures põõrded alguses tõusevad. Foori tagant ära minnes hakkab auto meeletult jukerdma, nagu jõud kaob ära ja tuleb kohe tagasi ja siis on sama jama järgmise foori taga. Olen avastanud, et kui pöördeid kohaltmineku ja käiguvahetusel kõrgemal (2500) hoida siis ei tee sellist jama.
Käisin 2 korda diagnostis:
1. kord käisin mitteametlikus kohas ja näitas Low Common Rail pressure, sealt soovitati esindusse minna, sest tehasearvuti näitab täpse vea koha ära.
2. korral käisin siis esinduses ja seal näitas, et lati rõhuregulaatoriga on mingi probleem.
Vahetasin regulaatori ära aga probleem ei ole kadunud.
Olen lugenud, et probleem võib olla sisuliselt neljas kohas: kas üks kolmest kütusepumpadest hakkab otsi andma või kütusefilter on umbes.
Kütusefilter on aga alles 2 kuud tagasi vahetatud. Kompuutrist näitab keskmist paagitaset 41,3l ehk siis kas kompuuter valetab või autoga on alati sõidetud täis paagiga- niiet paagisisene kütusepump ei ole ka kuivalt töötanud arvatavasti. Auto käivitub iga ilmaga soojalt/külmalt poolest pöördest niiet KS pump ka välistatud?
Ma reaalselt ei taha autot uuesti esindusse viia, sest see in täielik raha raiskamine. Äkki kellelgi on kogemusi sellise probleemiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: BMW m57n Low CR pressure
Ära lati otsas olevat andurit unusta.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: BMW m57n Low CR pressure
Kui viga ei esine diagnostika tegemise ajal, on seda raskem leida. Siis hakkavad tõesti lugema diagnostiku kogemused.
Võin su auto üle vaadata, võibolla tuleb midagi sellist veel välja, mida teised pole tähele pannud.
Võin su auto üle vaadata, võibolla tuleb midagi sellist veel välja, mida teised pole tähele pannud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: BMW m57n Low CR pressure
Anduri otsast saab takistust mõõta kui andur on väsinud muutub kuumenedes takistus. Ise mõõdaks raili anduri takistust nii külma kui sooja mootoriga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: BMW m57n Low CR pressure
See seletab nii mõndagi, miks ta mul ainult sooja mootoriga (peale pikki sõite, kui mootor täitsa tuline) nii jamab. Homme hommikul mõõdan takistust ja annan teada.
Re: BMW m57n Low CR pressure
Samamoodi võivad ka pihustid kuumaga lekkima hakata.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: BMW m57n Low CR pressure
Niisiis, sain mõni nädal tagasi lati rõhuandur vahetatud ja viga kustutatud. Veider oli see, et ma sain auto tööle panna ka siis kui rõhuanduril ei olnud pistikut taga (ju siis auto ise sai aru et seal on viga ja ei arvestanud anduri näite). igaljuhul kui viga sai kustutatud, siis auto pöörded enam nii hullult ei hüppa. Sai ka paar nädalat linnas sees sõidetud ja auto tundus korras olevat kuni ma lätti sellega läksin ja vea lõi uuesti välja. (peale pikka sõitu hakkab kohepealt ära minnes jukerdama/ ühe korra suri isegi välja). Ei tea mis tal nüüd olla võiks....
Igaljuhul peab uuesti diagnosti tegema. Kas keegi oskab kogemustega inimest/kohta soovitada?
Igaljuhul peab uuesti diagnosti tegema. Kas keegi oskab kogemustega inimest/kohta soovitada?
Re: BMW m57n Low CR pressure
Patriku juurde mine 
