E46 roolilatt E36-le
E46 roolilatt E36-le
Tere!
Kuna E36-e roolilatt on väsinud siis uurin kas on mõistlik asendada see E36 omaga või saab kasutada ka E46 oma? Kas peab midagi ümber tegema või kumma rooliotsasi kasutama peaks? Ehk on keegi selle tee läbi käinud.
Ettetänades
Kuna E36-e roolilatt on väsinud siis uurin kas on mõistlik asendada see E36 omaga või saab kasutada ka E46 oma? Kas peab midagi ümber tegema või kumma rooliotsasi kasutama peaks? Ehk on keegi selle tee läbi käinud.
Ettetänades
Re: E46 roolilatt E36-le
Milleks sellist jama teha? Tundub ajaraiskamisena kuna e46 omad samamoodi kuluvad ja isegi kiiremini.
e36 roolilatt ei ole ju nii defka, uusi müüakse poes 300e eest ja järelturult saab selle 100e eest.
Kui on huvi siis saan pakkuda tutikat roolilatti 250€, vana roolilatt vaja vastu anda(korpuse tagastus) või siis kasutatud roolilatt 100€.
Saab ka rooliotsasi ja muid e36 juppe minu käest
e36 roolilatt ei ole ju nii defka, uusi müüakse poes 300e eest ja järelturult saab selle 100e eest.
Kui on huvi siis saan pakkuda tutikat roolilatti 250€, vana roolilatt vaja vastu anda(korpuse tagastus) või siis kasutatud roolilatt 100€.
Saab ka rooliotsasi ja muid e36 juppe minu käest
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 roolilatt E36-le
Ei pea midagi muutma, teoorias peaks kasutama e46 sisemisi rooliotsi kuna ventileerimine teistsugune e36'st, kuigi pea kõik B osa sisemised otsad sobivad, ning välimised rooliotsad e36 omad. muu istub külge.
Re: E46 roolilatt E36-le
Ning kas see ka õige jutt et e46 latil ongi juba 2.7 pööret nagu z3 omal.
Ehk mitmeid kordi odavam alternatiiv z3 latile
Ehk mitmeid kordi odavam alternatiiv z3 latile
BMW
Re: E46 roolilatt E36-le
100% vale jutt
Roolikardaan on erinev, e36 roolikardaan ei sobi e46 lati külge
Re: E46 roolilatt E36-le
Re: E46 roolilatt E36-le
Huvitav, olen kuulnud, et on paigaldatud ja 2.7 tiiru.
Sobima pidid nad kõik 1:1le jah.
Äkki siis e46 olenevalt isendist 2.7 ja 3.2 tiiru variandid?
Sobima pidid nad kõik 1:1le jah.
Äkki siis e46 olenevalt isendist 2.7 ja 3.2 tiiru variandid?
BMW
Re: E46 roolilatt E36-le
võib juhtuda, et esimese otsa e46 latid on nn üleminekufaasis võetud e36 pealt aga üldiselt on ikka nii:
e46 roolilati poolne kardaani nuut:
e36 roolilati poolne kardaani nuut:
e46 roolilati poolne kardaani nuut:
e36 roolilati poolne kardaani nuut:
Re: E46 roolilatt E36-le
Kasutaja phyl pani oma 36-le 46 lati.
Tegemist on siis E46 330i (2001+) latiga (kuldse sildiga, 6 757 650 tootekoodiga), mis on siis vähem kuulsam kui ''lilla sildiga'' E46 latt.
Tähelepanekud lati suhtes on sellised, et väliselt 99 prossa identne, ainuke erinevus on siis see, et puudub väline toru, mis ühendab kahte erinevat roolilati kattekummi kambrit. See on siis E46 latil lahendatud lati "õõnsaks" tegemisega.
Positiivsed erinevused:
1. Latt on kiirem, ühe tiiruga keerab 50mm. (E36 44mm)
2. Latt keerab füüsiliselt rohkem. Lock to lock keerab 4mm rohkem (kontrollisin mitu korda )
3. Lock to lock on 3 tiiru. (E36 on siis 3,4 tiiru)
Mõlemat latti on võimalik aidata veel 2mm seibi vahele lisamisega, mis lisab siis 0,1 tiiru roolile juurde.
Ideeliselt istub, kuna 99 prossa on identne. Nädalavahetusel panen külge, siis on näha mis asjad välja tulevad.
Minu teada on E46 ja E36 kerega masinatele toodetud vähemalt 9 erinevat roolilatti. Igaüks on oma näo ja teoga. Progeseeruva kiirusega, aeglased, kiiremad, vähem keeravad, rohkem keeravad jne. Pole kõiki käes hoidnud, seega ei oska kõiki erinevusi välja tuua.
Väljamaa foorumites on kurdetud, et E46-e latt E36-l pidavat tekitama olukorra, kus rool ennast enam ise tagasi ei keera.
Eelmise postituse sisu tekitas minus sellise motivatsiooni, et vahetasin täna lati ära.
Eelmise postituse sisu kuulutan MÜÜDIKS.
Puusalt pakun, et miks kellelgi on probleeme sellega, et rool ei jookse on see, et valed rooliotsad keeratakse külge.
Soontega rooliotsad peab E46 lati jaoks külge keerama, kuna kahe rooliotsa kattekummi kambrid on ühendatud läbi roolilati.
Huvitav tähelepanek on ka see, et E36 ja E46 sisemised rooliotsad on identsed. E46 on välimine rooliots pikem. Latid ise on jätkuvalt väliselt 99 prossa identsed. Kogemus sõites on positiivne, rool on sama raske (tänu paremale hammaste profiilile), rool on märgatavalt kiirem ja tundlikum. 200+ km/t võib natuke halb sõita olla, kuna rool on tõesti tundlik.
320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
328 '95
M3 '96
335d '07