BMW e36 väiksed->suured pidurid
BMW e36 väiksed->suured pidurid
Tere!
Uuriks natuke maad- auto originaalis 318i, peal 2.5 141kw moto. Kuna mootor suurem siis tahaks piduritele samuti update, olen kuulnud, et 46 330d pidurikettad peaksid sobima 318i mudelile.(võin ka eksida) Mis variandid oleks veel, et saada suuri pidureid nii, et ei peaks kogu auto ümber ehitama?
Tänud ette
Uuriks natuke maad- auto originaalis 318i, peal 2.5 141kw moto. Kuna mootor suurem siis tahaks piduritele samuti update, olen kuulnud, et 46 330d pidurikettad peaksid sobima 318i mudelile.(võin ka eksida) Mis variandid oleks veel, et saada suuri pidureid nii, et ei peaks kogu auto ümber ehitama?
Tänud ette
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Mul oli ka 318i ja nüüd 2,8 vahel.
Pidurid on samad ja kui võrrelda 2,8 piduritega, siis ketas on sama mõõtu 2,8 omal taga vaid ventileeritav.
Nii, et ma ei näe küll põhjust seal midagi ringi ehitama hakata, kui just taga trummel pidurid pole.
Pidurid on samad ja kui võrrelda 2,8 piduritega, siis ketas on sama mõõtu 2,8 omal taga vaid ventileeritav.
Nii, et ma ei näe küll põhjust seal midagi ringi ehitama hakata, kui just taga trummel pidurid pole.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Tänavale pole tõesti mõtet väga vaeva näha, raja jaoks on aga E36 stock pidurid selgelt liiga tagasihoidlikud. E46 330i/d esimesed ning E46 328i tagumised peaks hea tasakaalu andma, 330i/d tagumised liiga suured E36 jaoks. Arvestama pead muidugi, et alla 17” velje enam alla ei pane.
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
318 ju ees ka ventileerimata ketas, pane ventkettad, sobivad supportid ja paremad klotsid kui tunned, et pidurdusjõust jääb väheks.
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
3.0 pidurid ette ja 2.8 pidurid taha on bolt on 36le või tuleb midagi muuta ka?Ma®tin kirjutas: ↑12.06.2021 21:58 28 Tänavale pole tõesti mõtet väga vaeva näha, raja jaoks on aga E36 stock pidurid selgelt liiga tagasihoidlikud. E46 330i/d esimesed ning E46 328i tagumised peaks hea tasakaalu andma, 330i/d tagumised liiga suured E36 jaoks. Arvestama pead muidugi, et alla 17” velje enam alla ei pane.
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Hetkel on taga trummelpidurid ka
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Siis vaja ketaspidurile mõeldud käändmikud hankida tagasillale
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Mina oma E36 jaoks vahetasin trumlid taga ketaste vastu (terve tagasild).
Lisaks E34 pealt piduri peasilinder koos paagiga.
Varda pikkuse tegin E36 omaga parajaks Rauasaega jupp maha.
Lisaks pidurivedelik DOT5. Korralik õhutus.
Kõik 4 supportit remonditud. Uued kummid, kolvid jms.
Lisaks kettad klotsid uued.
Voolikud.
Ja ainult see kõik muutis E36 pidurid kõvaks ja heaks. Õrnalt puudutad pedaali ja juba pidurdab. Sama efekt, kui vasaku jalaga pidurdada. Nägu esiklaasis jutumärkides.
Enne seda oli pehme pedaal ja uimased pidurid.
Kui panna veel need spets pidurivoolikud, mis on nagu teraskattega vms (steel braided vms), siis on tulemus veel parem.
Või suuremad supportid.
Mina aga tegin need ülaltoodud asjad ja see juba rahuldas mind.
Oluline asi on siin E34 piduri peasilinder.
Ilma selleta asi ei muutu.
Lisaks E34 pealt piduri peasilinder koos paagiga.
Varda pikkuse tegin E36 omaga parajaks Rauasaega jupp maha.
Lisaks pidurivedelik DOT5. Korralik õhutus.
Kõik 4 supportit remonditud. Uued kummid, kolvid jms.
Lisaks kettad klotsid uued.
Voolikud.
Ja ainult see kõik muutis E36 pidurid kõvaks ja heaks. Õrnalt puudutad pedaali ja juba pidurdab. Sama efekt, kui vasaku jalaga pidurdada. Nägu esiklaasis jutumärkides.
Enne seda oli pehme pedaal ja uimased pidurid.
