E46 N42 mootori remont
E46 N42 mootori remont
Soovitage Tartus remondikohta, mis saaks hakkama E46 N42 105 kw mootori remondiga. Kevvai osas olen teadlik.
Probleemiks mootori puterdamine ja õlikulu nagu ikka.
Kahtlus, et gaasijaotust ja klappe reguleeriv peenmehaanika on kulunud.
Probleemiks mootori puterdamine ja õlikulu nagu ikka.
Kahtlus, et gaasijaotust ja klappe reguleeriv peenmehaanika on kulunud.
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: E46 N42 mootori remont
Ei oska kohta soovitada. Ise olen ka N42 mootoriga veidi hädas olnud.
Õlilekked on tihti tingitud surnud ja väsinud O-rõngastest. Üks nendest asub vaakumpumba taga ja sealt lekib korralikult õli. Mul oli see probleem, mis väljendus jubeda õlikärsakaga kapotialt. Peale lahtivõtmist ja veidi nokitsemist sai asi pareaks aga pean uuesti pumba maha võtma.Kuna seal pole päris õige mõõduga O-rõngas. Kerge immitsemine on tänaseni.
Teine asi on tasub vaatada veakoode. Mul olid konkreetselt nukkvõlli andurite veakood sees. See andis endast märku vahest, kui mootor lampi ära suri ja hakkas puterdama (mootori tule lõi ka põlema).Vahepeal üldse ei käivitunud vaid tegi häält nagu oleks kompressioon puudu. Aitas see,et puhastasin vanad andurid ära, kuid nüüd on sama häda tagasi ja peale takistuse mõõtmist andurist on selge,et need hakkavad ära surema vanadusest.
Kui sul mootor väga rängalt puterdab ja vahelejätab tasub ikkagi esmalt veakoodid üle vaadata need aitavad päris oluliselt vigade kõrvaldamisele kaasa. Vastasel juhul jäädki ilma asjata osasid vahetama ja kakud juuksed peast.
Õlilekked on tihti tingitud surnud ja väsinud O-rõngastest. Üks nendest asub vaakumpumba taga ja sealt lekib korralikult õli. Mul oli see probleem, mis väljendus jubeda õlikärsakaga kapotialt. Peale lahtivõtmist ja veidi nokitsemist sai asi pareaks aga pean uuesti pumba maha võtma.Kuna seal pole päris õige mõõduga O-rõngas. Kerge immitsemine on tänaseni.
Teine asi on tasub vaatada veakoode. Mul olid konkreetselt nukkvõlli andurite veakood sees. See andis endast märku vahest, kui mootor lampi ära suri ja hakkas puterdama (mootori tule lõi ka põlema).Vahepeal üldse ei käivitunud vaid tegi häält nagu oleks kompressioon puudu. Aitas see,et puhastasin vanad andurid ära, kuid nüüd on sama häda tagasi ja peale takistuse mõõtmist andurist on selge,et need hakkavad ära surema vanadusest.
Kui sul mootor väga rängalt puterdab ja vahelejätab tasub ikkagi esmalt veakoodid üle vaadata need aitavad päris oluliselt vigade kõrvaldamisele kaasa. Vastasel juhul jäädki ilma asjata osasid vahetama ja kakud juuksed peast.
Re: E46 N42 mootori remont
Ma pole lõpuni kindel aga kas n42 vaakumpumba sisemine tihend pole mitte ristküliku kujulise profiiliga? Nagu ka varasematel m mootoritel. Lisaks pole seda tihendit ka bmw varuosakataloogis, vaid selle lekke korral näeb tehas ette kogu pumba vahetust. Kaubandusest on muidugi võimalik osta, kuid mitte küll oem tihendit.
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: E46 N42 mootori remont
Minu omal oli konkreetselt nii välimine, kui sisemine ümmargused. Väiline O-rõngas hakkab ennem lekkima kui sisemine. Lisaks selgus,et see sisemine o-rõngas on veel omamõõduga ja neid on mitu varianti. Ostes tasub võtta mitu tükki kui pole kindel,et milline on õige. Mõnes remont komplektis on 3 tk osades vaid 2 O-rõngast.


