N57 190kw jahutusvedeliku temp
N57 190kw jahutusvedeliku temp
Tere
Auto saksast mõndaaega tagasi toodud ja huvipärast läksin menüüst coolant tempi vaatama ja see temp tõuseb max 88c. Üldjuhul püsis seal 86c. Oil temp ilusti 99/100c. Pole muud kui termostaadi vahetus? Netist lugedes võiks see temp seal 105c olla isegi. Ehk mõjutab see ka kütusekulu?
Auto saksast mõndaaega tagasi toodud ja huvipärast läksin menüüst coolant tempi vaatama ja see temp tõuseb max 88c. Üldjuhul püsis seal 86c. Oil temp ilusti 99/100c. Pole muud kui termostaadi vahetus? Netist lugedes võiks see temp seal 105c olla isegi. Ehk mõjutab see ka kütusekulu?
Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp
Loe vähem netist.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp
Kust küll see üle 100c info? Termostaadid ongi seal 87..89c. Ära põe ja ära vahetama küll midagi hakka. Kui kütusekulu haiget teeb, oleksid pidanud 2.0d ja tagaveo ostma
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp
Õnneks ongi tagavedu aga siis teab ei hakka pead vaevama selle vahetusega. Kõik toimetab ja puhub sooja ilusti.
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp
105c juures töötasid mõned bmw mootorid juba 2000ndate alguses isegi.
N seeria diislitel peaks ikka ka 105c olema norm temp.
N seeria diislitel peaks ikka ka 105c olema norm temp.
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp
Vanemad olid küll bensukad kus kasutati kõrgemat tempi.
Kuid krt mul kuidagi meeles,et sõites erinevate f seeriatega oli see tempi seier ikka 100c juures.ei tahaks uskuda,et nad kõik vigased olid
Kuid krt mul kuidagi meeles,et sõites erinevate f seeriatega oli see tempi seier ikka 100c juures.ei tahaks uskuda,et nad kõik vigased olid
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N57 190kw jahutusvedeliku temp
N57 on palju keerukama, et mitte öelda haigema, jahutussüsteemi juhtimisega, kui kõik varasemad rudolfid. CO2 pärast lisati näiteks veel T1-le (2 astmeline turbo) klapp paisupaagile, mis avaneb 85C juures ja palju veel ehk seal on rohkem, mis saab/läheb pekki, kui kunagi varem. Selguse mõttes siin teemas oleval N57D30O1/190kw seda pole. Samas on kõik andurid pandud raporteerima ja veakoode üles võtma, kui see peaks olema mingit laadi lohutus neile, kellel arvuti olemas. TIS kohaselt on seal rida protseduure ja teste, kuidas süsteemi kontrollitakse. Maanteel peab temp muidugi rõõmsalt üle 100C minema.