Kui panna veel need spets pidurivoolikud, mis on nagu teraskattega vms (steel braided vms), siis on tulemus veel parem.
Või suuremad supportid.
Mina aga tegin need ülaltoodud asjad ja see juba rahuldas mind.
Oluline asi on siin E34 piduri peasilinder.
Ilma selleta asi ei muutu.
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Suured tänud kõigile vastamast, hakkab putitama vaikselt 

- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Taha ketaspidurite panekuks saab kasutada ka E46 õõtsasid. Väiksema mootoriga (vist kuni 2,8) on samad E36-ga.
Nii ees kui taga saab kasutada E46 supporte ja kettaid, tuleb vaid uuring teha, mis oleks mõistlik kombinatsioon pidurite tasakaalu mõttes. Kui tagumised liiga esimeste kannul hakkavad käima, muutub auto ohtlikuks...
Isiklikult paneks taha ka kettad ja teeks pidurite üldise tehnilise seisu viimase peal korda, see muudab päris palju. Kui ringrada ei pauguta, siis ventileeritav ketas taga ei tundu kuigi oluline.
Edu.
Nii ees kui taga saab kasutada E46 supporte ja kettaid, tuleb vaid uuring teha, mis oleks mõistlik kombinatsioon pidurite tasakaalu mõttes. Kui tagumised liiga esimeste kannul hakkavad käima, muutub auto ohtlikuks...
Isiklikult paneks taha ka kettad ja teeks pidurite üldise tehnilise seisu viimase peal korda, see muudab päris palju. Kui ringrada ei pauguta, siis ventileeritav ketas taga ei tundu kuigi oluline.
Edu.
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
kurikristjan kirjutas: ↑03.07.2021 21:19 15 Taha ketaspidurite panekuks saab kasutada ka E46 õõtsasid. Väiksema mootoriga (vist kuni 2,8) on samad E36-ga.
Nii ees kui taga saab kasutada E46 supporte ja kettaid, tuleb vaid uuring teha, mis oleks mõistlik kombinatsioon pidurite tasakaalu mõttes. Kui tagumised liiga esimeste kannul hakkavad käima, muutub auto ohtlikuks...
Isiklikult paneks taha ka kettad ja teeks pidurite üldise tehnilise seisu viimase peal korda, see muudab päris palju. Kui ringrada ei pauguta, siis ventileeritav ketas taga ei tundu kuigi oluline.
Edu.
Noooniiiii, longi time no see. Ilmad soojad ja päike annab kuuma, olen ise ka nüüd natuke targem.
Otsustasin ette panna 330d pidurikettad ja klotsid. Ostsin 330d pidurisupportid ning rem. komplektid. Seega esimese otsaga on hästi loodetavasti.
Nüüd ostsin taha e46 ketasõõtsad (pidid sobima 36le) Aga ei tea, kas panna e46 2.8 supportid ja kettad taha või panna kerele vastavalt 1.8 piduriring.
Mind nüüd huvitab, kui panen taha trummelpidurite asemel ketaspidurid, siis kas peaksin uue käsipiduritrossi ka muretsema või mis süsteem seal täpsemalt on? Ning kas 3.0d pidurid ees ja 2.8 pidurid taga annab tõesti hea tasakaalu nagu eelnevalt mainiti? (Mõtlen just tagumiste pidurite osas)
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
ees 3,0 ja taga 2,8 pidur võiks ideeliselt olla suht ok... võid googletada välismaiseid foorumeid, nendest ehitustest on palju juttu.
ketaspiduriga sillal on käsipiduritrossid teised.
kas su autol on ka abs?
ketaspiduriga sillal on käsipiduritrossid teised.
kas su autol on ka abs?
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Uurin tagumiste pidurite kohta ära jah.kurikristjan kirjutas: ↑24.03.2022 21:53 37 ees 3,0 ja taga 2,8 pidur võiks ideeliselt olla suht ok... võid googletada välismaiseid foorumeid, nendest ehitustest on palju juttu.
ketaspiduriga sillal on käsipiduritrossid teised.
kas su autol on ka abs?
Kui taga 46 ketasõõtsad, siis käsipiduri trossid ka 46 omad vôi võib ka 36 omi?
Abs on ka ikka jah
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: BMW e36 väiksed->suured pidurid
Oleneb, mille õõts, kuid peaks olema sama. Väiksema mootoriga 56 õõts on sama, mis 36.
Kodutöö saab paljuski realoemis ise ära teha.
Kodutöö saab paljuski realoemis ise ära teha.