M43b18 õlisurve puudumine
M43b18 õlisurve puudumine
Tere,
Eelmise aasta lõpus parkisin ühe vanuri panipaika. Auto oli terve suve sõitnud ning mootoriga probleeme polnud. Panipaika oli 70km mille jooksul mingeid anomaaliaid ei tuvastanud. Enne seisma jäämist oli 3000km tagasi vahetatud õli.
Aprilli alguses käima pannes ei kustunud õlirõhu tuli ära. Käivitus poolest pöördest. Kahtlustasin alguses õlirõhu andurit. Hiljem kontrollides tuli välja et see töötab korralikult. Peagi lõi 90ndate mazdale omase tiksu mootorisse. Panin seisma ja proovisin uuesti. Klõbin alles. Auto pidin panipaigast kätte saama ja ainus võimalus oli sealt välja sõita. Kuna m43 mootori kaotus ei ole suurim katastroof siis manööverdasin üha suurema klõbina saatel välja. Lõpuks ei tahtnud mootor ka tühikäigul eriti töötada, miski nagu poos kinni. Mingi aja pärast üritasin käivitada ning peale mõningast ketramis käivitus. Töötas longates. Jätsin nii ta seisma. Nüüd ei lähe enam käimagi. Ketrab ja vahel nagu lubab aga ei käivitu.
Õlid on sees, filter kortsu tõmmanud polnud, mootoril läbisõit 300 000. Klõbin tuli klappide juurest. Vända kolksu ei tuvastanud.
Keegi oskab öelda, millest õlirõhu probleem ning mis nüüd ära kärssas?
Ärge hakake mingeid swappe preagu soovitama, hetkel oleks hädasti vaja see mootor sõitma saada, kui väga kallist remonti ei nõua. Küll see mootorivahetus ka tuleb.
Eelmise aasta lõpus parkisin ühe vanuri panipaika. Auto oli terve suve sõitnud ning mootoriga probleeme polnud. Panipaika oli 70km mille jooksul mingeid anomaaliaid ei tuvastanud. Enne seisma jäämist oli 3000km tagasi vahetatud õli.
Aprilli alguses käima pannes ei kustunud õlirõhu tuli ära. Käivitus poolest pöördest. Kahtlustasin alguses õlirõhu andurit. Hiljem kontrollides tuli välja et see töötab korralikult. Peagi lõi 90ndate mazdale omase tiksu mootorisse. Panin seisma ja proovisin uuesti. Klõbin alles. Auto pidin panipaigast kätte saama ja ainus võimalus oli sealt välja sõita. Kuna m43 mootori kaotus ei ole suurim katastroof siis manööverdasin üha suurema klõbina saatel välja. Lõpuks ei tahtnud mootor ka tühikäigul eriti töötada, miski nagu poos kinni. Mingi aja pärast üritasin käivitada ning peale mõningast ketramis käivitus. Töötas longates. Jätsin nii ta seisma. Nüüd ei lähe enam käimagi. Ketrab ja vahel nagu lubab aga ei käivitu.
Õlid on sees, filter kortsu tõmmanud polnud, mootoril läbisõit 300 000. Klõbin tuli klappide juurest. Vända kolksu ei tuvastanud.
Keegi oskab öelda, millest õlirõhu probleem ning mis nüüd ära kärssas?
Ärge hakake mingeid swappe preagu soovitama, hetkel oleks hädasti vaja see mootor sõitma saada, kui väga kallist remonti ei nõua. Küll see mootorivahetus ka tuleb.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: M43b18 õlisurve puudumine
Natuke kõlab nagu õlipumba probleem. Samas kahtlane,et seistes otsad annab.
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: M43b18 õlisurve puudumine
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-S ... ith_drive/. Äkki see klapp kinnijäänud vms mis koosneb detailidest 5-8. Palju seal variante pole aga kui moto koos siis 100e oli FB üks müüa.
Re: M43b18 õlisurve puudumine
Kohilas pakkuda korras m43 moto. Saadan vahetust ka pakkuda.
Re: M43b18 õlisurve puudumine
Neid mootoreid leiab, selles pole küsimus. Mootori vahetuseks mul hetkel aega pole ning maksta 100-150€ mootori eest + vahetus tundub nõks palju selle m43 eest. Kui juba vahetada siis peaks mingisugunegi areng toimuma mootori valikus. M44 soetaks küll.
Pumba klappi arvasin ka ise. Kuid miks ta enam ei käivitu on nõks müstika minu jaoks.
Pumba klappi arvasin ka ise. Kuid miks ta enam ei käivitu on nõks müstika minu jaoks.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: M43b18 õlisurve puudumine
Selle mootoriga ei tee nüüd enam mingit allasotist remonti, see on kindel. Isegi kui rõhu tagasi saad reduktsiooniklapi vahetuse või millegiga.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M43b18 õlisurve puudumine
viiamse m43 soetasin kliendile 300 eest
et 100-150nega küll täna enam e46 m43 ei leia, v'ähemalt sellist millel poleks juba kaas läbi või saalekolin sees.

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: M43b18 õlisurve puudumine
Mul on e36. Nende m43 mootoreid ikka leidub erinevas seisukorras.
Tundub et selle mootori elustamine ei ole otstarbekas. Läbisõitu ka teisel juba palju.
Kui kellelgi on üks m44 üle siis võib märku anda.
Tundub et selle mootori elustamine ei ole otstarbekas. Läbisõitu ka teisel juba palju.
Kui kellelgi on üks m44 üle siis võib märku anda.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: M43b18 õlisurve puudumine
tartus on yhel 130 euriga m43 müügis siin samas foorumis.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: M43b18 õlisurve puudumine
MZauto tegemistega olen kursis. Ilmselt läheb auto sinna ka mootorivahetusse kui ise mootorit ei leia.
Re: M43b18 õlisurve puudumine
Teema võib lukku ära panna. Mina seda mootorit ellu äratama ei hakka.