Re: E46 N42 mootori remont
Vaakumpumba tihenditele on täiesti olemas Bmw originaal rem.kmpl. koosneb kahest tihendist koodiga 11668626471. Lisaks võib lekkida vaakumi toru ühendus pumba küljes, siis vaja ikkagi pump vahetada.
Tallinn 56285704
Re: E46 N42 mootori remont
Kas selle koodiga tihendid võiks sobida ka diislitele? Pumba ja moto vahelist olen leidnud aga seda suuremat mis pumba ette kaane vahele käib pole leidnud.
TEL 57703395
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: E46 N42 mootori remont
Ei leidnud ka ise mingi hetk seda kaane vahelist tihendit. Selle asemel panin tihendi mõlemale poolele kerge kihi kuumakindlat silikoni ja praegu mingi aasta juba täiesti kuiv olnud.
- steves
- Huviline
- Postitusi: 86
- Liitunud: 12.02.2014 11:46 54
- Peamine sõiduk: BMW E46 318i
- Telefon: 53840257
- Asukoht: Nõo vald
Re: E46 N42 mootori remont
Koodi alt 11668626471 saab sellise tihendi komplekti:

Link e-poele: https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 1668626471
Kogemus O-rõngastega, enne tellimist tasub ülemõõda kõik vanad o-rõngad,mis tulevad mootorist või vaakumpumbast. Kindlasti ka Google appi võtta, sest osa vanu kummitihendeid tõmbavad päris korralkult kokku, teatud aja möödudes.
Või kogu aeg on piduripedaal raske.

Link e-poele: https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 1668626471
Kogemus O-rõngastega, enne tellimist tasub ülemõõda kõik vanad o-rõngad,mis tulevad mootorist või vaakumpumbast. Kindlasti ka Google appi võtta, sest osa vanu kummitihendeid tõmbavad päris korralkult kokku, teatud aja möödudes.
Nõus selle väitega.Vanal BMWl oli see probleem ja päris lõplikult lahti ei saanudki.Kui juba hakkab vaakumi torust tulema õli on midagi ikka väga kapitaalselt ära kulunud. See peaks endast märku andma raske pidurduse tekkimisega ehk piduripedaal ise on kord kergem siis jube raske alla vajutada.Lisaks võib lekkida vaakumi toru ühendus pumba küljes, siis vaja ikkagi pump vahetada.
Või kogu aeg on piduripedaal raske.
Re: E46 N42 mootori remont
Kui nüüd esialgse teema juurde tagasi tulla siis kas on soovitada diagnostikut Tartus? Kevvai OÜ-s vaadati auto üle. Mingit olulist viga ei leitud.
Hetkel on suurim probleem, tundub, et soojalt käivitumine. Paari minutilise seismise järel käivitub hästi, kuid pisut pikema seismisega läheb jamaks.
Õlileketest enamjaolt olen lahti saanud. Klapisääred, ketikomplekt ka vahetatud. Veateadeteks on olnud justkui õhulugeja ja kütusesegu vale koostis.
Õhulugeja olen asendanud töötavalt mootorilt, paranemist ei tunnetanud.
Hetkel on suurim probleem, tundub, et soojalt käivitumine. Paari minutilise seismise järel käivitub hästi, kuid pisut pikema seismisega läheb jamaks.
Õlileketest enamjaolt olen lahti saanud. Klapisääred, ketikomplekt ka vahetatud. Veateadeteks on olnud justkui õhulugeja ja kütusesegu vale koostis.
Õhulugeja olen asendanud töötavalt mootorilt, paranemist ei tunnetanud.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: E46 N42 mootori remont
Kasutaja Volum peaks Tartus tegutsema.
Re: E46 N42 mootori remont
N42 klapisääretihendite vahetus, mitu tundi võiks olla tööaeg?