E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Mis selle xd ga on, mootorikäpp ja padi eemaldatud, ikka alt välja ei tule. Auto E91 330xd, 170kw 2005a. Aitäh kui keegi vastab.
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Sillatala tuleb alla poole lasta.
Tallinn 56285704
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Kas see on see raam kuhu mootor kinnitub, see neljakandiline suur raam millega saab mootorit alla lasta. Palju polte peab ära võtma või mitut polti lõdvemaks lasta. Mootor tuleb siis dpf poolt ära toestada või ülespoole tõsta. Või sa mõtlesid pooltelje korpust, mis sealt küljest ära pean võtma. Aitäh.
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Sillatala külge kinnituvad õõtshoovad, roolilatt jne. Mootor vaja ära toestada, kas alt või ülevalt kuidas keegi teha soovib. Alla poole vaja nii palju, et dpf välja mahuks (proovimise teema).
Tallinn 56285704
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Kas auto peab olema eest üles tõstetud tungi peale või ei pea. Või piisab kui dpf poolse üles tõstad tungiga. Mul kanal olemas, lihtsalt teisele poole halb tungi alla panna, sein on lähedal. Tänud vastamast.
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Ei oska nii öelda. Kaheposti tõstuki peal on need tööd tehtud.
Tallinn 56285704
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Natuke jääb puudu, 2 cm, tagumised 2 polti ja dpf poolne keskmine on välja võetud. Ülejäänud on 3-4 tiiru sees ainult. Kas mingeid stabika varrast või stabilat ennast ei pea lahti laskma.
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Kokkuvõttes on vaja lahti lasta nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik. Raske on täpset nõu anda tegevustele, mida ei ole pidanud analoogsetes tingimustes tegema. Kui tundub, et on vaja stabikas lahti lasta, siis tasub proovida ei ole ka suure töömahu ja lisa kuluga tegevus.
Tallinn 56285704
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Sain välja, tuli raami tagant. Alguses paned mootori paremale poole toe alla, nii et sul oleks võimalik mootorit üles tõsta mingi 10 cm umbes. Siis tuleb mootoripadi ja käpp ära võtta. Sillatala poldid keerad esimesed ükshaaval välja ja kohe mingi sent tagasi. Siis keerad keskmised, mis on kõige pikemad, ükshaaval välja ja kohe sent tagasi, vasakpoolse võid rohkem ka tagasi keerata. Lõpuks keerad tagumised mõlemad täitsa välja, sellega peaks sillatala dpf poolset nurka 3cm allapoole saama. Kui siis ka ei tule siis võid parempoolse keskmise ka välja keerata ja puidust 4-5 cm klotsi panna sillatala parempoolse tagumise nurga ja raami vahele, siis pead arvestama et kogu sild ripub kolme poldi otsas mis sent sisse keeratud, ise oled seal all. Siia võib lisada veel mootori raskuse mis on küll alt tungiga toetatud. Ise kasutasin kahte tungi, ühega mootorit ja teisega käigukasti paremat esimest nurka, kuna üks tung ei andnud vahel käigu pikkust välja. Peab vaatama et tugi oleks rangelt vertikaalselt ja hästi toestatud et viltu ei vaju, käsipidur peal, klotsid tagarataste all kuna esisild on mõlemalt poolt üles tõstetud. Mul olid head 50x50 paraja pikkusega nelikanttorud mida kasutasin, tung vastu kanali põhja.
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Johhaidii, kaua sa seda lõpuks sealt ära võtsid?
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 330xd 170kw dpf eemaldamine. Ei tule välja.
Julge nädal.