Kogemused N47 mootoriga?
Kogemused N47 mootoriga?
Tere,
Plaan osta oma esimene auto lähiajal. Huvi oleks soetada E91 320d. Netist lugedes jääb aga mulje, et selle mootoril N47 on aga tüüpviga mootoriketiga (timing chain) ja vahetus väga keeruline ja kallis. Kui tavaline probleem see on või on see pigem erand? 325 ja 330 on vist küll parema mootoriga aga 320 ökonoomsem.
Aitäh!
Plaan osta oma esimene auto lähiajal. Huvi oleks soetada E91 320d. Netist lugedes jääb aga mulje, et selle mootoril N47 on aga tüüpviga mootoriketiga (timing chain) ja vahetus väga keeruline ja kallis. Kui tavaline probleem see on või on see pigem erand? 325 ja 330 on vist küll parema mootoriga aga 320 ökonoomsem.
Aitäh!
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Ei. See ei ole tüüp viga kui mõtled kette. ( on jah ceissid kel 40 k. peal puru läinud ) aga keti vahetus tuleb nagu nii mingi hetk teha teatud läbisõidul.
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Nii et, kui läbisõit on 250-300 tuhat siis ketivahetus juba korduvalt tehtud? Kuidas ülevaatamisel, seda keti seisukorda hinnata või tehakse seda ostueelses kontrollis?
Re: Kogemused N47 mootoriga?
On kohti kus tehakse ketti vahetus täiesti mõistliku hinnaga.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Kui kartus N47 osas suur, on variant kaaluda ka vanema tüübi M47D20't (2005-2007). Isiklikult oman M47 320d igapäeva sõiduks ning mootori osas peale normaalse kulumise mingeid anomaaliaid ei ole tekkinud.
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Nagu N47 omanik, võin öelda et see ketiprobleem ainult autodel millel oli õlivahetus standartselt 30t km või kauem. Tavaliselt vaheta keti, tee kolle puhtaks, vaheta filtrid õlid ja oled õnnelik omanik. Sama jama N57 mootoritega, imelik ainult kui inimesed ostavad 300+t km autod ja tahavad veel muretule 300t km sõitu, kui näiteks teistel autodel rihmaga inimesed vähemalt juba 5 korda vahatati rihmakomplekte mis on vähemalt 100eur kmp + 100eur vahetus, siit ju tuleb sama hind keti vahetamiseks)))) mootor on hea, hea kütus, hooldus ja mingit suuremait probleeme ei teki
+372 5 100 607
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Kui on kindel soov n47 omamise ajal rahulikult magada, tasub kas osta vahetatud ketiga masin, vahetada kett ära 1000+ euriga või omada pangaarvel 2000+ euri mootori remondi/vahetuse jaoks.
Kui n47 ei ole ainus valikukriteerium, siis tasub vaadata vanema m47 mootori poole või siis juba 2015+ aasta b47-ga autosid.
Kui n47 ei ole ainus valikukriteerium, siis tasub vaadata vanema m47 mootori poole või siis juba 2015+ aasta b47-ga autosid.
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Pole üldse uurinud, aga kas neil b47 ei ole siis enam neid keti probleeme? On veidi lollikindlamad mootorid?
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Ketivahetus ikka 700-800€, ehk mis on juba viimasel ajal väga mõistlik.iffiff kirjutas: ↑14.03.2020 17:51 19 Kui on kindel soov n47 omamise ajal rahulikult magada, tasub kas osta vahetatud ketiga masin, vahetada kett ära 1000+ euriga või omada pangaarvel 2000+ euri mootori remondi/vahetuse jaoks.
Kui n47 ei ole ainus valikukriteerium, siis tasub vaadata vanema m47 mootori poole või siis juba 2015+ aasta b47-ga autosid.
Kui teemaalgataja otsib omale head ökonoomset autot, siis n47 on kindlasti õige valik. Tüüpvigu on vähem kui m47n2 mootoril.
Alati ka turul vahetatud ketiga isendeid, kui ei taha ise väljaminekut teha.
Või siis osta alla 200k sõitnud auto.
Re: Kogemused N47 mootoriga?
N47 mootor kohe kindlasti parem igas mõttes kui M47. On peres igapäevases kasutuses mõlemad ja N47 on vaiksem, ühtlasem, ökonoomsem ja igatepidi moodsam. See keti teema on ainuke N47 miinus M47 ees, aga samas minu hinnangul parasjagu ülepuhutud teema ka, sest sõidab neid ilma kette vahetamata ka ringi sadu tuhandeid (miljoneid) ja pole mingit probleemi, reaalselt on selle probleemiga väga väike %, eriti nende hulgas kes vahetavad õli normaalse intervalliga, aga lihtsalt internetti kurtma tulevad ju ikka need kellel on probleem, siis tundubki nagu oleks kõigiga probleemid.
Alates 2013 aastast (F30st alates) pidi ka mingi tehniline uuendus olema ketile, mis küll ei välista 100% selle purunemist (kordades vähem juhtumeid), kuid pidi vähemalt väga selgelt kolisema/märku andma enne kui oleks üldse oht purunemisele, ehk siis saab vahetada "õigel ajal" .
Ehk siis, ise olen F31 N47 mootoriga isendiga sõitnud nüüdseks 1a ja 2 kuud ning selle ajaga 61 000 km, ning vahetades õli märgatavalt tihedamini kui auto ise soovib ning pole ühtegi probleemi olnud ja ei ole isegi märku andnud, et võiks midagi karta.
Alates 2013 aastast (F30st alates) pidi ka mingi tehniline uuendus olema ketile, mis küll ei välista 100% selle purunemist (kordades vähem juhtumeid), kuid pidi vähemalt väga selgelt kolisema/märku andma enne kui oleks üldse oht purunemisele, ehk siis saab vahetada "õigel ajal" .
Ehk siis, ise olen F31 N47 mootoriga isendiga sõitnud nüüdseks 1a ja 2 kuud ning selle ajaga 61 000 km, ning vahetades õli märgatavalt tihedamini kui auto ise soovib ning pole ühtegi probleemi olnud ja ei ole isegi märku andnud, et võiks midagi karta.
BMW 320d M-Tech II
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Kogemused N47 mootoriga?
Sõitsin isegi E91 n47 mootoriga 3 aastat, tegin iga 10000km järgi õlivahetuse ja ei saa midagi kurta. Autol oli muidugi UM’is enne ostu kett just vahetatud. Hetkel olen F31 otsingul ja ilmselt tuleb samamoodi n47 mootoriga. Ei karda seda mootorit, hea öko mootor.